mnóstwo czasu minęło i w końcu myślę że jest co pokazać

Zacznę może od tego co zostało zrobione

Z zewnątrz:
-przeróbka całego samochodu na wersje po liftową czyli 9n3
-lakierowanie na kolor LA3Y
-założone zderzaki z wersji cup edition i lotka z gti, progi z cup edition jeszcze czekają na montaż
-przyciemnione lampy hella
-tylne lampy depo repliki helli
-felgi te co były czyli OZ aristo 7,5x17 z oponami 215/40/17 semislick federal 595 rsr
Z wewnątrz:
-długo polowana skórzana tapicerka z 9n3 gti
-kiera z golfa 5 gti
-licznik z pełnym fisem
-navi mfd
-czarna podsufitka z gti
-wygłuszone całe wnętrze łącznie z dachem podłogą i bagażnikiem
Mechanicznie:
-zmiana turbo na garetta gtb 2260vklr
- duży fmic
-większe wtryski BA
-chłodnica oleju wraz z podstawką z termostatem
-gwint bilsteina b14
-wydech na jednym tłumiku cały nierdzewny
-szpera torsen
-jednomasowe sprzęgło 240mm (custom)
-modyfikowany pod sprzęgło wysprzęglik
-szybki program bez hamowni pokazał 1,2bara przy 2 tyś, na finalne strojenie jeszcze muszę jechać. Na tych wtryskach z 240-250 powinno się udać zrobić na więcej trzeba wtryski które kiedyś tam sa w planach jak ogarnę resztę samochodów
do zrobienia zostały hamulce przód tył co zamierzam na dniach zrobić oraz zregenerować drugi gwint bilsteina b16 i go wsadzić.
kiedyś w odległych planach jest inne koło np CH motorsport albo LM ale to się musi trafić nic na siłe
Teraz zdjęcia, z tego miejsca muszę przeprosić bo nie udało mi się jeszcze żadnych sensownych fot zrobić a na rozpoczęciu sezonu każdy omijał polo bo było kozą z 14" na zimówkach i brzydkich kołpakach
lepsze zdjęcia może w weekend ogarne jak będzie pogoda
