Mam 3 ranty 1,5" ale problem w tym, że konstrukcja tylnych błotników w MK2 jest najgorsza z możliwych (podwojny błotnik... zewnątrzny oraz wewnętrzny) i wycięcie rantu w nich nie wchodzi w grę bo zaczną się rozchodzić (przerabiałem temat w poprzednim mk2) Zaginając go do środka zrobi się w tym miejscu poczwórna grubość blachy i przy zerowym ciśnieniu w air błotnik nie będzie tak ładnie wchodzić pomiędzy rant a oponę jak u Ciebie.
Najbardziej podoba mi się spasowanie kół jak na zdjęciu z MK4 cabrio
[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
kiera sama w sobie spoko jeszcze nówka sztuka
ale klimatem do mk II moim zdaniem nie pasuje, nardi bezkonkurencyjne
od czego masz zegary?
ale klimatem do mk II moim zdaniem nie pasuje, nardi bezkonkurencyjne
od czego masz zegary?
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
nówka to ona nie jest ale stan bardzo dobrymarcin pisze:kiera sama w sobie spoko jeszcze nówka sztuka
u mnie są z MK2 US a ta fotka wnętrza to poglądowa znaleziona w neciemarcin pisze:od czego masz zegary?
Nardi oczywiście zostaje u mnie i na jakiś czas powędruje na ścianę (już miałem oferty kupna)... Powiem tak kiera jest mega jak chodzi o wygląd ale jak przyjdzie w upalny dzień jechać kilkaset km to zaczynasz mieć jej dosyć. Taka przypadłość Nardi.
Kierownica już w aucie...