GOLFIK MKII Misiek

Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

ciekawe czy teraz rękę przy kolegach poda? celebryta pierdo.... :roll:

graty, fajna sprawa ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Marcin co Ci powiem, no podać podam rękę, znaj moją łaskę 8-)
Awatar użytkownika
Daniv

VAGmalopolska Crew
Posty: 143
Rejestracja: 17 stycznia 2018, o 21:43
Auto: VW Golf mk2
Lokalizacja: Podobin

Mega pamiątka. Gratulację :)
kamilzx

VAGmalopolska Crew
Posty: 108
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
GaduGadu: 3331080

Gratulacje :)
Ja czekam na swoją :P
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Podsumowanie sezonu!

Golfik już na kobyłkach więc pora na zwyczajowe podsumowanie sezonu. Niewątpliwie był to sezon w chuj lepszy niż ten gówniany zeszły. Udało się odwiedzić kilka imprez, z których niewątpliwie najlepszą była nasza rodzima ;) Najlepszy klimat, miejsce i selekcja bez walenia w chuja! Gorzej się sprawy miały na Tunres Revolution The One, gdzie przez większość dnia nic się nie działo, nikt nie kontrolował placu co skutkowało ustawieniem jak na giełdzie i w ogóle jakoś tak ciężko było z klimatem. Kolejna impreza to Da Freakz Reuninon - tu pogoda nie pozwoliła tak naprawdę rozwinąć skrzydeł organizatorom, których imprezy znane są z wysokiego poziomu organizatorskiego, więc ciężko się przydupcać o cokolwiek. Na tę imprezę Golfik pojechał pierwszy raz w życiu na lawecie :D Na dalsze wyjazdy temat bardzo spoko, choć wiadomo- koszta wyjazdu rosną... Dalej było Uited Crew Event - impreza nastawiona na różnorodność, co z reguły skutkuje klimatem spędu. Tutaj o dziwo wyszło całkiem fajnie, choć i tak nie jest to do końca mój klimat imprezy. Na sam koniec został Motofest na którym byłem 2 h i pojechałem we chuj do domu... Widok dzbana na rowerze robiącego wheele na deptaku między ludźmi, który o mało nie odbił opony na plechach jednej laski skłonił mnie to powrotu do domu... Troszkę łudziłem się, że w tym roku może będzie Żerksee, ale Przemo już chyba zakończył temat definitywnie :( Co prawda był spontaniczny zjazd, ale wydaje mi się, że to nie to samo co organizowana impreza.

Ten rok był też wyjątkowy pod względem medialnym - artykuł w VW Trends i profesjonalny filmik to takie fajne podsumowanie dotychczasowej pracy nad autem. Mam nadzieję, że to nie koniec i w przyszłości jeszcze coś fajnego wskoczy :D

Co do planów to z wierzchu nie planuję jakichś dużych zmian. Na pewno będę chciał wyciągnąć z lakieru max co się da. Druga rzecz to coś, czego jeszcze rok temu nie dopuszczałem do świadomości - cięcie podłużnicy... Stwierdziłem, że jak ma być kurwa 100 % to co ja chcę, to trzeba zacisnąć zwieracze i ciachać. Oczywiście temat ma ogarnąć profesjonalista :D Więcej ma się zadziać w środku. Nowe fotele i kanapa wg nowej wizji, oraz modyfikacje związane z Air Ride i bagażnikiem. Nie nie, nie będzie żadnej zabudowy z chuj wi czym, planuję pozbyć się koła zapasowego i tam upchnąć co się da- zawory, może kompresory - zobaczymy ;)

Na koniec klika fotek i filmiki z imprez i kiweczek ;) Stej tjun!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

...jeszcze filmik z posezonowego mycia :D

Info dla tych, którzy mają z deka dość moich gównianych "produkcji" - będzie tego więcej, coraz bardziej mi się podoba :twisted:
Awatar użytkownika
8_-Misiek-_8

Administrator
Posty: 1322
Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
Auto: VW GOLF MKII 1986
Lokalizacja: Borzęta

Aktual:

W sumie to już dosyć sporo z zakładanych planów udało się zrealizować. A więc po kolei:

