Witam,
Chciałem się pochwalić moim małym polo Chciałem mieć dokładnie tą wersje a że w Polsce nie dało się dostać auta w dobrym stanie to kupiłem w Niemczech :helm:
Tak wyglądało zaraz po przyjeździe pod dom
BBSy dostałem z autem
A tu mały smaczek
Tak wyglądało auto na docelowych felgach
Już przy zakupie wiedziałem że czeka mnie baaardzo dużo pracy :panna: ale jak to zawsze bywa okazało się że do zrobienia jest 3x tyle :kac: Ale nie poddawałem się przy pomocy mojego Taty (główny wykonawca prac blacharsko lakierniczych) i dużej dawki zapału udało się wszystko ogarnąć kej: Było sporo dziur w progach i podłodze. Na szczęście przód był dziewiczy, nigdy żadnego dzwona nie widział
Parę zdjęc z prac
Jeszcze takie coś znalazłem pod siedzeniem, widocznie jakiś miły Hiszpan z taśmy produkcyjnej to zgubił w aucie :jezor: dzięki temu wiem dokładnie co auto ma mieć :hmm:
Po zeszlifowaniu farny z tylnego błotnika okazało się że był wstawiany było by pół biedy gdyby to było dobrze zrobione ale niestety zostało spartaczone bo bok jest pół okrągły doprowadzenie tego do prostego stanu trwało dobry dzień ale się udało i bok jest prosty
Żeby auto doprowadzić do stanu świetności potrzeba było wielu części. Tu tylko mała cześć z nich
A tak auto prezentowało się po lakierowaniu
Po częściowym złożeniu auta dopadła mnie sesja i prace musiały stanąć na jakiś czas
Udało mi się również zdobyć parę smaczków przeznaczonych do mojej wersji :bigok:
Siedzenia jak to w każdym starym vw z kubełkami wymagały odświeżenia. Zdecydowałem się na chwile podreperować gąbki puki nie kupię innych (udało mi się dostać 2 kompletne fotele z mojej wersji teraz czekają na zrobienie z 2 kompletów jednego)
Zawsze chciałem mieć centralny w aucie ponieważ w poprzednim polo które mi skasowano denerwowało mnie otwieranie drzwi pasażera za każdym razem jak z kimś jechałem. No i ten tekst "wciśnij guzik w drzwiach"
Wiec w tym aucie zamontowałem centralny zamek z golfa mk2 jako że polo oryginalnie nigdy nie miało centralnego a ten z golfa jest najbardziej oryginalną opcją i dobrze pasuje
W końcu po wielu miesiącach pracy udało mi się auto w 99% skończyć i doprowadzić do stanu fabrycznego a takie są tego efekty. Niestety auto nie zdarzyło wyjechać na alu wiec zdjęcia z brzydkimi zimówkami
Radio na zdjęciach jest tylko przejściowo, docelowo będzie gamma IV z zmieniarką.
Niestety trzeba jeszcze było wymienić uszczelkę pod głowicą bo silnik łykał wodę
Na wiosnę do auta zamontuję halogeny jak i alu Na montaż czeka również gwint oraz zestaw większych hamulców 256x20 przód oraz tarcze na tył wraz z większą pompą i serwem :hmm:
Zastanawiam sie również nad przyciemnieniem przednich lamp. Wszelkie komentarze i uwagi miło widziane :bigok: