Marka: VW
Model: Golf MK1
Produkcja: 1979
Rok Modelowy: 1979
W polskim dowodzie: 79'
Wersja: LD
Kolor: L94A inari silber metallic (teraz jakiś odcień metalicznej szarości ;| )
Silnik 1,5 D o oznaczeniu: CK
Skrzynka biegów: GC
Historia:
Cześć wszystkim! Mam na imię Grzegorz i chciałbym w końcu wam przedstawić moje drugie auto a pierwsze mk1. Po sprzedaży Mojego pierwszego samochodu Golfa mk3 chciałem kupić w końcu mk1, oglądałem masę Golfów "jedynek" jedne mniej interesujące drugie bardziej, nawet miałem niepowtarzalną okazje kupić dobry egzemplarz za grosze. No cóż nie było mi to pisane, narazie odpuściłem. Przeglądałem ogłoszenia w Polsce i nawet w Niemczech ale wizja sprowadzenia mk1 z de była zbyt droga W Grudniu 2014r. pokazało się ogłoszenie o Jedynce z 79r za uczciwe pieniądze, chodziłem z kilka dni z rozdarciem wewnętrznym czy kupić je i mieć przysłowiowy spokój, zadzwoniłem do właściciela wypytałem prawie o wszystko, i czekałem na info czy mogę przyjechać bo podobno do gościa dzwoniło pół Polski o tego Golfa. Gość z Gniezna się wykruszył i miałem wolną drogę więc zgadałem braci, hajs przygotowałem i ruszyliśmy w sobotni ranek 13 grudnia na tripa po jedyne Gdy dotarliśmy na miejsce a nie było to daleko bo ok 80km od mojej miejscowości ukazał się Golf, na pierwszy rzut oka "aż takiej tragedii nie ma" Golf jak na swoje lata dość się trzymał odpalał, deska rozdzielcza zgadzała się z rocznikiem, nr identyfikacyjny pojazdu był na kielichu więc narazie ok, wąska lampa, brązowe szyby, chromy na atrapie i na aucie do odratowania po krótkiej rozmowie w końcu zapadła decyzja o kupnie , do domu wrócił o własnych siłach i jezydzi do dziś Właściciel prosił nawet ze jak go doprowadzę to stanu perfekcyjnego to żeby dać znać bo bardzo chciał zobaczyć jedyne w doskonałym stanie technicznym
Plany:
hmmm jak będzie kasa i zależy ile (bo jestem studentem) odbudowa całego samochodu:
- pierwsze to ogarnąć blacharkę (jestem po samochodówce więc większość prac sb sam ogarnę i bracia mi pomogą
- druga rzecz to całe nowe zawieszenie, dołożenie stabilizatorów o GTI
- następnie wnętrze jakieś przyjemne, nowe szyby a na pewno czołowa
- jakieś alu coś w stylu Porsche telefony
- na samym końcu jakiś przyjemny silnik (2,3 v5 lub 1.8T )
hmmm pracy wiele kasy mało ;/ ale co sie uda to postaram sie ogarnąć
Zdj z ogłoszenia
zdjęcia są z początku roku, teraz samochód jest w fazie remontu blacharskiego, zdj zamieszczę w kolejnych postach, aktualizacje z prac mogą być zamieszczane z opóźnieniem z powodu tematów na innych forach
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Dzięki za dobre słowo!
jakiś czas temu umyłem tak z "grubsza" silnik
dwudziestego lutego w końcu kupiłem szlifierkę kątową i zacząłem szlifować tylny pas Jedyny, szło całkiem dobrze z wyjątkiem ze szlifierka sie grzała ale to najmniejszy problem rozważam opcje kupienia całego pasa żeby go wspawać, ale zobaczymy jak wyszlifuje całość i ocenie czy łatać czy wstawiać cały pas.
