Teraz jest 10 listopada 2024, o 21:46

[Mk3 GTi] Porsche styl by Maciek

 
Posty: 240
Dołączył(a): 2 marca 2011, o 19:00
Auto: Vw Golf 3
GaduGadu: 13233874

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez Maciiek » 29 września 2011, o 20:59

Dzięki chłopaki :)

Termostat wymieniony ale...

Dzisiaj zalałem nowym płynem chłodniczym zapaliłem i.. dalej to samo. Temperatura na zegarach dobra 90 stopni przepisowo. Ale nagrzał się w 5 minut do 90 stopni. Strasznie szybko. Wiatrak dalej włącza się dopiero po chwili postoju.. (myślę że wina któregoś czujnika).

Teraz jak pech to pech wlałem nowy płyn pojeździłem sprawdziłem zagrzałem dalej to samo no to nic wjeżdżam do garażu zamykam idę do domu. Wracam o godzinę by sprawdzić jak się schłodził patrze do silnika a tu wyciek płynu gdzieś koło głowicy... Sprawdzam wciskając wąż a tu coraz więcej się wylewa.. Okazało się że króciec boczny pęknięty. Znowu rozebrane auto i jutro muszę kupić króciec. Myślę że pękł przez temperaturę silnika niby pokazuje dobrze 90 stopni ale wiatrak nie chłodzi... Dopiero jak wyłączę silnik załącza się po około 5 minutach. Chyba podłącze wiatrak na krótko aby chłodził cały czas. Sprawdzę też czujniki któryś może nawalać i złą temperaturę wskazywać przez co wiatrak włącza się późno zbyt późno.

Będę myślał coś w tą zimę o pompie wody wymienię wraz z rozrządem może ona też coś szwankuje.

Avatar użytkownika
 
Posty: 1083
Dołączył(a): 8 lipca 2010, o 11:55
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: Golf MK2; NSU 1000C; MB
GaduGadu: 2698203

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez Piter_NS » 29 września 2011, o 21:22

sprawdź termowłącznik przy chłodnicy może on jest felerny albo tak jak piszesz któryś z czujników temperatury przy silniku, może też być źle odpowietrzony układ i przez to się szybko nagrzewa...
Obrazek
Kupię części do NSU 1000,1200,TT,TTS,Prinz

Avatar użytkownika
 
Posty: 995
Dołączył(a): 5 stycznia 2010, o 22:30
Lokalizacja: Sucha Beskidzka (okolice)
Auto: VW Corrado G60
GaduGadu: 10369155

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez DanielG60 » 30 września 2011, o 15:09

ale jak masz na zegarach 90 stopni o jest wszystko ok :) wiatrak Ci sie włączy dopiero przy ok 95 stopniach ;) skad wiesz, że masz za wysoką temperature jak na zegarach masz prawidłową?
Opel Corsa 1,0 :D lol
CS

 
Posty: 240
Dołączył(a): 2 marca 2011, o 19:00
Auto: Vw Golf 3
GaduGadu: 13233874

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez Maciiek » 2 października 2011, o 17:31

Daniel właśnie niby tak ale wąż dolny jest zimny w porównaniu do górnego. Tak jakby cały czas wszystko pracowało na małym obiegu..

Piter dzięki będę sprawdzał termowłącznik możliwe to jego wina.


Z nowości to postanowiłem na razie zostawić koło i wpadł taki mały ranicik w poler :) w zimę postaram się to zrobić jak należy :) myślę że głupio nie wygląd :D
Obrazek


Jakiś kretyn ukradł mi blendę z przodu :evil: teraz jestem zmuszony do kupna nowych. A i tak chciałem czarne :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 1322
Dołączył(a): 25 marca 2011, o 00:05
Lokalizacja: Borzęta
Auto: VW GOLF MKII 1986

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez 8_-Misiek-_8 » 3 października 2011, o 17:36

Moim zdaniem rancik ok :D A ch***a co Ci blendę gwizdnął to bym chyba zabił :evil: Ktoś sobie dba, dokłada do autka, a przyjdzie jakiś leniwy kutas i skroi :evil: Ehhh

 
Posty: 240
Dołączył(a): 2 marca 2011, o 19:00
Auto: Vw Golf 3
GaduGadu: 13233874

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez Maciiek » 9 października 2011, o 01:59

Żeby nie było że nic się nie dzieje :oops: coś powoli zaczyna się błyszczeć
Obrazek


Myślę że w tym tygodniu przyjdą do mnie opony ;) Poza tym golf stoi na stali i zbliża się zima więc wpadnie oryginalne zawieszenie :)

Avatar użytkownika
 
Posty: 528
Dołączył(a): 10 lutego 2010, o 20:07
Lokalizacja: KBC
Auto: passat b3 kombi
GaduGadu: 581141

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez danielS2 » 9 października 2011, o 08:13

jakie opony wpadną??jak sie wam chce wyciągać te zawiasy na zime a później zpowrotem na lato :o

 
Posty: 240
Dołączył(a): 2 marca 2011, o 19:00
Auto: Vw Golf 3
GaduGadu: 13233874

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez Maciiek » 9 października 2011, o 12:05

Przód 165/45 a tył 195/40 jak na razie docelowo :) może kiedyś zmienię 195/40 na 165/40 :)

Chcę włożyć serię bo w zimę u mnie na glebie cieżko gdziekolwiek wyjechać a poza tym zima nieźle daje w kość gwintowi.. A ja na zimę sobie go zabezpieczę i skręcę w dół :D

Avatar użytkownika
 
Posty: 528
Dołączył(a): 10 lutego 2010, o 20:07
Lokalizacja: KBC
Auto: passat b3 kombi
GaduGadu: 581141

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez danielS2 » 9 października 2011, o 13:16

opony wypas bedzie dobrze ;)

Avatar użytkownika
 
Posty: 189
Dołączył(a): 8 sierpnia 2010, o 12:35
Lokalizacja: Nowy Sącz
Auto: VW Scirocco MK2 GTII '92
GaduGadu: 17537226

Re: Mk3 GTi by Maciek

Post przez sniper » 9 października 2011, o 22:42

Maciiek napisał(a):Przód 165/45 a tył 195/40 jak na razie docelowo :)

To też mój docelowy setup na przyszły sezon :)
I need the turbo!
Obrazek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Archiwum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości