Polo jest przygotowywane od kilku lat, ale na przestrzeni ostatnich dwóch miesięcy zmieniło się najwięcej w stronę spełnienia moich "dziecięcych marzeń" - jeżdżącego 86c G40 Na dzień dzisiejszy (15 marca 2017) Polo jest jeżdżące, ale brakuje piątego biegu (wybierak), no i takiego drobnego szczegółu jak wydech
Postaram się aktualizować na bieżąco!
Garstka suchych faktów:
- Model: Polo 86c Fancy
- Data produkcji: 6.05.1988
- Data zakupu: 19.12.2013
- Data swapu na G40: 28.02.2017
- Przebieg przy zakupie: 81394km
- Przebieg przy swapie na G40: 84509km
- Motorownia:
- pojemność: 1272cm3
- oznaczenie: NZ -> PY
- moc: 54KM -> 147KM
- skrzynia: 4-biegowa AKY -> 5-biegowa ATV
- V-Max: 160km/h (GPS) -> 224km/h (GPS)
- 0-100: 12,5s -> <6,6s
- Wydech:
- Kolektor wydechowy rurowy
- Jeden tłumik końcowy
- fi50mm
- Zawias:
- Tłumik drgań skrętnych
- Seria -> AP -60/50mm
- Nadwozie:
- Seria -> Stylizacja na wersję GT G40:
- Czarne zderzaki, nakładki nadkoli i progów
- Grill z czerwonym paskiem i emblematem G40
- Emblemat GT na klapie bagażnika
- kolor: Tornado Red LY3D
- 4x 13x5,5J + Semperit Top-Life 2 155/70/13 -> 4x OZ Ruote 14x7J ET25 + Continental ContiSportContact 3 195/40/14
- Seria -> Stylizacja na wersję GT G40:
- Wnętrze:
- Licznik z obrotomierzem i elektronicznym zegarkiem
- Fisherbox na kasety
- Wskaźniki ciśnienia doładowania, temperatury i ciśnienia oleju
- Fotele kubełkowe Recaro
- Ramka licznika z wersji GT z czerwoną ramką
- Dywaniki Votex
- Dywan w bagażniku z filcowym wygłuszeniem
- Uchylna rączka pasażera z Golf mk2
- Wygłuszone drzwi, podłoga, nadkola
- Licznik z obrotomierzem i elektronicznym zegarkiem
- Audio:
- brak radia
- oryginalny, 30-letni głośnik na konsoli środkowej. Gra i buczy.
- X4A: kraj sprzedaży auta Austria
- 1AB: wspomaganie hamulców
- 5J1: tył spoiler
- 4KC: wszystkie boczne szyby zielone
- 4GF: szyba przednia zielona
- 3NB: tylna kanapa składana
- 1MB: 3-ramienna kierownica
- 8J1: wskaźnik ręcznego/niskiego poziomu płynu hamulcowego
- 8M1: wycieraczka tylna czasowa ze spryskiwaczem
- 8BG: podwójne reflektory dla ruchu lewostronnego
- 8EB: podwójne reflektory, dla ruchu prawostronnego
- 3D1: konsola środkowa
- 1TB: odpowietrznik zbiornika paliwa z zaworem linii wagi i wąż odpowietrzający PVC
- Odejście od wersji Fancy [zrobione]
- Felunek [zrobione]
- Drobną glebę (zła gleba boli przez całe życie) [zrobione]
- Wymianę hamulców [w trakcie]
- G40 [zrobione]
- Gdzieś po drodze siadłyby kubły Recaro [zrobione]
- 21.06.2017: Nysa i Ślesin 2017
- 16.05.2017: Przepustnica i dekiel
- 22.04.2017: Rozpoczęcie sezonu KKN 2017
- 31.03.2017: Gleba, podkładki pod klamki
- 13.03.2017: spy foto!
- 30.07.2016: Grill G40, nowe fotele
- 2.03.2016: Nowe kółka
- 25.07.2015: Montaż znaczków GT
- 14.12.2014: Po montażu czarnego pakietu plastików
- 10.12.2014: Montaż czarnych zderzaków
- 13.09.2014: Przejażdżka do Mielca:
- 23.08.2014: Po malowaniu, montowanie wygłuszenia maski i wnętrza:
- 08.06.2014: Po blacharce:
- 24.05.2014: Przed naprawami blacharskimi
- 20.12.2013: Po zakupie