VW Corrado 16V
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
Jest dobrze korr prezentuje się zacnie
Mój golf mk2:
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=1807
- maro92
- Posty: 110
- Rejestracja: 13 listopada 2011, o 19:56
- Auto: Golf MK3 1.8
- Lokalizacja: Zakliczyn k.Myślenic
Kolejne kroczki naprzód poczynione. Tylny zderzak dostał nowy lakier, wcześniej był czarny i miał dziurę po wlewie gazu oraz po wkrętach z rejestracji.
Został dospawany hak z tyłu bo był ucięty i było tam rudo gdyż nikt tego nie zabezpieczył.
Gdzie był nalot rdzy tam zostało oszlifowane i zapodkładowane reaktywnym a później epoksydem i na koniec wleciał baranek.
Został dospawany hak z tyłu bo był ucięty i było tam rudo gdyż nikt tego nie zabezpieczył.
Gdzie był nalot rdzy tam zostało oszlifowane i zapodkładowane reaktywnym a później epoksydem i na koniec wleciał baranek.
Stwierdzony Corradoholizm.
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- maro92
- Posty: 110
- Rejestracja: 13 listopada 2011, o 19:56
- Auto: Golf MK3 1.8
- Lokalizacja: Zakliczyn k.Myślenic
Haha Sebastian dzięki za fote!
Dziś skromny aktual dotyczący felg i płynów eksloatacyjnych, mianowicie dałem im trochę życia. Nagwintowałem otwory po nitach i wkręciłem tam nierdzewne śruby M8.
Na koniec odświeżyłem spłowiałe ranty białą pastą polerską w kostce.
Dostał także dystanse na tył 8mm no i jest ciut szerzej tak jak chciałem póki co
Wymieniony został płyn chłodniczy i nowy olej. Co ciekawe zalany był chyba wodą, płukałem układ z 5 razy. Na koniec dostał nowy zbiorniczek wyrównawczy bo stary był już mało czytelny.
Czas na gwint!!
Dziś skromny aktual dotyczący felg i płynów eksloatacyjnych, mianowicie dałem im trochę życia. Nagwintowałem otwory po nitach i wkręciłem tam nierdzewne śruby M8.
Na koniec odświeżyłem spłowiałe ranty białą pastą polerską w kostce.
Dostał także dystanse na tył 8mm no i jest ciut szerzej tak jak chciałem póki co
Wymieniony został płyn chłodniczy i nowy olej. Co ciekawe zalany był chyba wodą, płukałem układ z 5 razy. Na koniec dostał nowy zbiorniczek wyrównawczy bo stary był już mało czytelny.
Czas na gwint!!
Stwierdzony Corradoholizm.