FATASS STANCED Audi A3 | RWD | WORK WHEELS

Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

Gust jest jak dupa, każdy ma swój ale czy koło jest tandetne? - nie wydaje mi się :D W każdym razie przy takich szerokościach jeszcze nie robi, wpadną docelowe ranty i wykończenie to wtedy myślę że look zmieni się na lepsze. Ranty znalazłem ale na razie brak kasy, do tego kupiec na obecne wycofał się. Pewnie stare ranty będą mnie trzymać przed zakupem nowych... Czuję że na sezon na bank nie wyjadę. Za dużo do zrobienia, sporo roboty jest przede mną...

Jeszcze muszę rozkminić jak wykończyć rotor i ranty, bardzo chciałbym ponownie chrom na rotorze ale jest problem z ściągnięciem i nałożeniem powłoki :evil:
Awatar użytkownika
Sebastian

VAGmalopolska Crew
Posty: 485
Rejestracja: 6 stycznia 2010, o 17:58
Auto: Corrado, A4 B5
Lokalizacja: Kraków

dzekson pisze:Wiele razy mi się dostawało za pomarańczowe żarówki z przodu ale widzę, że u Ciebie jest tak samo :D
Ten ciolek nie ma nawet ledowych postojowek przy ksenonie :D
Keep It Clean!
Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

Sebastian pisze:
dzekson pisze:Wiele razy mi się dostawało za pomarańczowe żarówki z przodu ale widzę, że u Ciebie jest tak samo :D
Ten ciolek nie ma nawet ledowych postojowek przy ksenonie :D
Miałem ale wyrzuciłem, zmądrzałem :D
Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

Mozolnie ale do przodu :lol:

Walka z przodem po mału dobiega końca, jeszcze rezam żeby upchać górą Worki bo mają już nieco większe ET niż te testowe JR.
Efekt w końcu mnie zadowala mimo że teraz będę bawił się z błotnikami bo na obecną chwilę jazda jest wykluczona...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Poza tym kompletowanie gratów trwa. Z końcem lutego zderzak powinien trafić na gładzenie, także wtedy też zmieni się i polakieruje nową dokładkę bo stara jest już dead :P

Obrazek

Obrazek

No i jedna z ważniejszych rzeczy, czyli zwrotnice z S3/TT.

Obrazek

Zaciski są już wymalowane i teraz czekam na detale w ocynku. Wyszła wtopa z odcieniem i jak na złość będzie trzeba malować drugi raz :roll:
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

walka o fitment powala, jak dla mnie na JR calkiem w pytke
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
slepy

Forumowicz
Posty: 77
Rejestracja: 19 lutego 2015, o 21:55
Auto: Audi A4 B5
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Jakie finalnie wyszły kąty przód/tył? I jeśli możesz powiedzieć to jak rozwiazałeś sprawę półosi?
Awatar użytkownika
wisnia26

Forumowicz
Posty: 20
Rejestracja: 8 marca 2015, o 23:07
Auto: Seat Leon 1P 07' 2.0tfsi BWA
Lokalizacja: Kraków

Dobrze wygladaja te jr11-stki.
„Czasami jesteś szybą, a czasami muchą…”
Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

@slepy

Aktualnie będzie z przodu w granicach 7*, w większości wypadków nie są potrzebne dystanse pod przegub ale u mnie przy takich kątach już tak :evil:


Następny up miał być już z rantami albo chociaż z fotami z przymiarki :lol: No ale niestety mimo że dosyć dobrze sobie wszystko zaplanowałem to nie wszyscy trzymają terminy albo też coś spartolą...

Obecnie czekam na dystanse pod półoś które tokarz ma zrobić od 2 tyg (ciągle przekłada temrin) przez co auto mam nie jezdne i sobie nie przypasuje błotnika z S3 (trzeba to ogarnąć na aucie...) no i dalej nie wiem ile rantu na przód mam zamawiać :x

Czyli klasycznie nic się nie układa, wiem jednak że jak zamówię na dniach ranty to dojdą do eventu :D

Przez ten czas ogarnąłem sobie to co mnie wcześniej denerwowało:
- nowe tuleje poliuretanowe wahaczy przednich z S3
- pomalowana i zamontowana zwrotnica z s3
- LCA Camber - w końcu będą z przodu większe kąty :geek:
- Zmiana zwrotnic wymusiła zmianę drążków od S3 wraz z końcówkami
- wyrzeźbiłem sobie adaptery skrętu bo za nic nie dało się ustawić zbieżności - ba prostych kół
- regulowane łączniki stabi
- nowe sanki bo tamte się totalnie przetarły, prawie znikło mocowanie wahacza...
- nowa łapa skrzyni - starą przetarło i wyrwało mi gwint ze skrzyni :/
- w końcu doszły adaptery do Work'ów na które czekałem chyba z 2 miechy...
- nowy mieszek przegubu zewnętrznego prawy przód
- nowy przegub zewnętrzny lewy przód
- łożyska pod nowe zwrotnice

Na ten moment jeszcze zderzak został wygładzony i czekam na przymiarki błotnika, wtedy jak wszystko zagra to kompletuje drugi i malujemy.

Trochę roboty jest ale i tak wszystko zależy od zasranych rantów.

Pod koniec tyg myślę że wrzucę jakieś foty ulepa i zachodzących zmian :roll:

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Korzystając z okazji ma ktoś propozycje albo pomysł na ciekawe śruby / szpilki na gwint m12 żeby jakoś wkomponować w Worki? Bo słabo widzę zwykłe śruby przy takim zestawieniu...
Pavel107

Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 6 lipca 2011, o 15:12
Auto: Golf Mk4

No ciekawie się dzieje ;) Z docelowymi rantami i spasem myślę, że będzie grubo.
Awatar użytkownika
igl

Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 4 kwietnia 2012, o 21:48

Temat zarósł więc pospamuje :twisted:

Wszystko się przedłuża ale po woli widzę koniec :lol:

Przymiarki w końcu zrobione - na przód wpada 4.5" rantu oraz na tył 5.5".

Błotnik od esy jeden ogarnięty, teraz kupuję na szybkości drugi i oddaje auto do lakiernika.
Ranty jak się nic nie spieprzy to po 20 powinny być. Niestety na razie dwa ale myślę że następne 2 też szybko wpadną :oops:

Obrazek

Obrazek


Update 2

Czyżby bliżej jak dalej? :D

Niemożliwe stało się możliwe, według wyliczeń11j miało wejść z wielkimi kombinacjami a tymczasem weszło sobie P&P :lol: Trzeba było brać 6" rantu...

Rzeźby ciąg dalszy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


No i błotnik który był kupiony na próbę nie nadaje się do niczego bo przy rolowaniu już pękł, mimo że miał tylko nalot rudy... był na tyle osłabiony. Teraz szukam komplet błotników.
Zablokowany