mk3 VR6

Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

moorcin pisze: tylko troche kieszeń "boli" na stacji,

Vr jest jako drugie auto w domu i będzie jeżdził okazjonalnie także na stacji nie będzie bolało 8-)
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Golf wczoraj miał pierwszego rywala na światłach, golf4 1.8T. Prowadziła moja kobieta bo ja nie byłem w stanie. 1;0 dla vr6

A dziś postanowiłem podratować środek i pomalowałem na czarny mat gałke i klamke schowka. (opcja przjesciowa)
Odrazu lepiej :D
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Foto środka po małych zmianach...

Obrazek
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Piaseczeq pisze: Jak wogóle chodzi VR ? Trzyma serie jeśli chodzi o moc itp ??


Trudno mi powiedziec czy trzyma serie bo nie byłem jeszcze na hamowni, ale jak dla mnie to bardzo fajnie jedzie:)

Musze do wąskiego się uśmiechnąc i stanąc z nim na kresce i wtedy zobaczymy jak dużo koni mi uciekło... Ale wcześniej musze kupić kable WN i jakieś dobre świeczki.
Awatar użytkownika
DanielG60

VAGmalopolska Crew
Posty: 995
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:30
Auto: VW Corrado G60
GaduGadu: 10369155
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)

JoNy pisze:
Piaseczeq pisze: musze kupić kable WN i jakieś dobre świeczki.

ponad 400 plnów nie twoje :D :*
Opel Corsa 1,0 :D lol
CS
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Wiem, wiem ale kupuje kompel NGK i mam nadzieje że będzie się dobrze sprawował.
W sumie musze sprawy serwisowe rozłożyć na dwa miesiące bo na raz to troche duża suma, a potem dopiero jakieś mody wizualne...

Dziś miałem drugiego killa Honda Accord 2005r 160km auto ciężkie więc problemu nie było 8-)

Zastanawiam się czy nie wyciągnąć całego tyłu, (siedzenia, półki, parapetów) będzie lżejszy ;)
Awatar użytkownika
DanielG60

VAGmalopolska Crew
Posty: 995
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:30
Auto: VW Corrado G60
GaduGadu: 10369155
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)

haha nie wiedziałem, że z Ciebie taki streetracer :mrgreen:
Opel Corsa 1,0 :D lol
CS
Awatar użytkownika
Misiek :)

Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 23:48
Auto: VW Corrado 1.9 TDI+
Lokalizacja: Andrychów

Moim zdaniem bez sensu, siedzenia z tyłu dużo ważyć nie będą, wyciągaj dopiero w momencie gdy zachce ci się klatki, bo inaczej ani to wyglądało nie będzie, a szybszy dużo też nie. Szkoda zachodu.
Obrazek

"A selfish man is indifferent to people he can't use for his purpose"
Awatar użytkownika
MŁODY

Moderator
Posty: 540
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 21:43
Auto: MK3 GT/
Jetta A1
GaduGadu: 775817
Lokalizacja: WadoVWice

JoNy pisze:Wiem, wiem ale kupuje kompel NGK i mam nadzieje że będzie się dobrze sprawował.
W sumie musze sprawy serwisowe rozłożyć na dwa miesiące bo na raz to troche duża suma, a potem dopiero jakieś mody wizualne...

Dziś miałem drugiego killa Honda Accord 2005r 160km auto ciężkie więc problemu nie było 8-)

Zastanawiam się czy nie wyciągnąć całego tyłu, (siedzenia, półki, parapetów) będzie lżejszy ;)

ja bym wszystko pruł
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
Awatar użytkownika
DanielG60

VAGmalopolska Crew
Posty: 995
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:30
Auto: VW Corrado G60
GaduGadu: 10369155
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)

a ja bym zbierał na to:
Obrazek
:D
Opel Corsa 1,0 :D lol
CS
Zablokowany