VW Polo 86c G40 forteller

Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Przeglądałem Twój temat i widzę, że masz korka z 88/89. Digifant z tamtych lat faktycznie może nie mieć opcji diagnozy, choć można spróbować włożyć komputer do wozu który takie złącze posiada.

Ja wiem na 100% że mój komp jest diagnozowalny i w Polo które ma złącze diagnostyczne, komunikacja ze światem zewnętrznym działa. Ja próbowałem ze złączem diagnostycznym wpiąć się bezpośrednio w kompa, ale nie trybiło to - choć według informacji na forach powinno.
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
Fox

Forumowicz
Posty: 186
Rejestracja: 3 stycznia 2011, o 00:37
Auto: Polo 86c fancy 86c2f genesis, 9n3 GTD, golf mk1 cabrio, garbus 1303 cabrio
GaduGadu: 8460825
Lokalizacja: Kraków/Wieliczka

Ostro docierasz gościu :P czas na zmianę oleju i dołożenie chłodnicy oleju bo mu się za ciepło zaraz zrobi ;)
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Fox pisze:Ostro docierasz gościu [emoji14] czas na zmianę oleju i dołożenie chłodnicy oleju bo mu się za ciepło zaraz zrobi ;)
Widzę, że znajdujesz różne drogi by do mnie napisać. Wiesz, masz oba moje numery, możemy się umówić ;-)
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
kyfy

VAGmalopolska Crew
Posty: 504
Rejestracja: 6 stycznia 2010, o 15:19

Co do "łapania" trakcji - podstawa to dobry zawias i dobra guma. Trochę poćwiczyć i sama wróci :D
Corrado
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Polo odwiedziło rozpoczęcie sezonu KKN, aczkolwiek nie dorobiło się jeszcze śrub do kół i dekielków. Jeszcze przyjdzie na to pora :)

Obrazek
Obrazek
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Coś tam się dzieje, Polo jutro jedzie do GTO
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Kolektor i przepustnica rozwiercone z 45 na 52mm. Kolanko przepustnicy wypolerowane, a dekiel zaworów pomalowany na czorno - w dalszej kolejności czoło będzie wypolerowane a wnęki logo VW, paski i boki zostaną czarne. Docelowo mniej więcej tak:
Obrazek
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

fajnie działasz
ciekawy jak bedzie po strojeniu
po spocie umocniłem się tylko w opinii ze to super auto ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Z doładowaniem ostatecznie okazało się że dziurawy mam intercooler i po jakimś czasie miałem sytuację, że przy 3500RPM było 0,55bar, a przy 4000RPM... 0,5bar :P Po założeniu Twojego kółka, ale jeszcze na dziurawym IC widziałem 0,7bar. Okazało się, że po ścięciu pod wymiar kółeczka, nie ma jak go dokręcić i potrzebne były specyficzne podkładki - też trzeba było wytoczyć.

Jeszcze taki detal wpadł. Niestety na żywo wygląda nienajlepiej, ale nie poddaję się i szukam oryginału - ten był drukowany na drukarce 3D:
Obrazek
(mowa o emblemacie G40 ;) )
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
forteller

Forumowicz
Posty: 74
Rejestracja: 26 lipca 2015, o 00:14
Auto: Polo 86c G40 & Polo 86c2f ABU & Polo 9N3 GTI
GaduGadu: 2232179

Sumarycznie wyszła niestety trochę kupa :( 147KM @ 6500RPM i 175Nm @ 4100RPM choć jeździ wcale nieźle.
Jednak nie odpisuję na Gadu!
Awatar użytkownika
Sebastian

VAGmalopolska Crew
Posty: 485
Rejestracja: 6 stycznia 2010, o 17:58
Auto: Corrado, A4 B5
Lokalizacja: Kraków

Dobry dzik :D
Keep It Clean!
ODPOWIEDZ