Witam wszystkich forumowiczów,chciałem wam przedstawić mojego goferka mkii.Niestety golf mkiii skasowany;/Zakupiłem mk2 w 25 maja 2014r Stwierdziłem że trzeba klasyka odratować więc wziąłem się do roboty.
Krótki opis golfa:
-rok produkcji 1991
-wspomaganie kiery
-centralny zamek
-miękka deska rozdzielcza
-silnik 1.6 PN gaziok ( obecnie AAZ zmodzony)
Zawieszenie:
-MTS gwintowane
-szeroka stal przód 15'' 4x100 7,5J . tył 8,5J serduszka;D
-oponki przód Nankang 185/45 tył 195/45 Toyo Proxes
- Hamulce tarcze przód Brembo klocki hamulcowe brembo
- bębny tył od mk3 diesel
Modifkacje wizualne:
- HBM tył
-WOB
-Listwy na drzwi G60
-lampy przód krzyże smoked
-tłumnik G60 dwuruka
-lotka RSM
-szeroka stal przód 15'' 4x100 7,5J . tył 8,5J serduszka;D
-oponki przód Nankang 185/45 tył 195/45 Toyo Proxes
CAR AUDIO :
-jednostka sterujaca Pionner DEH-X3500UI
-skrzynia JBL ciśnieniowa 300w RMS
-wzmachol Kenwood 300w RMS
-glośniki jajka 9'' 100 w rms JBL
-glosniki przod podszybie 13cm JBL 35 w RMS
-głosniki wysokotonowe JBL 45 w RMS
-kondesator CRUNCH 1 farad
PLANY:
-polerka lakieru
-swap silnika na AAZ po modach ( zrobione )
-clean pod maska 90% loading
-koła BBS RS 16''
-lakierowanie komory pod kolor felg (zobione )
-kondesator 1 farad (zrobione)
-tarcze i klocki BREMBO od mk3 (zrobione)
Lakierowanie i blacharka:
-zmiana progów
-zmiana lewego błotnika przód
-zmiana nadkola wewnetrznego prawego
-zmiana reperaturki nadkola prawego
-zmiana reperaturki nadkola lewego
-zmiana reperaturki wlewu
-czyszczenie i konserwacja całej podłogi
- malowanie całego samochodu w kolor
Silnik po SWAPIE na AAZ:
Modyfikacje silnika:
- boostpin
- wydajniejsze koncówki wtrysków od SB-ka
- turbo TD04-11G-4 od BMW 2.5 tds ustawione na 1.1 bar
- FMIC
- całkowity przelot
- dawka paliwa max
- govermod
- wycięty ogranicznik dawki paliwa
PLANY MODÓW SILNIKA:
-pompa 11mm
-sprzęgło organiczne
-turbo od l-tka
-skrzynia ASD
Teraz wam przedstawie kilka zdjęć jak golf wyglądał i jak wygląda na chwile obecna.Przepraszam za kijową jakość zdjęć
MKII SMURF by Domismchw [ AKTUAL]
- Domismchw
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 października 2014, o 15:19
- Auto: vw mk2
- Lokalizacja: Kamionka/Miechów
- Kontakt:
- Załączniki
-
- 20140923_131953.jpg (337.6 KiB) Przejrzano 8717 razy
-
- 20140923_131926.jpg (382.8 KiB) Przejrzano 8717 razy
Ostatnio zmieniony 17 stycznia 2015, o 11:45 przez Domismchw, łącznie zmieniany 2 razy.
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- Domismchw
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 października 2014, o 15:19
- Auto: vw mk2
- Lokalizacja: Kamionka/Miechów
- Kontakt:
maro92 chciałem dobrać z koloru miami blue ale nie było w palecie więc wziąłem bardzo podobny do miami blue praktycznie idento ale wiadomo jakaś różnica napewno jest kod lakieru musiałbym poszukać 8_-Misiek-_8 a co do komory silnika to masz racje, bo faktycznie często się zmienia koła,lecz pod kolor szerokiej stali robiło by to robotę
Przydał by się aktual
Przydał by się aktual
- Domismchw
- Posty: 5
- Rejestracja: 15 października 2014, o 15:19
- Auto: vw mk2
- Lokalizacja: Kamionka/Miechów
- Kontakt:
Sam modziłem,narazie nie opłaca mi się go hamować bo niebawem wpadnie pompa 11mm dłuższa skrzynia ASD i sprzegło oragniczneKola pisze:Panie, sam modziłeś tego AAZ'a ? ile tam kuców siedzi teraz i Nm ?
Trudno mi się określić ile jest km i Nm ale czasami po wciśnięciu pedału gazu w podłogę na 3-biegu gubię trakcję a na 2 biegu to rzecz normalna oczywiście na prostych kołach i na suchym asfalcie