VW mk1 Cabrio & Corrado G60 US by kamilzx
Kamil i co tam zdzialales?
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Aaaa to Ci sie trafiło
No to mały UP, jesli chodzi o Corrado. Co do Golfa to w najbliższym czasie
Zakupy:
10 metrów przewodu, korektor hamulcowy, odpowietrzniki, końcówki wahaczy, gumy maglownicy, łączniki stabilizatora, uszczelki pod kolektor, przewody hamulcowe, osłony tarcz, filtr paliwa, zestawy regeneracyjne zacisków przód/tył, czujnik stukowy, uszczelka pod pokrywę zaworów, Z ASO kilka plastików, wkrety itd
umyte w miarę możliwości POWERFLEXy. Wszystko składałem na smarze teflonowym.
Zregenerowane zaciski przód/tył
Klocki hamulcowe EBC na przód pod tarcze Zimmermann
Odświeżony układ wydechowy:
Rozrusznik po wymianie szczotek
Alternator po malowaniu i wymianie łożysk
G po regeneracji, wymiana łożysk,pasków
Amortyzatory
Na wszystkie amortyzatory uszyte osłony w brezentu
Kołyska
Bak po czyszczeniu, wymianie wszystkich opasek
Belka tył
linki ham ręcznego
kierownica na nowo obszyta
filtr kabinowy
kanały wydechowe pod frezowałem w głowicy i przy kolektorze Supersprinta, ale nie mam zdjęć
silnik zalany olejem Valvoline 10w60 + filtr K&N
Silnik przepłukany środkiem ALPACON DESCALANT
Trochę to wszystko nie po kolei ale jest
No to mały UP, jesli chodzi o Corrado. Co do Golfa to w najbliższym czasie
Zakupy:
10 metrów przewodu, korektor hamulcowy, odpowietrzniki, końcówki wahaczy, gumy maglownicy, łączniki stabilizatora, uszczelki pod kolektor, przewody hamulcowe, osłony tarcz, filtr paliwa, zestawy regeneracyjne zacisków przód/tył, czujnik stukowy, uszczelka pod pokrywę zaworów, Z ASO kilka plastików, wkrety itd
umyte w miarę możliwości POWERFLEXy. Wszystko składałem na smarze teflonowym.
Zregenerowane zaciski przód/tył
Klocki hamulcowe EBC na przód pod tarcze Zimmermann
Odświeżony układ wydechowy:
Rozrusznik po wymianie szczotek
Alternator po malowaniu i wymianie łożysk
G po regeneracji, wymiana łożysk,pasków
Amortyzatory
Na wszystkie amortyzatory uszyte osłony w brezentu
Kołyska
Bak po czyszczeniu, wymianie wszystkich opasek
Belka tył
linki ham ręcznego
kierownica na nowo obszyta
filtr kabinowy
kanały wydechowe pod frezowałem w głowicy i przy kolektorze Supersprinta, ale nie mam zdjęć
silnik zalany olejem Valvoline 10w60 + filtr K&N
Silnik przepłukany środkiem ALPACON DESCALANT
Trochę to wszystko nie po kolei ale jest
Ostatnio zmieniony 29 września 2015, o 20:04 przez kamilzx, łącznie zmieniany 2 razy.
Osz... kur.. dzialasz ostro
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Na zegar doładowania wyrzeźbiłem kubek, było pół dnia zabawy ale było warto
Oczywiście podświetlany
Doszła również brewka
Poli uchwyty tłumnika
No i najważniejsze kupilem nowe opony Nankang NS 20, zdjęcie z internetu bo gdzieś mi moje wcielo
Lakier trochę odświeżony( glinka+ polerka). Ale muszę kiedyś pomyśleć o nowym lakierze
Oczywiście podświetlany
Doszła również brewka
Poli uchwyty tłumnika
No i najważniejsze kupilem nowe opony Nankang NS 20, zdjęcie z internetu bo gdzieś mi moje wcielo
Lakier trochę odświeżony( glinka+ polerka). Ale muszę kiedyś pomyśleć o nowym lakierze
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 16 sierpnia 2010, o 21:37
- Auto: mk1 cabrio & corrado G60 US
- GaduGadu: 3331080
Czas ma mały UP w temacie.
W 2015 r. coś podziałałem z cabrio ale większość czasu spędziłem przy Corrado
Doszły osłony tylnych tarcz, których brakowało:
Dystanse 2 cm:
Wymienilmem łozyska w piastach oraz przegłuby zewnetrzne i wewnętrzne:
Zmieniony czujnik spalania stukowego:
Układ chłodzenia został przepłukany specjalnym środkiem i wymienilem na nowy zbiornik wyrównawczy
Nowe kable +/- od akumlatora i nowe klemy
W alternatorze zmienione łożyska
Czujnik ciśnienia do dodatkowych zegarów
Na amortyzatory uszyte osłony z brezentu
Skóra wyczyszczona i zakonserwowana
Lakier po glince i wosku
Nowe koło ( Juz jest gotowe i czeka na założenie )
*** 2016 r.
Na dzień dzisiejszy cabrio wygląda tak:
Zabrałem się za odświeżenie zawieszenia i nie tylko ale będę się starał na bieżąco uzupełniać . Będzie troche zmian
W 2015 r. coś podziałałem z cabrio ale większość czasu spędziłem przy Corrado
Doszły osłony tylnych tarcz, których brakowało:
Dystanse 2 cm:
Wymienilmem łozyska w piastach oraz przegłuby zewnetrzne i wewnętrzne:
Zmieniony czujnik spalania stukowego:
Układ chłodzenia został przepłukany specjalnym środkiem i wymienilem na nowy zbiornik wyrównawczy
Nowe kable +/- od akumlatora i nowe klemy
W alternatorze zmienione łożyska
Czujnik ciśnienia do dodatkowych zegarów
Na amortyzatory uszyte osłony z brezentu
Skóra wyczyszczona i zakonserwowana
Lakier po glince i wosku
Nowe koło ( Juz jest gotowe i czeka na założenie )
*** 2016 r.
Na dzień dzisiejszy cabrio wygląda tak:
Zabrałem się za odświeżenie zawieszenia i nie tylko ale będę się starał na bieżąco uzupełniać . Będzie troche zmian