VW Polo 86c G40 forteller

Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Polo jeździ i ma się dobrze. G po ponownym poskładaniu ładowało przez chwilę 0,8 bar ale po zrobieniu 1000km znów jest 0,7 bar. Auto przechodzi na jakiś czas w stan spoczynku, a ja zaczynam zajmować się innymi sprawami :)

ObrazekObrazek
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Zastój, nic się nie dzieje, ale Polo jeździ tak: Jak obronię w końcu magisterkę to może coś się więcej ruszy :)
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

ciekawy bylem czy sie w koncu oprze o ten bolec, film trzyma w napieciu ;)
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
kamilzx

VAGmalopolska Crew
Posty: 108
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
GaduGadu: 3331080

Zapierd*la nieziemsko :) A co jest z temperatura?
Awatar użytkownika
Kola

VAGmalopolska Crew
Posty: 465
Rejestracja: 17 stycznia 2011, o 00:32
Auto: Volkswagen Golf Mk3

Ładnie dodupca :)
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Ostry dzik! A tak z ciekawości, opony masz przystosowane do takich prędkości ??? ;)
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Jacek - Continental ContiSportContact 195/40/14. Indeks prędkości V, produkcja koniec 2015.

kamilzx - cały czas nie mam chłodnicy oleju.
Jednak nie odpisuję na Gadu!
kamilzx

VAGmalopolska Crew
Posty: 108
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
GaduGadu: 3331080

może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Awatar użytkownika
P3ntium

VAGmalopolska Crew
Posty: 156
Rejestracja: 23 marca 2017, o 08:18
Auto: Seat Leon 1M ARL
Audi A4 Avant 1.8T Quattro
Lokalizacja: Wieliczka/Szczygłów

Mały ale wariat. Dobrze gniecie
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

kamilzx pisze:może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Chłodnica jest taka jak w 1,0 (wolnossące 1,3 miało większą, diesel jeszcze większą). Większa się nie mieści, w 86c2f przemodelowali pas przedni tak że kompresor mija się z chłodnica.

Niestety raczej naprawdę się tak grzeje. Olej wskazywał wtedy na filmie 135°C.

Mam założony włącznik wentylatora który drugi bieg załącza przy 93°C i dopóki silnik chodzi, wentylator zawsze jest na drugim biegu.

Sent from Xperia Z5 Compact using Tapatalk
Jednak nie odpisuję na Gadu!
ODPOWIEDZ