Witam kolegów;) Przyszedł czas i na mnie.Po nierównej walce z Vw Bora 1.9 Tdi, została ona sprzedana za tzw ,,czapkę gruszek" i przyszedł czas na MK3 Gti XX jahre od zapaleńca z Łodzi.Samochód kupiłem 28 lipca 2012 i zaczeła sie zabawa;)
Marka i Model
- MK3 Gti 2.0 agg
Modyfikacje Silnika
- Obecnie 1.8 T AUQ z Octavi Rs 2003r.
Układ Dolotowy
- seria + filtr HKS (chyba style), Fmic 550x230x65
Układ Wydechowy:
Dp 3`` reszta 2.5`` na jednym tłumiku przelotowym Rm motors, końcowy Supersprint.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
- seria
Układ Napędowy
-pół osie Mk3, flansze Golf 5, koła lato Keskin KT1, zimna 15`` alu;)
Modyfikacje Zawieszenia
- Gwint MTS
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
- Wnetrze seria, zegary doładowania i temp oleju Auto-gauge. Dedykowane Nokia + skrzynia basowa Magnat
Body KIT i Oświetlenie
- Oryginalny XX Jahre. Projektory Hella, światła tył Hella, ciemne blendy, postojówki w kierunkach;)
Fabryczna Moc i Moment:
180Ps/235NM
Samochód wyjechał dopiero 3 lutego także na wiosnę powinien być w pełni przygotowany do sezonu;)
Wielkie podziękowania dla Latonia (306 2.0T) bez którego nic by się nie odbyło;D
U poprzedniego właściciela:
Kilka fotek z prac:
Kot musiał out z garage na miesiąc:P
Mk3:
Lato:
[Mk3 XX Jahre] by Artix
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
Ostatnio zmieniony 3 kwietnia 2013, o 15:25 przez Artix1992-GTI, łącznie zmieniany 13 razy.
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
chwila bo ładuje na serwery:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
No jak ogarniesz mam nadzieje ze go zobaczymy i objeździmy;) Ciekawie to musi jechać
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
no robi robote nawet;) dzis przyszedl n75 od 225 bam także montujemy wieczorem. poszukuje pompy paliwa od vr6 bo moja chyba nie daje juz rade;p
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
- Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
- GaduGadu: 7133226
- Lokalizacja: Stary Sącz
n75 najlepiej od Audi rs2, pompe walbro 255 zakładaj, może i głośno pracuje ale daje radę
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
no i działa jak należy:) 0.6 bara trzyma stale wiec zaworek od bam daje rade.. żądane nawet ma wieksze wiec 2 obroty na gruszce nie zaszkodzą
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
- Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
- GaduGadu: 7133226
- Lokalizacja: Stary Sącz
seryjny od 150KM aum daje rady na 1.4 bar tylko musi mieć mały przebieg bo starsze się zacinają, samo podkręcenie wastegate nic nie da bez odpowiedniego dodania paliwa a wręcz przeciwnie może zaszkodzić
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
Marcin_MK2_8V pisze:n75 najlepiej od Audi rs2, pompe walbro 255 zakładaj, może i głośno pracuje ale daje radę
zawór z rs daje coś po sofcie, a walbro nie polecam jak sie ma mało paliwa i jeździ szybciej w zakrętach . Bosch 044 za to mogę polecić.
Corrado
- Artix1992-GTI
- Posty: 35
- Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
- Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T
mój org z auq raczej padł.. trzymal 0.2 max 03 bara. org jest strzał na 0.6 później trzyma 0.5 max. a znowu od 225 ps trzyma non stop 0.6 bara. tak tez jest teraz u mnie teraz:) a co powiecie o pompie z vr6? pasuje p&p
-- 13 Lut 2013, 18:58 --
żądane pokazuje ciut wieksze wiesz podkręcenie na 0.7-0.8 nie powinno nic zaszkodzic:)
-- 13 Lut 2013, 18:58 --
Marcin_MK2_8V pisze:seryjny od 150KM aum daje rady na 1.4 bar tylko musi mieć mały przebieg bo starsze się zacinają, samo podkręcenie wastegate nic nie da bez odpowiedniego dodania paliwa a wręcz przeciwnie może zaszkodzić
żądane pokazuje ciut wieksze wiesz podkręcenie na 0.7-0.8 nie powinno nic zaszkodzic:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p