Strona 1 z 9

mk3 VR6

: 2 lutego 2010, o 23:51
autor: Jacek
Witam,

Moje drugie podejście do mk3 Vr6, tym razem 100% bezwypadkowy z ori lakierem w dosyc fajnym stanie...

Plan jest taki żeby doprowadzic go do stanu iglastego...

Rok. 1992
Silnik. 2.8 AAA
Zawias. Koni 60/40

Pare fotek.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

06.02.10r
Drobne poprawki środka.
Obrazek

17.03.10r
Ori grill.
Obrazek

18.04.10r
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Plany.
Zmiana gałki biegów na ori.
Gwint.
Ładne alu.
Ogólnie dopieszczenie wszystkiego...

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 00:11
autor: Jacek
Na f&i miałem kupca od grudnia ale niemogłem się zdecydowac a że w okolicy trafił się fajny Vr to mk2 poszło na sląsk a ja teraz jeżdze vr-em...

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 00:17
autor: Jacek
218tys i wygląda że nie kręcony bo naprawde wszystko fajnie utrzymane... w 2003r miał 140tys a rok póżniej przyjechał do pl i tutaj miał jednego właściciela, Jestem drugi w pl.

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 09:27
autor: MŁODY
JoNy pisze:218tys i wygląda że nie kręcony bo naprawde wszystko fajnie utrzymane... w 2003r miał 140tys a rok póżniej przyjechał do pl i tutaj miał jednego właściciela, Jestem drugi w pl.

no spoko tylko wymien tak klamke schowka tak jak piszesz...zamawiam jazde próbną :lol:

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 17:20
autor: matash
srodek granatowy czy mi sie wydaje?

zostaje na takim zawiasie i kolach?

szkoda ze kolor jak 99% golfow

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 17:24
autor: MŁODY
matash pisze:srodek granatowy czy mi sie wydaje?

zostaje na takim zawiasie i kolach?

szkoda ze kolor jak 99% golfow


tragedi niema ale jak dla mnie to i tak zamienił stryjek...

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 22:19
autor: MŁODY
Piaseczeq pisze:kwestia gustu, a co do środka to chyba w każdym VR6 środek był granatowy

jest rakietą jechałem z wąskim to wiem :P:P w sumie po to się kupuje VR żeby zapier*****

Też zajmuje miejsce w kolejce na jazdę próbną LO:P

jak dla mnie Mk2 było niebo lepsze nawet z dieslem:P
nie wszystkie VR maja niebieski środek

Re: mk3 VR6

: 3 lutego 2010, o 22:52
autor: Jacek
Mk2 było lepsze bo było zrobione prawie na maxa, to jest początek, dopiero co auto kupiłem...

Kolor jest jaki jest ale głównie patrzyłem na to żeby auto było zadbane i bezwypadkowe bo już kiedyś miałem zajefajnego z wyglądu vr-a który miał kupe szpachli na sobie...

Młody już cię nie przewioze za to co piszesz 8-)

Myśle nad gwintem i kołem od XX jahre oraz dopieszczeniem auta . Mega gleby tu nie będzie bo nie po to kupowałem Vra żeby wolno jeżdzic i patrzec czy nie ma jakiegoś garba na drodze...

Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...

Re: mk3 VR6

: 4 lutego 2010, o 00:18
autor: WASKI1
Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2..


Potwierdzam !!! Diesel ma taki charakterystyczny dzwiek nakretek na tloku !!! :lol: :lol: :lol:

Re: mk3 VR6

: 4 lutego 2010, o 11:52
autor: marcin
JoNy pisze:Dzwięk silnika i wrażenia z jazdy są 1000x lepsze niż klekot diesla w mk2...

To jest napwno niezaprzeczalne tylko troche kieszeń "boli" na stacji,ale dzwięk odcinki bezcenny ;)