Powitać, serdecznie - po rozmowie z Matash'em na ostatnim KKN postanowiłem założyć i tutaj wątek dotyczący mojego sroczyska.
samochód: Scirocco typ 53b MKII GTII
kolor: seria - LC6V
silnik: seria - 8V JH - 95 kunia i do swojego końca będzie
Samochód w chwili zakupu to była pełna i zadbana seria, nie licząc rzadkich białych kierunków, zawiasu -40 GTC/MTS + springi Koni [najlepszy budżetowy set-up -
komfort oraz zachowanie auta wzorcowe !] czy kopii brewki KAMEI oraz celowo zakupionych AVUS'ów [w idealnym stanie] z sympatycznym audio na pokładzie. Oczywiście z
racji wieku, jakieś mankamenty tam ma Koncepcja ładnie utrzymanego klasyka umiera zawsze w chwili, gdy za każdym razem głośno mówię że do niego nie dokładam i ma zostać serią - co rusz trafiają się graty, na które polowałem latami. Najgorsze jest to że zawsze są na daną chwilę w przystępnej cenie
Sroka nie jest projektem, ma długo cieszyć [jak i zbieranie fantów] oraz np. celowo jest opóźniane maksymalnie malowanie karoserii. Elementów do poprawy, zmiany jest dużo - sukcesywnie będą robione
Każda modyfikacja pozwala na powrót do oryginału, a gdy trzeba zniszczyc część jest kupowany na to dawca, a ściągnięty seryjny element ląduje w garażu na półce.
Pierwszy dalszy wyjazd zaraz po zakupie oraz zdjęcie:
jedyna zmiana to seryjna kierownica wymieniona na mniej zniszczoną.
Później nowe sciro dzielnie się sprawowało przez zimę:
Następnego lata prawie nic się nie działo:
nie licząc, że przez jakiś czas ubrane było w pomalowane na biało BORBET BS 7 i 8 cali
oraz regularnych zmian filtrów i oleju / wymiany sprzęgła.
Później trafiły się Stefanny 7 i 8 cala, pojechaliśmy po nie w drugi dzień świąt BN 2011:
Dzięki pomocy osób które regularnie wspierają i motywują do prac, od razu zostały założone z oponami.
Gdzieś tam w międzyczasie założona została poweruhr dla estetyki, doszedł gwint TA technics z pierwszego wypustu wraz nowymi poduszkami, itd.
Następnie udało się kupić taki rarytas, jakim są fabrycznie nowe tylne lampy. Tu już na aucie:
W zasadzie przez przypadek udało się skompetować unikalne rozpórki [przód Wiechers, tył prawdopodobnie też oraz dół custom]. Adaptując nowe lampy - białe przednie kierunkowskazy zostały zmienione na seryjne - [taki JDM fan jestem ], oraz założone zostały oryginalne postojówki US w kierunki. Plus nowy akumulator.
Tak wyglądał silniczek po delikatnym umyciu
Zmieniony grill oraz pomalowany znaczek na czarno plus czerwona obwódka GTI - ze względu na brewkę, została pomalowana tylko dolna część.
Kolejno wymieniłem fotele na wersje bez przetarć, pomalowane zostały bębny w czarny połysk. Założony został nowy, przezroczysty zbiorniczek wyrównawczy, kruciec do głowicy wraz z płynem Hepu, poduszka przedniej łapy,uszczelniacz miarki oraz korek wlewu oleju. Nowy rozrząd oraz pozostałe paski i pewnie kilka innych gratów o których nie pamiętam
Przez chwilę były założone Borbet BS pomalowane na złoto:
W ostatnim czasie, udało się zakupić komplet opon Yokohama A539, chromowane szpilki do kół,
Z przodu koła poszły w negatyw 2.4 stopnia.
Ciekawsze/archiwalne zdjęcia/filmy gdzie sroka się załapała:
http://www.youtube.com/watch?v=JsxCL3CwGas
oraz ujęcia ze międzynarodowego zlotu Scirocco:
plany:
-wydech
-prosta i funkcjonalna zabudowa audio bagażnika
-dopracowanie silnika wizualnie
-pomalowanie proszkowo ramion wycieraczek
-pranie środka
-nowa chłodnica
-brak
W ferworze nabywania gratów wpadły również: kopia dokładki Je design, digifiz wraz z impulsatorem, szeroki grill od passata b2 czy alu dekiel od pseudo PG/2E i jeszcze kupa innych gratów. Gdzieś tam czekają na lepsze czasy
Scirocco MKII LC6V
milo Jarku, raczej nie musze pisac nic w temacie oprocz tego ze takich aut tu potrzebujemy...cieszymy sie ze jest wreszcie...
btw zachecam do wiekszej aktywnosci tutaj!
btw zachecam do wiekszej aktywnosci tutaj!
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
Widziałem to autko na Krakowskich Klasykach Nocą i moge z czystym sumieniem powiedzieć ze autko sie prezentuje bardzo zacnie i przyjemnie Oby służył jak najdłużej!!
Dzięki za miłe słowa. Auto będziecie mieli na pewno okazję zobaczyć Pomysł jest taki, żeby trochę więcej jeździć na różnorodne spoty, nie tylko VAG.
Jutro odbieram nową chłodnicę, plus wleci świeżutki płyn HEPU i będzie miód
Jutro odbieram nową chłodnicę, plus wleci świeżutki płyn HEPU i będzie miód