Skończyłem konfigurowac autko według wszystkich założonych planów, no to sie pochwalę
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1,9 TDI 90 KM o oznaczeniu AGR
Kolor: srebrny metalic LB7Z
Przebieg przy zakupie: 189.500 km
W 2007 roku został sprowadzony z Włoch i trafił w ręce mojego znajomego, następnie ja stałem się jego właścicielem - wszystko pamiętnego dnia 31 grudnia 2008. Od tego momentu sprawuje się świetnie, bez jakichkolwiek problemów i zarzutów, a wszystko dzięki najbardziej niezawodnej turbinie KKK bez zmiennej geometrii. Olej i filtry wymieniane systematycznie co 10.000 km. Auto jeździ na najlepszym paliwie i oleju Mobil 1 Super 2000 10W40.
Jak to się zaczęło?
Od dłuższego czasu interesował mnie tylko i wyłącznie silnik TDI z racji tego, że robię dosyć duże przebiegi. Przy okazji: lubię deptać, a teraz mimo wciskania gazu do końca spalanie dochodzi maksymalnie do 7,5-8,5 l/100 km. Ekonomia pełną gębą!
Wyposażenie seryjne (BASIS):
- 4 elektryczne szyby
- centralny zamek bez sterowania pilotem
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- tylna kanapa dzielona z podłokietnikiem
- klimatyzacja manualna
- fotel kierowcy z regulacją wysokości
- wspomaganie kierownicy
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- ABS
Wszystkie dotychczasowe modyfikacje:
Silnik:
- moc seryjna (90 KM) podniesiona przez Daniela z TTC Kraków aktualnie do 120 KM i 280 Nm. Nowy zawór N75 i wyczyszczony dolot
Nadwozie:
- dokładki zderzaków (przednia na wzór GTI 25th Anniversary, tylna z wycięciem na wydech od wersji V6 i 4-Motion), listwy oraz klamki w kolorze nadwozia
- obudowy lusterek, grill przedni, znaczek oraz dach w kolorze czarnym
- zaślepki Wolfsburg Edition na przednich błotnikach
- wydech z nierdzewki (tzw. "kraniki" firmy ULTER charakterystyczne dla TDI)
- tylne szyby przyciemnione zieloną folią na wzór oryginalnie ciemnonych szyb w VAG
- słupki drzwiowe w kolorze czarnym, wyklejone folią 3M
- usunięta i zaślepiona wycieraczka tylnej klapy
- krótka antena FM
- przednia listwa zderzaka zrobiona na wzór US (gładka, czarne obrysówki)
- progi na wzór GTI 25th Anniversary
Zawieszenie i hamulce:
- zawieszenie gwintowane MTS Technik od Mapeta (tył skręcony do końca, przód zgodnie ze zdrowym rozsądkiem)
- metalowa osłona miski oleju i silnika
- dystanse z tyłu o grubości 20 mm
- 4 tarcze hamulcowe BREMBO w połączeniu z klockami TRW
- zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- pełne silentblocki wahaczy od Audi TT/S3
Koła i opony:
- alufelgi 18-calowe 7,5J - repliki z VW Golfa MK5 GTI
- nowe opony 225/40/18
Wnętrze i wyposażenie:
- fotele skórzane i podgrzewane od Skody Octavii z regulacją wysokości kierowcy i pasażera (instalacja podgrzewania foteli), regulacja lędźwiowa obu foteli
- podłokietnik przedni i tylny (w skórze)
- czerwone paski ozdobne w tapicerce drzwiowej
- zegary z 1/2 FIS IMMO2 od VW Bory/Golfa Sport Edition + manetka i instalacja do sterowania FIS
- instalacja manetki i okablowania do tempomatu
- podświetlane kratki nawiewów od VW Bory
- gałka zmiany biegów ze skórzanym mieszkiem od VW Golfa R32
- panel drzwiowy do sterowania 4 elektrycznymi szybami od VW Golfa R32
- konsola centralna wzorowana na VW Golfie R32
- podstopnica od Audi TT
- trójramienna kierownica obszyta nową skórą (w tym skórą perforowaną), wykończona czerwoną nicią
- włącznik "FUNK" na konsoli centralnej wprost z niemieckiego radiowozu (RARYTAS!)
Audio (powered by Musicar Kraków):
- jednostka sterująca Pioneer AVH-3200BT z dotykowym ekranem 6,5", DVD itp.
- wzmacniacz 2-kanałowy GROUND ZERO
- subwoofer 25 cm CLARION
- okablowanie 20 mm firmy DIETZ
- dla uniknięcia spotkań z niebieskimi: CB RADIO Midland + antenka President Florida
Samochód czeka na sesje do VW Trends i po wszystkich modach wygląda tak:
MK4 Variant by Showtime / 25th GTI US style
sledzilem ostatnio temat na golfie i tempo modzenia w ostatnim czasie bylo bardzo duze, tak myslalem ze i tutaj w koncu sie pojawi
co musze powiedziec to wreszcie to auto wyglada bo wczesniej nie bylo zadnego efektu, na pewno najciekawszy variant w naszym regionie, jedyne nad czym bym popracowal to troche lepsze uziemienie i moze kola (jest fajnie ale zawsze moze byc lepiej)
pzdr
co musze powiedziec to wreszcie to auto wyglada bo wczesniej nie bylo zadnego efektu, na pewno najciekawszy variant w naszym regionie, jedyne nad czym bym popracowal to troche lepsze uziemienie i moze kola (jest fajnie ale zawsze moze byc lepiej)
pzdr
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Co do uziemienia to nic sie w tym temacie nie zmieni dopoki mi drogi do domu nie poprawia, bo bez sensu glebic auto i pourywac dokladki i progi na ktorych lakierowanie poszlo pare dukatów
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
dlamnie autko daje rade gleba też oki bo wiadomo jakie mamy drogi a każdy kto polatał troche na glebie wie oczym mowa
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
danielS2 pisze:dlamnie autko daje rade gleba też oki bo wiadomo jakie mamy drogi a każdy kto polatał troche na glebie wie oczym mowa
ty i kto to mowi? najwiekszy glebo-zboczeniec chyba sie starzejesz
tuning muss sein!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
- danielS2
- Posty: 528
- Rejestracja: 10 lutego 2010, o 20:07
- Auto: passat b3 kombi
- GaduGadu: 581141
- Lokalizacja: KBC
hehe matash niebój sie niestarzeje sie umnie gleba zawsze będzie ,ale wiadomo że jak auto na codzień jest to na hardkorowym nastawie są mega problemy z jazdą..co innego jak ktoś ma drugie auto na zloty tylko ,to można wisieć 2cm nad ziemia
Passat b4 GT TDI
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.php?f=22&t=270
mk1 cabrio karmann
http://www.vagmalopolska.pl/viewtopic.p ... 58&start=0