Polo jeździ i ma się dobrze. G po ponownym poskładaniu ładowało przez chwilę 0,8 bar ale po zrobieniu 1000km znów jest 0,7 bar. Auto przechodzi na jakiś czas w stan spoczynku, a ja zaczynam zajmować się innymi sprawami
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 20 lipca 2017, o 21:56
autor: forteller
Zastój, nic się nie dzieje, ale Polo jeździ tak:
Jak obronię w końcu magisterkę to może coś się więcej ruszy
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 21 lipca 2017, o 07:43
autor: matash
ciekawy bylem czy sie w koncu oprze o ten bolec, film trzyma w napieciu
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 21 lipca 2017, o 10:23
autor: kamilzx
Zapierd*la nieziemsko A co jest z temperatura?
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 21 lipca 2017, o 13:54
autor: Kola
Ładnie dodupca
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 21 lipca 2017, o 16:23
autor: Jacek
Ostry dzik! A tak z ciekawości, opony masz przystosowane do takich prędkości ???
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 22 lipca 2017, o 15:42
autor: forteller
Jacek - Continental ContiSportContact 195/40/14. Indeks prędkości V, produkcja koniec 2015.
kamilzx - cały czas nie mam chłodnicy oleju.
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 23 lipca 2017, o 10:37
autor: kamilzx
może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 24 lipca 2017, o 22:51
autor: P3ntium
Mały ale wariat. Dobrze gniecie
Re: VW Polo 86c G40 forteller
: 25 lipca 2017, o 07:07
autor: forteller
kamilzx pisze:może masz uwalony czujnik? bo to jest niemożliwe ze sie tak grzeje
Chłodnica jest taka jak w 1,0 (wolnossące 1,3 miało większą, diesel jeszcze większą). Większa się nie mieści, w 86c2f przemodelowali pas przedni tak że kompresor mija się z chłodnica.
Niestety raczej naprawdę się tak grzeje. Olej wskazywał wtedy na filmie 135°C.
Mam założony włącznik wentylatora który drugi bieg załącza przy 93°C i dopóki silnik chodzi, wentylator zawsze jest na drugim biegu.