
To może na początek trochę teorii

MODEL: VW Golf II 91r. 3d fire and ice;
SILNIK: 1.8 RP benzyna;
MOC: 90KM;
MODY POD MASKA: całkowita seria zalana półsyntetykiem Mobila 10W40;
KOŁA: Były Estorill r15 6J ET30 z oponami 195/50/15;
Następnie Steffan BCW r14 8J ET15 i 9J ET20 z oponami 195/45/14;
Obecnie TH Line r14 8J ET18 i 9J ET18 z oponami Uniroyall 195/45/14;
NADWOZIE: Grill ori ze znaczkiem i czerwoną ramką, lampy przód Clear Black z krzyżem, lampy tylne oryginalne z wersji GTI, zawieszenie gwintowane, wszystkie emblematy fire and ice na swoim miejscu, kompletny pakiet GTI, znaczek GTI w grillu, bra na masce;
WNĘTRZE: Całkowita seria, bez żadnej elektryki szyb itp, kompletne wnętrze w kolorach wersji bez żadnych przetarć;
AUDIO: Radio Sony + skrzynka Alphard;
Mała historia mojego Golfa niżej

Jest to już mój drugi mk2 fire and ice, gdyż wcześniejszy miał stłuczkę z winy pewnego niepoważnego pana za kółkiem i remontowanie go nie opłacało się bo budę trochę wykrzywiło


Zacząłem się wtedy rozglądać za nowym golfem i po kilku dalszych wyjazdach trafił się rodzyn w extra stanie koło Krakowa i odrazu go kupiłem. A tak wyglądał zaraz po zakupie...






Długo nie cieszyłem się jazdą na komfortowej serii gdyż kilka dni po zakupie zabrałem się za przekładanie gratów ze starego mk2. No i po kolei:
- założono gwintowane zawieszenie przód i tył
- lampy przednie zmienione z Autopala na Clear Black z krzyżem JOMa

- założony już był przez poprzedniego właściciela kompletny wydech od wersji GTI

- założona bra na maskę

- wyciąłem ranty błotników co by na szerokich kołach nie przycierało i niszczyło opon
- oryginalne felgi 15 Estorill trochę przetarłem Autosolem, a po kilku tygodniach zmiana na Steffan BCW 5stern 8J i 9J z białym środkiem

- i tak autko prezentowało się na MajóVWce 2010



- potem było kilka zdjęć z mk2 kolegi na steffanach 8J całych w polerce



- przyszła zima więc trzeba było porobić conieco przy golfie i tak np: wymienione poduszki amortyzatorów, no i od razu zrobiona zbieżność, naprawiona niedziałająca centralka z pilota, kostka stacyjki też miała już dość i nie łączyło więc wymieniona została wraz z manetkami.
- co do zmian po zimie to kierunkowskazy zmieniłem na pomarańcz i zamontowałem w nich postojówkę, psiknąłem czerwoną ramkę na grill no i koła Steffan sprzedałem i kupiłem w ich miejsce oczywiście też 14, model TH Line 3tlg 8J ET18 i 9J ET18 i dokupiłem do nich prawie nowe oponki Uniroyall RainSport 2 w rozmiarze 195/45/14.
Zdjęcia z rozpoczęcia sezonu w Rzeszowie











- przypadkiem wpadł następny gracik czyli znaczek GTI


Kilka zdjęć w wiejskich klimatach




- bra ściągnięta, wymienione zostały kable na ngk, świece ngk oraz kopułka i palec Beru a także wymiana hamulców na nowe tarcze wentylowane ATE i klocki TRW oraz sworznie oraz dwie poduszki silnika, przewody hamulcowe


Przy okazji gwint z przodu skręciłem 2cm niżej

Przyszła kolej i na MajóVWkę 2011 i auto prezentowało się następująco







No i zdjęcie z ekipą z RZEszowa


Czas przyszedł i na nasz 2 dniowy zlot w Dynowie

Udało się zdobyć drugie miejsce w kategorii Najładniejsze Koło Zlotu na DynóVWce 2011

Impreza była extra, i dzięki wszystkim za przybycie no i zapraszamy za rok do Dynowa






No i zdjęcie z mk2 fire and ice KFORCYTa który wygrał konkurs na glebę

mk2 było także na 4 Tarnowskim Zlocie Tuningowym gdzie ekipa z małopolski dawała nieźle po oczach swoimi cackami

Tak to wyglądało obok sciroo Herbiego


- następne co planuję zmienić to lampy przednie na WESEMy dymione z krzyżem bo te cleary zaczynają mi działać na nerwy


pasuje także wywalić kierunki w błotnikach i zastąpić je znaczkami loga wersji ale jakoś zawsze się to odkłada w czasie

Cały czas myślę nad zmianami ale co z tego wyjdzie to się okaże dopiero

pozdraVWiam i do zobaczenia mam nadzieję jeszcze na zlotach