Witam,
Moje drugie podejście do mk3 Vr6, tym razem 100% bezwypadkowy z ori lakierem w dosyc fajnym stanie...
Plan jest taki żeby doprowadzic go do stanu iglastego...
Rok. 1992
Silnik. 2.8 AAA
Zawias. Koni 60/40
Pare fotek.
06.02.10r
Drobne poprawki środka.
17.03.10r
Ori grill.
18.04.10r
Plany.
Zmiana gałki biegów na ori.
Gwint.
Ładne alu.
Ogólnie dopieszczenie wszystkiego...
mk3 VR6
- MŁODY
- Posty: 540
- Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 21:43
- Auto: MK3 GT/
Jetta A1 - GaduGadu: 775817
- Lokalizacja: WadoVWice
JoNy pisze:218tys i wygląda że nie kręcony bo naprawde wszystko fajnie utrzymane... w 2003r miał 140tys a rok póżniej przyjechał do pl i tutaj miał jednego właściciela, Jestem drugi w pl.
no spoko tylko wymien tak klamke schowka tak jak piszesz...zamawiam jazde próbną
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
- MŁODY
- Posty: 540
- Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 21:43
- Auto: MK3 GT/
Jetta A1 - GaduGadu: 775817
- Lokalizacja: WadoVWice
matash pisze:srodek granatowy czy mi sie wydaje?
zostaje na takim zawiasie i kolach?
szkoda ze kolor jak 99% golfow
tragedi niema ale jak dla mnie to i tak zamienił stryjek...
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
- MŁODY
- Posty: 540
- Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 21:43
- Auto: MK3 GT/
Jetta A1 - GaduGadu: 775817
- Lokalizacja: WadoVWice
Piaseczeq pisze:kwestia gustu, a co do środka to chyba w każdym VR6 środek był granatowy
jest rakietą jechałem z wąskim to wiem :P w sumie po to się kupuje VR żeby zapier*****
Też zajmuje miejsce w kolejce na jazdę próbną LO:P
jak dla mnie Mk2 było niebo lepsze nawet z dieslem:P
nie wszystkie VR maja niebieski środek
Kleić , Taśmić , Trytytkować ...
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
Loża szyderców:D:D:D
SWAG GARAGE
- Jacek
- Posty: 1502
- Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
- Auto: Golf mk2 GTI
- GaduGadu: 6067193
- Lokalizacja: Kraków
Mk2 było lepsze bo było zrobione prawie na maxa, to jest początek, dopiero co auto kupiłem...
Kolor jest jaki jest ale głównie patrzyłem na to żeby auto było zadbane i bezwypadkowe bo już kiedyś miałem zajefajnego z wyglądu vr-a który miał kupe szpachli na sobie...
Młody już cię nie przewioze za to co piszesz
Myśle nad gwintem i kołem od XX jahre oraz dopieszczeniem auta . Mega gleby tu nie będzie bo nie po to kupowałem Vra żeby wolno jeżdzic i patrzec czy nie ma jakiegoś garba na drodze...
Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...
Kolor jest jaki jest ale głównie patrzyłem na to żeby auto było zadbane i bezwypadkowe bo już kiedyś miałem zajefajnego z wyglądu vr-a który miał kupe szpachli na sobie...
Młody już cię nie przewioze za to co piszesz
Myśle nad gwintem i kołem od XX jahre oraz dopieszczeniem auta . Mega gleby tu nie będzie bo nie po to kupowałem Vra żeby wolno jeżdzic i patrzec czy nie ma jakiegoś garba na drodze...
Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
JoNy pisze:Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...
To jest napwno niezaprzeczalne tylko troche kieszeń "boli" na stacji,ale dzwięk odcinki bezcenny
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."