Mały aktual w temacie
Nowe koło ATS Type 5 4x100 15' 7j
Podłoga bagażnika almost done
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Witam po bardzo długiej nieobecności, nie wiele się zmieniło od ostatniego aktuala ale małymi kroczkami poruszam się do przodu.
Jakiś czas temu kupiłem małą piaskarkę i wypiaskowałem podłużnice z tyłu.
Na dzień dzisiejszy podłoga bagażnika, nadkole tylne lewe i prawe wyspawane, zapodkładowane, na połączenia blach została zastosowana masa uszczelniająca, belka tył też wyczyszczona i w podkładzie, na dniach będzie wspawany tylny pas, błotniki tył lewy oraz prawy. Po wspawaniu wszystkiego malowanie akrylem a następnie konserwacja całego tyłu.
i jakiś tam mały negatyw z tyłu
Ps dla hejterów opony są do wywalenia a ats-y do renowacji więc się nie przejmuje jak się farbą ubrudzą, dziękuje dobranoc.
nadkola wewnętrzne będą dopasowane jak błotnik dojdzie, jutro będą malowane masą uszczelniającą nadkola wewnętrzne lewe i prawe.
Jakiś czas temu kupiłem małą piaskarkę i wypiaskowałem podłużnice z tyłu.
Na dzień dzisiejszy podłoga bagażnika, nadkole tylne lewe i prawe wyspawane, zapodkładowane, na połączenia blach została zastosowana masa uszczelniająca, belka tył też wyczyszczona i w podkładzie, na dniach będzie wspawany tylny pas, błotniki tył lewy oraz prawy. Po wspawaniu wszystkiego malowanie akrylem a następnie konserwacja całego tyłu.
i jakiś tam mały negatyw z tyłu
Ps dla hejterów opony są do wywalenia a ats-y do renowacji więc się nie przejmuje jak się farbą ubrudzą, dziękuje dobranoc.
nadkola wewnętrzne będą dopasowane jak błotnik dojdzie, jutro będą malowane masą uszczelniającą nadkola wewnętrzne lewe i prawe.
Golf mk1 1979r |szopa performance|
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Witam po dłuuuuuuuuuuuuugiej przerwie, spowodowaną życiem osobistym... ale wracajmy to mojego gruza po przestoju w garage wracam z tematem, golf obspawany, zapodkładowany, wyrównany po innych macherach którzy go okaleczyli.
Tak jak w poprzednich postach walczyłem z bratem żeby wygonić rudą koleżankę, w tym celu zostały wspawane zamienniki błotników tył lewa i prawa strona oraz tylny pas, progów nie ruszałem bo były w dobrej kondycji ale zobaczymy z biegiem czasu został kupiony prawy przedni błotnik w ori stanie, lewy błotnik był ratowany, pas przedni obspawany tam gdzie trzeba było, kupiłem również kompletne drzwi prawe oraz lewe, uszczelki i kliny są w dużo lepszej kondycji niż moje stare więc je wykorzystam tylną klapę też reanimowaliśmy, wyszła myślę sensownie.
PS szyba była przymierzana i nie wypada przy zamykaniu
Samochód 4 maja dostał w końcu kolor, wybór był bardzo ciężki, w głowie milion myśli, może ten a nie może taki... i tak w kółko ale miałem obraną koncepcje albo niebieski metalik z palety Vw Golfa mk1 albo brązowy metalik z różnych samochodów, w końcu na dzień przed malowaniem wybór padł... no właśnie na kolor z palety Porsche a dokładnie 443 braun Kupfer Diamant.
Na dzień dzisiejszy jedyna czeka na polerkę, zostały zakonserwowane błotniki przód i fartuchy przód. W tygodniu dalsza walka z konserwacją. Wnętrze stoi pod znakiem zapytania ponieważ moje fotele przód są w bardzo słabej kondycji ale kanapa ok, dywany na dniach zawiozę do wyprania bo mają plamy ;/
Kupiłem też masę pierdół do jedynki, np ori podsufitkę używaną krótkie sierpy, lusterko chrom "flagę" od str kierowcy, klamki "fake" chrom korbki do szyb nakładki na blokowanie drzwi, kliny chrom w uszczelki na całe auto również listwy chrom na karoserie i tam jakieś spinki, hokej wąski, nowe stare lampy tył wąskie, nakładki na pedały itp
Zdjęcia niestety słabej jakości i kilkanaście zdjęć po prostu nie zapisało się na karcie pamięci
tylna klapa potraktowana "szczotą" drucianą na szlifierce, później wypiaskowana a raczej to co z niej zostało następnie spawanie dołu gdzie szyba siedzi z uszczelką
maska w podkładzie i podklejona bo ori klej nie trzymał i wnętrze w podkładach i masie uszczelniającej
drzwi przygotowane pod bazę z porsche
poprawa niedociągnięć oraz przymiarka szyby z uszczelką
zderzak z innej jedyny która też się robi
przed szlifowaniem na sucho i na mokro
błotnik "zakonserwowany"
fartuchy również
no i kolorek
fotka kilku części do jedyneczki
a to się dzieje jak świeci słońce na maksa
Tak jak w poprzednich postach walczyłem z bratem żeby wygonić rudą koleżankę, w tym celu zostały wspawane zamienniki błotników tył lewa i prawa strona oraz tylny pas, progów nie ruszałem bo były w dobrej kondycji ale zobaczymy z biegiem czasu został kupiony prawy przedni błotnik w ori stanie, lewy błotnik był ratowany, pas przedni obspawany tam gdzie trzeba było, kupiłem również kompletne drzwi prawe oraz lewe, uszczelki i kliny są w dużo lepszej kondycji niż moje stare więc je wykorzystam tylną klapę też reanimowaliśmy, wyszła myślę sensownie.
