Aktualne zdjęcie
Witam , od listopada zeszłego roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Golfa Mk1 Cabrio Sportline .
Opis:
rok 1991
silnik 2H
wersja Sportline
przebieg 230 tys.
MFA
lakier 95% ori (LO41)
zawias ori
fotele + kanapa ori (Recaro)
czarny pokrowiec na dach ori
Co zrobione:
koła BBS RM 6.5 x15 et33 ,dystans tył 20mm (opony balony seria)
pakiet chrom (grill 2 lampy + listwy boczne chrom )
lampy krzyże (Wesem)
czarny dach sonnenland (Tapwid) + czrna ori podsufitka
dywaniki (Wolfsburg)
windshod
radio (VW Alpha + nowa antena)
dodatkowe zegary
Wymienione gumowe elementy zawieszenia, nowe sprzęgło, chłodnica (Hella), hamulce przód, linki ręcznego, przewód do baku.
ewentualne plany:
ogarniecie lakieru (rysy,odpryski)
lekka gleba (zachowanie odrobiny komfortu)
szersze ranty do BBS ,opony o niższym profilu.
kilka fotek:
Golf Mk1 Cabrio Sportline
- marianski696
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
- Auto: Golf mk1 CL 1992
Dzięki za miłe słowa , wrzucam dodatkowe fotki :
- Załączniki
-
- Zdjęcia 030.jpg (33.61 KiB) Przejrzano 37589 razy
-
- Zdjęcia 035.jpg (31.8 KiB) Przejrzano 37589 razy
-
- Zdjęcia 032.jpg (31.64 KiB) Przejrzano 37590 razy
-
- Zdjęcia 009.jpg (24.99 KiB) Przejrzano 37590 razy
-
- Zdjęcia 011.jpg (24.91 KiB) Przejrzano 37590 razy
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
śliczna baza ale widać że sie dusi taka wysoka i na takich balonach....
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
- marianski696
- Posty: 30
- Rejestracja: 27 stycznia 2013, o 21:24
- Auto: Golf mk1 CL 1992
Co do rantów jeszcze nie mam konkretnych planów ale myślę że 1,5 i 2 cale będzie ok. Golfik ma się nadawać do wypadów za miasto z rodziną więc nie może być zbytnio zglebiony, żeby nie było hardcorowo (mega twardo). Przy okazji proszę o opinie użytkowników zawieszenia gwintowanego do Mk1, interesuje mnie przede wszystkim jak największy komfort . Co wybrać np. MTS czy szukac czegoś droższego z regulacją twardości.