Jest sztos
-- 02 Cze 2014, 20:32 --
Jest sztos
FATASS STANCED Audi A3 | RWD | WORK WHEELS
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Wypad na Event mogę zaliczyć do udanych - 750km w 3 osoby, z bagażem i full bakiem minął bez problemów
Przed eventem poprawiłem trochę fuck up'y choć i tak się ich nie ustrzegłem :>
Coś mnie brak gleby ostatnio strasznie męczył przez co dupa poszła w dół bo chyba piała, teraz pasuje mi się zabrać za przód oraz kąty bo strasznie opornie to idzie...
Jakaś tam foto z innego forum...
Teraz miała być polerka kół i gładzenie zderzaka (malowanie + nowa dokładka zderzaka która już leży) ale podczas kiwania z Mlay'em miska dostała srogo po dupie
Wydawało się być ok. aż do dzisiaj; wychodzę do roboty, a tu taki widok:
Chwilę temu oblookałem co tam się stało
@kolejny UP
Na początek foto z rolki i chyba tylko ślepy nie zobaczy że bardzo brakuje kątów z przodu
,
Było już kilka podejść do Camber'a z przodu ale zawsze coś stało na przeszkodzie. Tym razem stanęły na przeszkodzie półosie.
W weekend wleciały podkładki pod motor co zresztą pozwoliło mi zejść trochę w dół, mimo to będę chciał jeszcze urwać kilka mm.
Powracając do Camber'a - myślałem że po włożeniu podkładek pod motor problem z za krótkimi półosiami może ustąpić ale w sumie nic to nie dało w tym temacie, nadal brakuje dosyć sporo by półośki miały jakiś luz. Do tego jeszcze górą koło wystaje przez co raczej nie pozwala na jazdę - pasowałby szerszy błotnik??
No i na razie obmyślam jak ugryźć temat tych półosi bo brakuje koło 1cm...
Dodatkowo sprawa z przednim zderzakiem w którym lakier jest w opłakanym stanie cały czas się przedłuża, co chwilę trzeba coś innego robić. Lakier też trzeba poprawić ale na razie wole mieć sprawne techniczne auto niż zajebiście wyglądające
Tym bardziej że przez pewien okres musi mi służyć jako daily...
Przed eventem poprawiłem trochę fuck up'y choć i tak się ich nie ustrzegłem :>
Coś mnie brak gleby ostatnio strasznie męczył przez co dupa poszła w dół bo chyba piała, teraz pasuje mi się zabrać za przód oraz kąty bo strasznie opornie to idzie...
Jakaś tam foto z innego forum...
Teraz miała być polerka kół i gładzenie zderzaka (malowanie + nowa dokładka zderzaka która już leży) ale podczas kiwania z Mlay'em miska dostała srogo po dupie
Wydawało się być ok. aż do dzisiaj; wychodzę do roboty, a tu taki widok:
Chwilę temu oblookałem co tam się stało
@kolejny UP
Na początek foto z rolki i chyba tylko ślepy nie zobaczy że bardzo brakuje kątów z przodu
,
Było już kilka podejść do Camber'a z przodu ale zawsze coś stało na przeszkodzie. Tym razem stanęły na przeszkodzie półosie.
W weekend wleciały podkładki pod motor co zresztą pozwoliło mi zejść trochę w dół, mimo to będę chciał jeszcze urwać kilka mm.
Powracając do Camber'a - myślałem że po włożeniu podkładek pod motor problem z za krótkimi półosiami może ustąpić ale w sumie nic to nie dało w tym temacie, nadal brakuje dosyć sporo by półośki miały jakiś luz. Do tego jeszcze górą koło wystaje przez co raczej nie pozwala na jazdę - pasowałby szerszy błotnik??
No i na razie obmyślam jak ugryźć temat tych półosi bo brakuje koło 1cm...
Dodatkowo sprawa z przednim zderzakiem w którym lakier jest w opłakanym stanie cały czas się przedłuża, co chwilę trzeba coś innego robić. Lakier też trzeba poprawić ale na razie wole mieć sprawne techniczne auto niż zajebiście wyglądające
Tym bardziej że przez pewien okres musi mi służyć jako daily...
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Mimo wszystko jadąc za tobą czy przed tobą , szczena lezy na podłodze
Miał być teaser czegoś grubszego ale z powodu braku materiału (pogoda...) i sprzedaży kół będzie trzeba coś od nowa skleić w sezonie
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... -dXYsBzkco
Zaniedbałem temat konkretnie
Wrzucę jakiś aktual ale nie jakiś turbo obszerny Więc jedziemy:
#Rock'n Low 2014
Miłym akcentem było wyróżnienie które dostałem od ekipy Rock'n'Low
#Większe kąty z przodu.
#RCSM LAST MEET
#Spontaniczna sesja
#Nowe koło i sesja dla Japan Racing
Tak, japońskie koło w Audi Nowe koło na sezon 2k15 to WORK VS-KF jednak na chwilę obecną setup koła mnie nie zaspokaja i dlatego 8j i 8,5j będzie poszerzone za pomocą 4 i 5 calowym rantom na 9,5 i 10,5j. Po za tym jeszcze troszkę serca i $ trzeba w nie włożyć.
Poza kołem mam inne rzeczy do zrobienia ale tym będę się chwalił w miarę postępów...
OTO ONE:
Przymiarki JR15
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... -dXYsBzkco
Zaniedbałem temat konkretnie
Wrzucę jakiś aktual ale nie jakiś turbo obszerny Więc jedziemy:
#Rock'n Low 2014
Miłym akcentem było wyróżnienie które dostałem od ekipy Rock'n'Low
#Większe kąty z przodu.
#RCSM LAST MEET
#Spontaniczna sesja
#Nowe koło i sesja dla Japan Racing
Tak, japońskie koło w Audi Nowe koło na sezon 2k15 to WORK VS-KF jednak na chwilę obecną setup koła mnie nie zaspokaja i dlatego 8j i 8,5j będzie poszerzone za pomocą 4 i 5 calowym rantom na 9,5 i 10,5j. Po za tym jeszcze troszkę serca i $ trzeba w nie włożyć.
Poza kołem mam inne rzeczy do zrobienia ale tym będę się chwalił w miarę postępów...
OTO ONE:
Przymiarki JR15
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
JR 15 wyglądały bosko. czekam na postępy i na finalny set up.
A co do filmiku fajny, ale ładnie zaorałeś tam po asfalcie:D
A co do filmiku fajny, ale ładnie zaorałeś tam po asfalcie:D