[Golf MK2] - Westmoreland Edition
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
dobrze że na fotkach wszystkiego nie widać w rzeczywistości jest kilka rzeczy które mnie drażnią a boje się ich ruszać żeby nie wyszło jeszcze gorzej (chodzi o kilka wgnieceń i zadrapań)...
niestety mnie osobiście felgi nie zadowalają w 100% ale to tylko dlatego że centralne nakrętki nie wyszły tak jak tego chciałem
niestety mnie osobiście felgi nie zadowalają w 100% ale to tylko dlatego że centralne nakrętki nie wyszły tak jak tego chciałem
- DanielG60
- Posty: 995
- Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:30
- Auto: VW Corrado G60
- GaduGadu: 10369155
- Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)
Piter_NS pisze:Po sobocie przybyły 3 nowe zdobycze zlotowe...
- 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu
- 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne
- 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
brawo
Opel Corsa 1,0 lol
CS
CS
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta
- Piter_NS
- Posty: 1083
- Rejestracja: 8 lipca 2010, o 11:55
- Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
- GaduGadu: 2698203
- Lokalizacja: Nowy Sącz
są tylko dyplomy i drobne upominki... ważniejsza była dobra zabawa
Kilka dni temu zakończyłem poprawę i dopracowanie panelu sterującego oraz sterownika do zawieszenia z poziomu mojego CarPC... w ubiegłym roku używałem go przez chwile ale był problem z elementem elektronicznym ponieważ coś się zawieszał. Po przeglądnięciu wszystkiego na spokojnie udało się wreszcie "zmusić" całość do prawidłowego działania i pierwszą w pełni działającą wersję można było zobaczyć na VAG Inwazji. Na zlocie stwierdziłem że jedna opcja DEMO to za mało bo jest chwila zabawy aby nauczyć go wykonywania nowej sekwencji więc postanowiłem jeszcze usprawnić panel i teraz oprócz normalnego sterowania z ekranu dotykowego w każdym kierunku mam również możliwość zapisania do 6 sekwencji demonstracyjnych
tak obecnie wygląda panel sterujący...
do całości brakuje jeszcze układu elektronicznego umożliwiającego przesłanie do kompa odczytanych ciśnień z poszczególnych poduszek oraz butli ale prace na tym już trwają tak że pewnie kiedyś i to będzie
przy okazji załatwiania spraw zrobiłem kilka foto strzałów chociaż pogoda nie była najlepsza do tego...
Kilka dni temu zakończyłem poprawę i dopracowanie panelu sterującego oraz sterownika do zawieszenia z poziomu mojego CarPC... w ubiegłym roku używałem go przez chwile ale był problem z elementem elektronicznym ponieważ coś się zawieszał. Po przeglądnięciu wszystkiego na spokojnie udało się wreszcie "zmusić" całość do prawidłowego działania i pierwszą w pełni działającą wersję można było zobaczyć na VAG Inwazji. Na zlocie stwierdziłem że jedna opcja DEMO to za mało bo jest chwila zabawy aby nauczyć go wykonywania nowej sekwencji więc postanowiłem jeszcze usprawnić panel i teraz oprócz normalnego sterowania z ekranu dotykowego w każdym kierunku mam również możliwość zapisania do 6 sekwencji demonstracyjnych
tak obecnie wygląda panel sterujący...
do całości brakuje jeszcze układu elektronicznego umożliwiającego przesłanie do kompa odczytanych ciśnień z poszczególnych poduszek oraz butli ale prace na tym już trwają tak że pewnie kiedyś i to będzie
przy okazji załatwiania spraw zrobiłem kilka foto strzałów chociaż pogoda nie była najlepsza do tego...
- przemko1995
- Posty: 49
- Rejestracja: 8 października 2011, o 13:44
- Auto: mk2 F&I
- GaduGadu: 9641514
- Lokalizacja: ok.Bochni
jest pieknie ale wydaje mi sie za przod powinien nizej siadac
http://vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f ... 374#p12374 <-- moj FIRE & ICE
autko powinno lezec na ziemi jak suka obok nogi swojego pana
autko powinno lezec na ziemi jak suka obok nogi swojego pana
- 8_-Misiek-_8
- Posty: 1322
- Rejestracja: 25 marca 2011, o 00:05
- Auto: VW GOLF MKII 1986
- Lokalizacja: Borzęta