[Mk3 XX Jahre] by Artix

Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

Witam kolegów;) Przyszedł czas i na mnie.Po nierównej walce z Vw Bora 1.9 Tdi, została ona sprzedana za tzw ,,czapkę gruszek" i przyszedł czas na MK3 Gti XX jahre od zapaleńca z Łodzi.Samochód kupiłem 28 lipca 2012 i zaczeła sie zabawa;)


Marka i Model
- MK3 Gti 2.0 agg

Modyfikacje Silnika
- Obecnie 1.8 T AUQ z Octavi Rs 2003r.

Układ Dolotowy
- seria + filtr HKS (chyba style), Fmic 550x230x65

Układ Wydechowy:
Dp 3`` reszta 2.5`` na jednym tłumiku przelotowym Rm motors, końcowy Supersprint.

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
- seria

Układ Napędowy
-pół osie Mk3, flansze Golf 5, koła lato Keskin KT1, zimna 15`` alu;)

Modyfikacje Zawieszenia
- Gwint MTS

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
- Wnetrze seria, zegary doładowania i temp oleju Auto-gauge. Dedykowane Nokia + skrzynia basowa Magnat

Body KIT i Oświetlenie
- Oryginalny XX Jahre. Projektory Hella, światła tył Hella, ciemne blendy, postojówki w kierunkach;)

Fabryczna Moc i Moment:
180Ps/235NM

Samochód wyjechał dopiero 3 lutego także na wiosnę powinien być w pełni przygotowany do sezonu;)
Wielkie podziękowania dla Latonia (306 2.0T) bez którego nic by się nie odbyło;D

U poprzedniego właściciela:
10.jpg
10.jpg (79.38 KiB) Przejrzano 13027 razy


Kilka fotek z prac:
Kot musiał out z garage na miesiąc:P
Obrazek
Mk3:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Lato:
Obrazek
Ostatnio zmieniony 3 kwietnia 2013, o 15:25 przez Artix1992-GTI, łącznie zmieniany 13 razy.
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

z opisu bardzo ciekawie ale fotki nie dzialaja
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

chwila bo ładuje na serwery:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Kaspoll1988

Forumowicz
Posty: 652
Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
Auto: Seat Toledo 1M TDI
GaduGadu: 2668278
Lokalizacja: Czechówka

No jak ogarniesz mam nadzieje ze go zobaczymy i objeździmy;) Ciekawie to musi jechać :)
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

no robi robote nawet;) dzis przyszedl n75 od 225 bam także montujemy wieczorem. poszukuje pompy paliwa od vr6 bo moja chyba nie daje juz rade;p
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Marcin_MK2_8V

Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
GaduGadu: 7133226
Lokalizacja: Stary Sącz

n75 najlepiej od Audi rs2, pompe walbro 255 zakładaj, może i głośno pracuje ale daje radę
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937

hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

no i działa jak należy:) 0.6 bara trzyma stale wiec zaworek od bam daje rade.. żądane nawet ma wieksze wiec 2 obroty na gruszce nie zaszkodzą :D
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Marcin_MK2_8V

Forumowicz
Posty: 80
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, o 01:26
Auto: Golf MK2 Syncro VR6, Golf MK2 Syncro GT, Golf MK2 GTi 8V, Passat B3 VR6 Variant, Corrado 2.0 16V
GaduGadu: 7133226
Lokalizacja: Stary Sącz

seryjny od 150KM aum daje rady na 1.4 bar tylko musi mieć mały przebieg bo starsze się zacinają, samo podkręcenie wastegate nic nie da bez odpowiedniego dodania paliwa a wręcz przeciwnie może zaszkodzić
Custom Motors http://www.facebook.com/pages/Custom-Mo ... 9864462937

hamownia 4x4
elektronika
diagnostyka
modyfikacje
swapy
i inne
Awatar użytkownika
kyfy

VAGmalopolska Crew
Posty: 504
Rejestracja: 6 stycznia 2010, o 15:19

Marcin_MK2_8V pisze:n75 najlepiej od Audi rs2, pompe walbro 255 zakładaj, może i głośno pracuje ale daje radę


zawór z rs daje coś po sofcie, a walbro nie polecam jak sie ma mało paliwa i jeździ szybciej w zakrętach :roll: . Bosch 044 za to mogę polecić.
Corrado
Awatar użytkownika
Artix1992-GTI

Forumowicz
Posty: 35
Rejestracja: 5 listopada 2012, o 20:27
Auto: Mk3 XX Jahre 1.8 T

mój org z auq raczej padł.. trzymal 0.2 max 03 bara. org jest strzał na 0.6 później trzyma 0.5 max. a znowu od 225 ps trzyma non stop 0.6 bara. tak tez jest teraz u mnie teraz:) a co powiecie o pompie z vr6? pasuje p&p

-- 13 Lut 2013, 18:58 --

Marcin_MK2_8V pisze:seryjny od 150KM aum daje rady na 1.4 bar tylko musi mieć mały przebieg bo starsze się zacinają, samo podkręcenie wastegate nic nie da bez odpowiedniego dodania paliwa a wręcz przeciwnie może zaszkodzić

żądane pokazuje ciut wieksze wiesz podkręcenie na 0.7-0.8 nie powinno nic zaszkodzic:)
Zabawa zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia;p
Zablokowany