Golf mk1 1979r |szopa performance|
: 2 marca 2015, o 17:45
Marka: VW
Model: Golf MK1
Produkcja: 1979
Rok Modelowy: 1979
W polskim dowodzie: 79'
Wersja: LD
Kolor: L94A inari silber metallic (teraz jakiś odcień metalicznej szarości ;| )
Silnik 1,5 D o oznaczeniu: CK
Skrzynka biegów: GC
Historia:
Cześć wszystkim! Mam na imię Grzegorz i chciałbym w końcu wam przedstawić moje drugie auto a pierwsze mk1. Po sprzedaży Mojego pierwszego samochodu Golfa mk3 chciałem kupić w końcu mk1, oglądałem masę Golfów "jedynek" jedne mniej interesujące drugie bardziej, nawet miałem niepowtarzalną okazje kupić dobry egzemplarz za grosze. No cóż nie było mi to pisane, narazie odpuściłem. Przeglądałem ogłoszenia w Polsce i nawet w Niemczech ale wizja sprowadzenia mk1 z de była zbyt droga W Grudniu 2014r. pokazało się ogłoszenie o Jedynce z 79r za uczciwe pieniądze, chodziłem z kilka dni z rozdarciem wewnętrznym czy kupić je i mieć przysłowiowy spokój, zadzwoniłem do właściciela wypytałem prawie o wszystko, i czekałem na info czy mogę przyjechać bo podobno do gościa dzwoniło pół Polski o tego Golfa. Gość z Gniezna się wykruszył i miałem wolną drogę więc zgadałem braci, hajs przygotowałem i ruszyliśmy w sobotni ranek 13 grudnia na tripa po jedyne Gdy dotarliśmy na miejsce a nie było to daleko bo ok 80km od mojej miejscowości ukazał się Golf, na pierwszy rzut oka "aż takiej tragedii nie ma" Golf jak na swoje lata dość się trzymał odpalał, deska rozdzielcza zgadzała się z rocznikiem, nr identyfikacyjny pojazdu był na kielichu więc narazie ok, wąska lampa, brązowe szyby, chromy na atrapie i na aucie do odratowania po krótkiej rozmowie w końcu zapadła decyzja o kupnie , do domu wrócił o własnych siłach i jezydzi do dziś Właściciel prosił nawet ze jak go doprowadzę to stanu perfekcyjnego to żeby dać znać bo bardzo chciał zobaczyć jedyne w doskonałym stanie technicznym
Plany:
hmmm jak będzie kasa i zależy ile (bo jestem studentem) odbudowa całego samochodu:
- pierwsze to ogarnąć blacharkę (jestem po samochodówce więc większość prac sb sam ogarnę i bracia mi pomogą
- druga rzecz to całe nowe zawieszenie, dołożenie stabilizatorów o GTI
- następnie wnętrze jakieś przyjemne, nowe szyby a na pewno czołowa
- jakieś alu coś w stylu Porsche telefony
- na samym końcu jakiś przyjemny silnik (2,3 v5 lub 1.8T )
hmmm pracy wiele kasy mało ;/ ale co sie uda to postaram sie ogarnąć
Zdj z ogłoszenia
zdjęcia są z początku roku, teraz samochód jest w fazie remontu blacharskiego, zdj zamieszczę w kolejnych postach, aktualizacje z prac mogą być zamieszczane z opóźnieniem z powodu tematów na innych forach
Model: Golf MK1
Produkcja: 1979
Rok Modelowy: 1979
W polskim dowodzie: 79'
Wersja: LD
Kolor: L94A inari silber metallic (teraz jakiś odcień metalicznej szarości ;| )
Silnik 1,5 D o oznaczeniu: CK
Skrzynka biegów: GC
Historia:
Cześć wszystkim! Mam na imię Grzegorz i chciałbym w końcu wam przedstawić moje drugie auto a pierwsze mk1. Po sprzedaży Mojego pierwszego samochodu Golfa mk3 chciałem kupić w końcu mk1, oglądałem masę Golfów "jedynek" jedne mniej interesujące drugie bardziej, nawet miałem niepowtarzalną okazje kupić dobry egzemplarz za grosze. No cóż nie było mi to pisane, narazie odpuściłem. Przeglądałem ogłoszenia w Polsce i nawet w Niemczech ale wizja sprowadzenia mk1 z de była zbyt droga W Grudniu 2014r. pokazało się ogłoszenie o Jedynce z 79r za uczciwe pieniądze, chodziłem z kilka dni z rozdarciem wewnętrznym czy kupić je i mieć przysłowiowy spokój, zadzwoniłem do właściciela wypytałem prawie o wszystko, i czekałem na info czy mogę przyjechać bo podobno do gościa dzwoniło pół Polski o tego Golfa. Gość z Gniezna się wykruszył i miałem wolną drogę więc zgadałem braci, hajs przygotowałem i ruszyliśmy w sobotni ranek 13 grudnia na tripa po jedyne Gdy dotarliśmy na miejsce a nie było to daleko bo ok 80km od mojej miejscowości ukazał się Golf, na pierwszy rzut oka "aż takiej tragedii nie ma" Golf jak na swoje lata dość się trzymał odpalał, deska rozdzielcza zgadzała się z rocznikiem, nr identyfikacyjny pojazdu był na kielichu więc narazie ok, wąska lampa, brązowe szyby, chromy na atrapie i na aucie do odratowania po krótkiej rozmowie w końcu zapadła decyzja o kupnie , do domu wrócił o własnych siłach i jezydzi do dziś Właściciel prosił nawet ze jak go doprowadzę to stanu perfekcyjnego to żeby dać znać bo bardzo chciał zobaczyć jedyne w doskonałym stanie technicznym
Plany:
hmmm jak będzie kasa i zależy ile (bo jestem studentem) odbudowa całego samochodu:
- pierwsze to ogarnąć blacharkę (jestem po samochodówce więc większość prac sb sam ogarnę i bracia mi pomogą
- druga rzecz to całe nowe zawieszenie, dołożenie stabilizatorów o GTI
- następnie wnętrze jakieś przyjemne, nowe szyby a na pewno czołowa
- jakieś alu coś w stylu Porsche telefony
- na samym końcu jakiś przyjemny silnik (2,3 v5 lub 1.8T )
hmmm pracy wiele kasy mało ;/ ale co sie uda to postaram sie ogarnąć
Zdj z ogłoszenia
zdjęcia są z początku roku, teraz samochód jest w fazie remontu blacharskiego, zdj zamieszczę w kolejnych postach, aktualizacje z prac mogą być zamieszczane z opóźnieniem z powodu tematów na innych forach