Mój golf Cabrio
ROK PROD: 1990
SILNIK: kr + digi1
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Oryginał z dospawaną tylną nierdzewką
KOLA: schmitd TH line 14 8i9
OPONY: 195/40/14 conti
ZAWIESZENIE: Gwint Weitec z regulacją twardości, tylna rozpórka, przednia dolna rozpórka
UKŁAD HAMULCOWY:seria ( 256 wentylowane + tył tarcza 226 wszystko czeka na montaż)
BODY-KIT: Karman, grill z chromowaną obwódką, znaczek diesel, lampy bi-ksenon, czrne kierunki, zaspawany przedni zderzak, zaspawana tylna klapa, lampy FIFT brązowe, listwy z chromowanym paskiem
ŚRODEK: Skórzana kremowa tapicerka, kierownica Supersport (polerowana), regulacja lusterek/rygle/pokrętła od szyb Jom Wolfsburg Edition, lusterko Ironcross, gałka Golfball ironcross
CAR-AUDIO: Radio JVC, jakiś tam wzmacniacz i 4 głośniki
INNE: nowy elektryczny dach
PLANY: zmiana jednostki i doprowadzić auto do stanu perfekcyjnego
Parę zdjęć ( lepsze będą niedługo)
A u galeria z Pierwszego mojego zlotu Cabriem
http://www.tuningzraz.sk/...z-svidnik-2010/
Golf Mk1 Cabrio
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Całość ładnie wygląda i robi ogólnie robotę zwłaszcza na całkowicie wypolerowanych TH ale jak się dokładnie go ogladnie to tak kolorowo już nie jest... Auto zrobione na szybko i bardzo niestarannie o czym świadczy fakt iż silnik padł. Jest jeszcze kilka innych elementów które wymagają dopracowania ale auto jest teraz w dobrych rękach i Dracula przygotuje go starannie do nowego sezonu, czego bardzo mu życzę.