Podłużnica:
Kluczowym elementem było wspomniane podcięcie podłużnicy. Temat udało się ogarnąć własnoręcznie - co prawda śpec był dogadany , ale poczułem przypływ mocy i postanowiłem zadziałać. Co prawda wypaliłem se dziurę w ręce i pięcie, ale po za tym nic nie spłonęło, a całość wyszła całkiem ładnie ;) Najważniejsze, że półośka ma teraz zapas miejsca ;)

Zawieszenie:
Dalej na stół trafiły kolumny. Ogólnie to rozebrałem wszystko na kawałki. Z przodu wywaliłem odboje, z tyłu chciałem zrobić to samo, ale okazało się, że to już zrobiłem w zeszłym roku :? Ale szybkie rozeznanie i do tokarza na wytoczenie potrzebnego luzu ;) Następnie całość poszła na nowo w ocynk, a poduchy zostały oczyszczone. Całość złożyłem tym razem na uszczelce w płynie do silników ( rada Mapeta z jakiegoś tutoriala). Finalnie udało się uzyskać obniżenie z przodu - 15mm a z tyłu -10mm co w zupełności wystarczy :D Dzięki zastosowaniu uniballi udało się zamontować drążki kierownicze od spodu zwrotnicy, dzięki temu te też nie zapierają się o podłużnice ;) Tu temat wymaga jeszcze ustawienia i dopracowania, co też będę czynił od jutra ;)

Sterowanie Air Ride:
Kolejna rzecz to zawory i cały bajzel z nimi związany. Do tej pory wszystko było upchnięte pod kanapą. Niby był podział na sekcje i takie tam bzdety, ale miałem wrażenie, że dociśnięte kanapą cewki nie równo otwierały pary zaworów. Wymusiło to przeniesienie wszystkiego w miejsce koła zapasowego, do którego i tak nie było dostępu przez butlę i car audio. A więc, na pierwszy ogień poszła przeróbka podłogi - nowy stelaż obity filcem, na to dzielona podłoga obita czarnym materiałem (stwierdziłem, że bardziej będzie pasowało do czarnych boczków bagażnika). Ta przeróbka umożliwiła dostęp do zaworów bez wypierdalania wszystkiego dookoła i zmontowanie butli z kompresorami na sztywno. A propos butli, stara stalowa butla wyleciała, a w jej miejsce wpadła nowa - aluminiowa o mniejszej średnicy, za to trochę dłuższa. Kompresory zostały podłączone na za pomocą miedzianych hard line-ów. Po drodze wpadły skraplacze, których dawniej nie było. Dalej w miejsce koła zapasowego wpadła okrągła płyta obita filcem i uzbrojona od spodu w instalację el. do zaworów. Na to wpadły zawory spięte z rozdzielaczem za pomocą hard line- ów. Z zaworów wychodzą cienkie przewody co ułatwia wejście pod kanapę, gdzie znalazło się rozdzielenie na koła i manometry.

Z innych rzeczy to pozbyłem się foteli i kanapy, nowe już czekają na nową tapicerkę ;) Trzeba też zrobić przednie hamulce bo lewy zacisk już się zatarł pod koniec sezonu 2021, a do tego pasuje zadać nowe tarcze klocki. Na koniec detalingi i takie tam kosmetyczne chuje muje i można zaczynać sezon :D Poniżej kilka foteczek - stej tjun!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Daniv

VAGmalopolska Crew
Posty: 143
Rejestracja: 17 stycznia 2018, o 21:43
Auto: VW Golf mk2
Lokalizacja: Podobin

Profeska! Leży aż miło ;)
Awatar użytkownika
marcin

VAGmalopolska Crew
Posty: 614
Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
Auto: corrado g60
GaduGadu: 5477947
Lokalizacja: Kraków
Podziękowania: 1

fajnie estetycznie zrobione, miedziaki ładnie wygięte, koszuli itp
ile teraz jest od ziemi?
pokaz zdjęcie unibali jak to wyszło?
podoba mi się ;)
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

nareszcie leży jak na aira przystało, podziw za dopracowanie tego
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
ODPOWIEDZ