PS szyba była przymierzana i nie wypada przy zamykaniu
Samochód 4 maja dostał w końcu kolor, wybór był bardzo ciężki, w głowie milion myśli, może ten a nie może taki... i tak w kółko ale miałem obraną koncepcje albo niebieski metalik z palety Vw Golfa mk1 albo brązowy metalik z różnych samochodów, w końcu na dzień przed malowaniem wybór padł... no właśnie na kolor z palety Porsche a dokładnie 443 braun Kupfer Diamant.
Na dzień dzisiejszy jedyna czeka na polerkę, zostały zakonserwowane błotniki przód i fartuchy przód. W tygodniu dalsza walka z konserwacją. Wnętrze stoi pod znakiem zapytania ponieważ moje fotele przód są w bardzo słabej kondycji ale kanapa ok, dywany na dniach zawiozę do wyprania bo mają plamy ;/
Kupiłem też masę pierdół do jedynki, np ori podsufitkę używaną krótkie sierpy, lusterko chrom "flagę" od str kierowcy, klamki "fake" chrom korbki do szyb nakładki na blokowanie drzwi, kliny chrom w uszczelki na całe auto również listwy chrom na karoserie i tam jakieś spinki, hokej wąski, nowe stare lampy tył wąskie, nakładki na pedały itp
Zdjęcia niestety słabej jakości i kilkanaście zdjęć po prostu nie zapisało się na karcie pamięci
tylna klapa potraktowana "szczotą" drucianą na szlifierce, później wypiaskowana a raczej to co z niej zostało następnie spawanie dołu gdzie szyba siedzi z uszczelką
maska w podkładzie i podklejona bo ori klej nie trzymał i wnętrze w podkładach i masie uszczelniającej
drzwi przygotowane pod bazę z porsche
poprawa niedociągnięć oraz przymiarka szyby z uszczelką
zderzak z innej jedyny która też się robi
przed szlifowaniem na sucho i na mokro
błotnik "zakonserwowany"
fartuchy również
no i kolorek
fotka kilku części do jedyneczki
a to się dzieje jak świeci słońce na maksa
Golf mk1 1979r |szopa performance|
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
kolor tak naprawdę nie jest brązowy hah nawet nie wiedziałem że chcesz robić polo w bronxie ats kupiłem za grosze, i też jest cultowe, na prawdziwe rasowe koło jak to piszesz trzeba mieć dużo $$$$
Golf mk1 1979r |szopa performance|
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 3 lutego 2012, o 17:50
- Auto: Volkswagen Golf mk1 1979r
- GaduGadu: 24605030
- Lokalizacja: Nowy Sącz/Nawojowa
Witam, to jedziemy dalej z tematem
Około dwóch tygodni temu dokończyłem malowanie wnętrza czarną farbą, na to przyjdą dwie warstwy wygłuszenia.
Ostatnio zabrałem sie za malowanie belki, baku i sprężyn (uprzedzam już niezadowolenie innych, nie ściągałem tarcz kotwicznych) głównym powodem był czas a poza tym belka była bardzo dobrze oczyszczona z rdzy, koniec tematu.
Dach już wygłuszyłem matami samoprzylepnymi z pianki kauczukowej o grubości chyba 25mm i tu pytanie czy w lecie sie to nie będzie od dachu odklejać?
Na podłogę pójdzie pierwsza warstwa: mata wygłuszająca butylowa bitumiczna alubutyl 2mm potem mata samoprzylepna z pianki kauczukowej 10mm grubości.
12mm wystarczy łącznie czy za nisko będzie? (wysokość wygłuszenia)
Na dzień dzisiejszy czekam na podsufitke od tapicera która będzie pod koniec przyszłego tygodnia (miejmy nadzieje)
Jedyna stoi na "sportowej" lżejszej wersji belki z powodu zużytych mocowań belki na które czekam od Mazzy'iego. Czekam też na dużą paczke od gościa z allegro z częściami do jedyny która powinna przyjść w tygodniu. Jak dorwę podufitke to składam cały środek no i zawieszenie, jak dojdą wszystkie klocki układanki.
"szportowa" belka haha
aha zapraszam na dział sprzedam na którym mam trochę gratów na sprzedaż
Około dwóch tygodni temu dokończyłem malowanie wnętrza czarną farbą, na to przyjdą dwie warstwy wygłuszenia.
Ostatnio zabrałem sie za malowanie belki, baku i sprężyn (uprzedzam już niezadowolenie innych, nie ściągałem tarcz kotwicznych) głównym powodem był czas a poza tym belka była bardzo dobrze oczyszczona z rdzy, koniec tematu.
Dach już wygłuszyłem matami samoprzylepnymi z pianki kauczukowej o grubości chyba 25mm i tu pytanie czy w lecie sie to nie będzie od dachu odklejać?
Na podłogę pójdzie pierwsza warstwa: mata wygłuszająca butylowa bitumiczna alubutyl 2mm potem mata samoprzylepna z pianki kauczukowej 10mm grubości.
12mm wystarczy łącznie czy za nisko będzie? (wysokość wygłuszenia)
Na dzień dzisiejszy czekam na podsufitke od tapicera która będzie pod koniec przyszłego tygodnia (miejmy nadzieje)
Jedyna stoi na "sportowej" lżejszej wersji belki z powodu zużytych mocowań belki na które czekam od Mazzy'iego. Czekam też na dużą paczke od gościa z allegro z częściami do jedyny która powinna przyjść w tygodniu. Jak dorwę podufitke to składam cały środek no i zawieszenie, jak dojdą wszystkie klocki układanki.
"szportowa" belka haha
aha zapraszam na dział sprzedam na którym mam trochę gratów na sprzedaż
Golf mk1 1979r |szopa performance|