moja zabawa co za tym poszło pasja z autem marki VW zaczęła się przypadkowo. na początku strasznie byłem napalony na japońskie auto honda civic... znalazłem ciekawa oferte. Gość przyjechał do mnie żebym mógł auto oglądnąć sprawdzić. Jako że nie jestem mechanikiem i moje umiejętności kończą się na wymianie oleju filtrów i płynów uznałem na pierwszy rzut oka ze auto cudo. zadzwoniłem po znajomego mechanika okazało się że auto tulane całe, więcej szpachli niż blachy, ah ci nasi lakiernicy potrafią wszytko;) Po porażce z hanią i dłuższych rozmowach na temat auta znajomy przekonał mnie do VW. Zaczeło się szukanie, oglądanie. I nic. W niedziele wybraliśmy się na giełde. poszukiwania poszły na marne. więc trzeba było wracać, i przypadkiem natknęliśmy się na ciekawą oferte MK3. Jak się okazało to auto zostało moim pierwszym samochodem. był to zwyczajny seryjny VW golf 3.
a więc od początku opis samochodu:
ROK PRODUKCJI: 1995
WYPOSAŻENIE:
*klimatyzacja
*elektryczne szyby
*centralny zamek plus otwieranie z pilota
*podgrzewane fotele
*elektryczne lusterka
*2x air bag
*wpomaganie kierownicy
*regulowana kolumna kierownicy
*elektryczna regulacja swiateł
SILNIK:
seryjnie 1.8 8v 75km----> przygotowywanie do swapa 1.8T
FELGI:
obecnie są to RH ZW1 17zoli 8J przód tył et60, rotor w kolorze grafitowym, rant w polerce plus przód dystans 30mm tył 40mm, opony to nankang ns1 185/35
NADWOZIE:
* 3 drzwiowa wersja
*zderzaki przód tył wymienione na USA plus do przedniego zderzaka szeroki hokej, oraz górne cżęści zderzaka w kolorze a nie w struktórze
*gril bez znaczka plany nad zmianą na ori GTI
* klapa USA z zaspawaną wycieraczką
*sierpy plus szerokie listwy GTI edition w kolorze nadwozia
*lampy przód projektor, tył hella black
LAKIER:
seryjnie był to granatowy z domieszką perły tak zwany mistic blue, obecnie auto dostało nowy kolor jest z palety daci duster z 2013r brąz z domieszką perły 50%
ZAWIESZENIE:
obecnie gwint mts techik plus odboje
UKŁAD WYDECHOWY:
nic szczegulnego narazie jest pozbawiony katalizatora, i koncówki są customowe stylizowane na te z golfa gti ale troszke wiekszej srednicy i skierowane do boku troszke
WNĘTRZE:
*seryjne fotele były to zwykłe półkubełki z dosc ciekawym wzorkiem, obecnie są fotele z wersji colour concept obszyte na nowo czarną skórą plus skórzane boczki
* podsufitka obita czarną alcantarą
*wszystkie słupki wewnątrz obite czarną alcantarą
*dywaniki wolfsburg edition
*czarne daszki przeciw słoneczne oraz czarne rączki
*rygielki wolfsbur edition
*lampki w tylnich słupkach z pasata B3
mysle ze po dłuzszych zastanowieniach znalazło by sie jeszcze wiele rzeczy które zostały wymienione lub zrobione ale jest tego zbyt duzo więc wymieniłem najważniejsze
PLANY:
*dokończenie swapa silnika który dopiero jest w zalążku ale na wiosne bedzie ukończony
*przy swapie silnika wap hamulcy przód od G60 tył jeszcze nie wiem ale mozliwe ze z gt lub tez g60 ze względu na rozstaw 4x100
*budowa air ride
*różne drobiazgi
*reszta wyjdzie w praniu jak to mówią:)
przed zakupem auto wyglądało mniej wiecej tak:
po drodze było dużo nie trafionych modyfikacji którymi nie bede sie tutaj chwalił zeby nie zasmiecac forum, sam sie z tego smieje teraz było sie młodym i głupim:)
kilka zdjęć wrzuce z ważniejszych modyfikacji co by nie robic syfu z drobnych pierdułek:)
najważniejszą modyfikacją było malowanie samochodu kilka zdjęć z prac:)
póżniej auto zostało odebrane i jezdziło na felgach 16 J borbet T obecnie są u mojego kumpla na aucie:) a wyglądało to mniej więcej tak:
zdęcie wydechu
foteliki tapicer obszył mniej wiecej tak:
i srodek prezentuje sie w ten sposób:)
i kilka aktualnych zdjęć jak auto wygląda:
obecne auto nie wygląda rewelacyjnie, silnik juz zakupiony 1.8t zdjęcia nie bawem, w najbliższym czasie komora silnika do lakierowania silnik do komory i mozna rozpoczynac sezon 2015:D
BYLE DO SEZONU!!
Golf MK3 "LATINA" by Dymek
silnik to AUM ze skody, ranty moze bedą ogarnięte koło lata, bo narazie za dużo wydatków przedemną, teraz musze doprowadzic auto do stanu takiego aby jezdziło, znaczy hondy nigdy nie miałem ale zawsze mi sie podobała, nie jestem przeciwny innym markom ale na pierwszym miejscu jest dla mnie VW
lubie takie podejscie do motoryzacji a nie wyklinanie innych marek jak to często bywa:D
mały aktual cos sie dzieje powoli ale wszystko na spokojnie, silniczek juz przywieziony odpalany sprawdzany przed wyciągnięciem wszystko dziala jak należy, komora wyczyszczona z całego syfu zmatowiona i dzis nałożony podkład moze wieczorkiem w przyszłym tygodniu nałoze baze:) zdjęcie podglądowe, wiązki zostawione wszystkie co by nie utrudnic sobie życia więc troszke przewodów sie wala ale liczy sie efekt koncowy mam nadzieje ze wszystko pujdzie tak jak zaplanowane:)
początkowo celuje do 200, maks jaki bede chciał wycioągnąć to granice 250-300 więcej nie potrzebuje a i to jest juz dużo:) a to z tego względu ze nie poruszam sie tym samochodem szybko gdyż poprostu szkoda:D
kolejny aktual, zdjęcie kiepskiej jakosci, ale zawsze cos jak bedzie poskładane do kupy bedą lepsze foty, dzis finalnie komora spryskana i czeka na wsadzanie silnika i sobie schnie:)
kolejny aktual, zdjęcie kiepskiej jakosci, ale zawsze cos jak bedzie poskładane do kupy bedą lepsze foty, dzis finalnie komora spryskana i czeka na wsadzanie silnika i sobie schnie:)