FATASS STANCED Audi A3 | RWD | WORK WHEELS
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Dobrze prawi Polać jejMadziaM pisze:ja zmieniłabym wentyle na ukryte
Przygotowania nie poszły na marne, udało się dotrzeć na Tuning Show Kraków i zdobyć Specjalne wyróżnienie od TNGKZ
Sporo się działo w skrócie - jest niżej, dużo poświęciliśmy lakierowi, nowy zderzak + dokładka, lampy po korekcie i ceramice itp itd.
Zostało jeszcze do ogarnięcie kilka rzeczy, w tym przód ale myślę że w miarę na czasie to ogarnę.
Fotek za wiele jak na razie nie ma ale jak coś dojdzie to się pochwalę ;p
http://motoryzacja.interia.pl/zdjecia/t ... AId,119129
Sporo się działo w skrócie - jest niżej, dużo poświęciliśmy lakierowi, nowy zderzak + dokładka, lampy po korekcie i ceramice itp itd.
Zostało jeszcze do ogarnięcie kilka rzeczy, w tym przód ale myślę że w miarę na czasie to ogarnę.
Fotek za wiele jak na razie nie ma ale jak coś dojdzie to się pochwalę ;p
http://motoryzacja.interia.pl/zdjecia/t ... AId,119129
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Mówiłem Ci że grill się skomponuje z kołem to nie wierzyłeś. Ładnie to wyszło wszystko! Gratki wyróżnienia!
- mariuszg91fabia
- Posty: 210
- Rejestracja: 21 października 2012, o 17:16
Na zdjeciach kozak, ale na żywca wygląda jeszcze lepiej widziany przelotem,pod Lotosem
Fabka--------->>>>> http://vagmalopolska.reinfoserwis.ovh/v ... php?t=1034
- marcin
- Posty: 614
- Rejestracja: 7 stycznia 2010, o 16:00
- Auto: corrado g60
- GaduGadu: 5477947
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękowania: 1
nie widziałem na żywo w tym sezonie i nie chciałbym wyjść na hejtera itp
te katy nie siadły mi w ogóle, koło ok, lezy jak szmata i lakier sie swieci
ale całokształt nie robi na mnie "wow" dla mnie lepiej na prosiakach było jeśli chodzi o spas
zrobiła sie pokraka w negatywnym znaczeniu tego słowa
nie wiem czy dobrze rozumie,dołożyłeś dystans i zrobiłeś większy kąt?
jeśli Tobie sie podoba to zajebiscie bo o to w tym chodzi, pozdro
te katy nie siadły mi w ogóle, koło ok, lezy jak szmata i lakier sie swieci
ale całokształt nie robi na mnie "wow" dla mnie lepiej na prosiakach było jeśli chodzi o spas
zrobiła sie pokraka w negatywnym znaczeniu tego słowa
nie wiem czy dobrze rozumie,dołożyłeś dystans i zrobiłeś większy kąt?
jeśli Tobie sie podoba to zajebiscie bo o to w tym chodzi, pozdro
"Najcenniejsze rzeczy w życiu nie nabywa się za pieniądze..."
@Kaspoll - grill nie zdążyłem pomalować, niebawem znów poleci na czarno...
@Marcin - Przyjmuje słowa krytyki na klatę, w środowisku Vag i w Polsce negatyw to ciągle temat tabu i zło... A z drugiej strony to kwestia gustu czy też widzimisię. Negatyw miał być większy niż w zeszłym sezonie, planowo koło 7* ale wyszło 10*. Dystans został wymuszony przez to że koło tarło mi o amor - spytaj Seby co działo się bez kątów i dystansu. Bez dystansu koło dość już wystawało, do tego było za wysoko z tyłu, mimo że były najniższe na rynku sprężyny, przez to wszystko nie mogłem zrobić takiego spasu jak chciałem. Teraz jak dla mnie jest git, nad spasem pewnie jeszcze popracuje żeby było niżej z tyłu, z przodu ratunek to inna opona. Chodzi mi po głowie zmniejszenie kątów do 7* jednak sam nie wiem czy warte jest to zachodu bo mi pasuje tak jak jest teraz. Wkurza mnie jedynie że z pewnej odległości patrząc na tył zaczyna on wyglądać jakoś dziwnie - zderzak jest zbyt wysoki i wygląda że tył pieje, do tego jeszcze strasznie odsłania koła. Może jedyny ratunek to zderzak z S3 ale to chyba ostateczność.
@Marcin - Przyjmuje słowa krytyki na klatę, w środowisku Vag i w Polsce negatyw to ciągle temat tabu i zło... A z drugiej strony to kwestia gustu czy też widzimisię. Negatyw miał być większy niż w zeszłym sezonie, planowo koło 7* ale wyszło 10*. Dystans został wymuszony przez to że koło tarło mi o amor - spytaj Seby co działo się bez kątów i dystansu. Bez dystansu koło dość już wystawało, do tego było za wysoko z tyłu, mimo że były najniższe na rynku sprężyny, przez to wszystko nie mogłem zrobić takiego spasu jak chciałem. Teraz jak dla mnie jest git, nad spasem pewnie jeszcze popracuje żeby było niżej z tyłu, z przodu ratunek to inna opona. Chodzi mi po głowie zmniejszenie kątów do 7* jednak sam nie wiem czy warte jest to zachodu bo mi pasuje tak jak jest teraz. Wkurza mnie jedynie że z pewnej odległości patrząc na tył zaczyna on wyglądać jakoś dziwnie - zderzak jest zbyt wysoki i wygląda że tył pieje, do tego jeszcze strasznie odsłania koła. Może jedyny ratunek to zderzak z S3 ale to chyba ostateczność.