Sprzęcik
zdj z pola walki
Szpachli nie żałowali na Jedyne
Drugi dzień walki z jedyną a głównie ze skorodowaną blachą dół pasa wycięty, w zakamarkach rdza ciężko dość szlifierką, zamieszczam kilka zdj z placu boju
Na dzień dzisiejszy czekam na $$$ żeby kupić reperaturki tylnego pasa, dwóch tylnych błotników i dwóch progów. Podłoga jest w dobrym stanie, nie ma dziur tylko progi trzeba wymienić bo są zmęczone i gdzie niegdzie skorodowane, podłożnice tył do uratowania hehe
jakiś czas temu umyłem tak z "grubsza" silnik
dwudziestego lutego w końcu kupiłem szlifierkę kątową i zacząłem szlifować tylny pas Jedyny, szło całkiem dobrze z wyjątkiem ze szlifierka sie grzała ale to najmniejszy problem rozważam opcje kupienia całego pasa żeby go wspawać, ale zobaczymy jak wyszlifuje całość i ocenie czy łatać czy wstawiać cały pas.
Sprzęcik
zdj z pola walki
Szpachli nie żałowali na Jedyne
Drugi dzień walki z jedyną a głównie ze skorodowaną blachą dół pasa wycięty, w zakamarkach rdza ciężko dość szlifierką, zamieszczam kilka zdj z placu boju
Na dzień dzisiejszy czekam na $$$ żeby kupić reperaturki tylnego pasa, dwóch tylnych błotników i dwóch progów. Podłoga jest w dobrym stanie, nie ma dziur tylko progi trzeba wymienić bo są zmęczone i gdzie niegdzie skorodowane, podłożnice tył do uratowania hehe
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Zapytaj czy nie ma ktoś kołysek mocowanych na piasty i jak sie zrobi ciepło pacnij go na którys bok zdemontuj całkiem zawias i dajesz , dobre dojście bedziesz miał do wszystkiego a dwa dobrze bedzie do wspawywania elementów. Ja bym wspawał reperaturki albo blache to co dostaniesz to bym wcisnął i porzadnie zakonserwował! Tak jak matash kupa czasu i kupa forsy ale frajda zrobienia autka bezcenna.
Każda baza jest dobra tylko odpowiednie podejście do tematu! Działaj bo wąska lampa robi fajnie jaki kolor docelowy?
Każda baza jest dobra tylko odpowiednie podejście do tematu! Działaj bo wąska lampa robi fajnie jaki kolor docelowy?
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Na kołyski czekam bo znajomy brata ma mi dać odpowiedz czy załatwi, kolor docelowy hmmm to jest najtrudniejsze pytanie ale na ok 75% bd ori z budy tzn ten co prześwituje z tego szarego, na zdj z komory silnika po umyciu widać chyba ori lakier czyli to co wzrokowo dopasowałem to L94A
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Ja bym mu zapodał taki mysi szary akryl albo cos w stylu retro. Bordowy albo coś.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Ja chce mieć "niepowtarzalny" lakier taki którego nikt lub jedna dwie osoby mają na jedynie, a ten mój ori lako to jeszcze w PL nie widziałem
Golf mk1 1979r |szopa performance|
- Fox
- Posty: 186
- Rejestracja: 3 stycznia 2011, o 00:37
- Auto: Polo 86c fancy 86c2f genesis, 9n3 GTD, golf mk1 cabrio, garbus 1303 cabrio
- GaduGadu: 8460825
- Lokalizacja: Kraków/Wieliczka
Ja bym radził kogoś znaleźć kto Ci to wypiaskuje porządnie. Samochód rozebrać do gołego zawieść do piaskarza obrócić na kołysce i ogien.
Na to podkład epoxydowy, potem akryl i konserwacja. W profile zamknięte dobry wosk i masz spokój na długie lata. Mówię z doświadczenia, żałuję że mojego polo tak nie zrobiłem bo gdzieniegdzie się coś od nowa pojawia....
Na to podkład epoxydowy, potem akryl i konserwacja. W profile zamknięte dobry wosk i masz spokój na długie lata. Mówię z doświadczenia, żałuję że mojego polo tak nie zrobiłem bo gdzieniegdzie się coś od nowa pojawia....