Golf MK3 "LATINA" by Dymek
ostatnio nic nie aktualizowałem a wypadało by:D
silnik juz jest w komorze i praktycznie finalnie ukonczony zostało jeszcze pare rzeczy do ogarnięcia
zaczne od początku co zostało zrobione przez zime:)
-zmiana tylnich bębnów na tarcze z G60 plus nowe łożyska tarcze klocki wiadomo:)
-zmiana przednich tarz również na te z G60 plus nowe klocki i oczywiście zwrotnice:)
-wymiana wszystkich przewodów hamulcowych
-wymiana poduszek pod silnikiem
-wymiana simer block`ów na te z audi TT, oprucz tego drążki kierownicze i tuleje wachacza
-nowy rozrząd z pompą wody
-wymiana wszystkich oleji płynów itp (silnik, skrzynia, układ chłodzenia układ hamulcowy, wspomagania, i spryskiwaczy :hmm: )
-wymiana kabli i swiec
-wymiana wszystkich filtrów jakie sie dało
-chłodnica od VR6
-większy IC, spawany dolot, blow off
-silnik 1,8T AUM
podejrzewam ze to nie wszystko bo ciężko mi wszystko spamiętać, masa pracy ale prawie jezdzi:)
narazie niestety brakło $$ na układ wydechowy ale mysle ze juz nie bawem zabierzemy sie za wydech i walki ze zwiększeniem mocy, do tego w planach na najbliższy czas:
-dystans na tył(jesli ktos zna kogos co toczy dobre dystanse na zamówienie prosze o pw)
-wymiana progów
-kilka poprawek blacharskich oczywiscie na gwarancji u lakiernika:D
-podłokietnik USA
-wymiana kierownicy na customa takiego jak ori tylko z bicepsami, czyli bedziemy rzeźbić
-niżej dziada a to równa się przeróbka wjazdu do garażu, mimo ze juz cały dojazd do domu przrobiłem trzeba jeszcze kawałek poprawić :hmm:
-i założyć w koncu żarówki do obrysu:)
-a w przyszłym roku może air ride ale sie wacham co do tego bo wiele osób odradza więc zobaczymy:D
silnik juz jest w komorze i praktycznie finalnie ukonczony zostało jeszcze pare rzeczy do ogarnięcia
zaczne od początku co zostało zrobione przez zime:)
-zmiana tylnich bębnów na tarcze z G60 plus nowe łożyska tarcze klocki wiadomo:)
-zmiana przednich tarz również na te z G60 plus nowe klocki i oczywiście zwrotnice:)
-wymiana wszystkich przewodów hamulcowych
-wymiana poduszek pod silnikiem
-wymiana simer block`ów na te z audi TT, oprucz tego drążki kierownicze i tuleje wachacza
-nowy rozrząd z pompą wody
-wymiana wszystkich oleji płynów itp (silnik, skrzynia, układ chłodzenia układ hamulcowy, wspomagania, i spryskiwaczy :hmm: )
-wymiana kabli i swiec
-wymiana wszystkich filtrów jakie sie dało
-chłodnica od VR6
-większy IC, spawany dolot, blow off
-silnik 1,8T AUM
podejrzewam ze to nie wszystko bo ciężko mi wszystko spamiętać, masa pracy ale prawie jezdzi:)
narazie niestety brakło $$ na układ wydechowy ale mysle ze juz nie bawem zabierzemy sie za wydech i walki ze zwiększeniem mocy, do tego w planach na najbliższy czas:
-dystans na tył(jesli ktos zna kogos co toczy dobre dystanse na zamówienie prosze o pw)
-wymiana progów
-kilka poprawek blacharskich oczywiscie na gwarancji u lakiernika:D
-podłokietnik USA
-wymiana kierownicy na customa takiego jak ori tylko z bicepsami, czyli bedziemy rzeźbić
-niżej dziada a to równa się przeróbka wjazdu do garażu, mimo ze juz cały dojazd do domu przrobiłem trzeba jeszcze kawałek poprawić :hmm:
-i założyć w koncu żarówki do obrysu:)
-a w przyszłym roku może air ride ale sie wacham co do tego bo wiele osób odradza więc zobaczymy:D
no i pieknie pracy bardzo duzo wlozone, zastanawia mnie tylko punkt wymiana progow w planach - auto przeciez niedawno lakierowane to ocb?
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
po malowaniu zrobiłem troszke prze różnych tras w przeróżne miejsca, dużo sie auto udzwigało na podnośniku dużo przycierek itp, ogulnie nie ma tragedii ale boli mnie to ze sa pozaginane progi i chce je wymienic dla samej estetyki auta a przy okazji walne sobie konserwacje podłogi jak kasa dopisze:D wiem mogłem to zrobic przy malowaniu ale wtedy było jeszcze w miare ok.