Polo jeździ i ma się dobrze. G po ponownym poskładaniu ładowało przez chwilę 0,8 bar ale po zrobieniu 1000km znów jest 0,7 bar. Auto przechodzi na jakiś czas w stan spoczynku, a ja zaczynam zajmować się innymi sprawami
VW Polo 86c G40 forteller
- forteller
- Posty: 74
- Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
- Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
- GaduGadu: 2232179
Chłodnica jest taka jak w 1,0 (wolnossące 1,3 miało większą, diesel jeszcze większą). Większa się nie mieści, w 86c2f przemodelowali pas przedni tak że kompresor mija się z chłodnica.kamilzx pisze:może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Niestety raczej naprawdę się tak grzeje. Olej wskazywał wtedy na filmie 135°C.
Mam założony włącznik wentylatora który drugi bieg załącza przy 93°C i dopóki silnik chodzi, wentylator zawsze jest na drugim biegu.
Sent from Xperia Z5 Compact using Tapatalk
Jednak nie odpisuję na Gadu!