Scirocco MKII LC6V
: 5 sierpnia 2012, o 22:03
Powitać, serdecznie - po rozmowie z Matash'em na ostatnim KKN postanowiłem założyć i tutaj wątek dotyczący mojego sroczyska.
samochód: Scirocco typ 53b MKII GTII
kolor: seria - LC6V
silnik: seria - 8V JH - 95 kunia i do swojego końca będzie
Samochód w chwili zakupu to była pełna i zadbana seria, nie licząc rzadkich białych kierunków, zawiasu -40 GTC/MTS + springi Koni [najlepszy budżetowy set-up -
komfort oraz zachowanie auta wzorcowe !] czy kopii brewki KAMEI oraz celowo zakupionych AVUS'ów [w idealnym stanie] z sympatycznym audio na pokładzie. Oczywiście z
racji wieku, jakieś mankamenty tam ma Koncepcja ładnie utrzymanego klasyka umiera zawsze w chwili, gdy za każdym razem głośno mówię że do niego nie dokładam i ma zostać serią - co rusz trafiają się graty, na które polowałem latami. Najgorsze jest to że zawsze są na daną chwilę w przystępnej cenie
Sroka nie jest projektem, ma długo cieszyć [jak i zbieranie fantów] oraz np. celowo jest opóźniane maksymalnie malowanie karoserii. Elementów do poprawy, zmiany jest dużo - sukcesywnie będą robione
Każda modyfikacja pozwala na powrót do oryginału, a gdy trzeba zniszczyc część jest kupowany na to dawca, a ściągnięty seryjny element ląduje w garażu na półce.
Pierwszy dalszy wyjazd zaraz po zakupie oraz zdjęcie:
jedyna zmiana to seryjna kierownica wymieniona na mniej zniszczoną.
Później nowe sciro dzielnie się sprawowało przez zimę:
Następnego lata prawie nic się nie działo:
nie licząc, że przez jakiś czas ubrane było w pomalowane na biało BORBET BS 7 i 8 cali
oraz regularnych zmian filtrów i oleju / wymiany sprzęgła.
Później trafiły się Stefanny 7 i 8 cala, pojechaliśmy po nie w drugi dzień świąt BN 2011:
Dzięki pomocy osób które regularnie wspierają i motywują do prac, od razu zostały założone z oponami.
Gdzieś tam w międzyczasie założona została poweruhr dla estetyki, doszedł gwint TA technics z pierwszego wypustu wraz nowymi poduszkami, itd.
Następnie udało się kupić taki rarytas, jakim są fabrycznie nowe tylne lampy. Tu już na aucie:
W zasadzie przez przypadek udało się skompetować unikalne rozpórki [przód Wiechers, tył prawdopodobnie też oraz dół custom]. Adaptując nowe lampy - białe przednie kierunkowskazy zostały zmienione na seryjne - [taki JDM fan jestem ], oraz założone zostały oryginalne postojówki US w kierunki. Plus nowy akumulator.
Tak wyglądał silniczek po delikatnym umyciu
Zmieniony grill oraz pomalowany znaczek na czarno plus czerwona obwódka GTI - ze względu na brewkę, została pomalowana tylko dolna część.
Kolejno wymieniłem fotele na wersje bez przetarć, pomalowane zostały bębny w czarny połysk. Założony został nowy, przezroczysty zbiorniczek wyrównawczy, kruciec do głowicy wraz z płynem Hepu, poduszka przedniej łapy,uszczelniacz miarki oraz korek wlewu oleju. Nowy rozrząd oraz pozostałe paski i pewnie kilka innych gratów o których nie pamiętam
Przez chwilę były założone Borbet BS pomalowane na złoto:
W ostatnim czasie, udało się zakupić komplet opon Yokohama A539, chromowane szpilki do kół,
Z przodu koła poszły w negatyw 2.4 stopnia.
Ciekawsze/archiwalne zdjęcia/filmy gdzie sroka się załapała:
http://www.youtube.com/watch?v=JsxCL3CwGas
oraz ujęcia ze międzynarodowego zlotu Scirocco:
plany:
-wydech
-prosta i funkcjonalna zabudowa audio bagażnika
-dopracowanie silnika wizualnie
-pomalowanie proszkowo ramion wycieraczek
-pranie środka
-nowa chłodnica
-brak
W ferworze nabywania gratów wpadły również: kopia dokładki Je design, digifiz wraz z impulsatorem, szeroki grill od passata b2 czy alu dekiel od pseudo PG/2E i jeszcze kupa innych gratów. Gdzieś tam czekają na lepsze czasy
samochód: Scirocco typ 53b MKII GTII
kolor: seria - LC6V
silnik: seria - 8V JH - 95 kunia i do swojego końca będzie
Samochód w chwili zakupu to była pełna i zadbana seria, nie licząc rzadkich białych kierunków, zawiasu -40 GTC/MTS + springi Koni [najlepszy budżetowy set-up -
komfort oraz zachowanie auta wzorcowe !] czy kopii brewki KAMEI oraz celowo zakupionych AVUS'ów [w idealnym stanie] z sympatycznym audio na pokładzie. Oczywiście z
racji wieku, jakieś mankamenty tam ma Koncepcja ładnie utrzymanego klasyka umiera zawsze w chwili, gdy za każdym razem głośno mówię że do niego nie dokładam i ma zostać serią - co rusz trafiają się graty, na które polowałem latami. Najgorsze jest to że zawsze są na daną chwilę w przystępnej cenie
Sroka nie jest projektem, ma długo cieszyć [jak i zbieranie fantów] oraz np. celowo jest opóźniane maksymalnie malowanie karoserii. Elementów do poprawy, zmiany jest dużo - sukcesywnie będą robione
Każda modyfikacja pozwala na powrót do oryginału, a gdy trzeba zniszczyc część jest kupowany na to dawca, a ściągnięty seryjny element ląduje w garażu na półce.
Pierwszy dalszy wyjazd zaraz po zakupie oraz zdjęcie:
jedyna zmiana to seryjna kierownica wymieniona na mniej zniszczoną.
Później nowe sciro dzielnie się sprawowało przez zimę:
Następnego lata prawie nic się nie działo:
nie licząc, że przez jakiś czas ubrane było w pomalowane na biało BORBET BS 7 i 8 cali
oraz regularnych zmian filtrów i oleju / wymiany sprzęgła.
Później trafiły się Stefanny 7 i 8 cala, pojechaliśmy po nie w drugi dzień świąt BN 2011:
Dzięki pomocy osób które regularnie wspierają i motywują do prac, od razu zostały założone z oponami.
Gdzieś tam w międzyczasie założona została poweruhr dla estetyki, doszedł gwint TA technics z pierwszego wypustu wraz nowymi poduszkami, itd.
Następnie udało się kupić taki rarytas, jakim są fabrycznie nowe tylne lampy. Tu już na aucie:
W zasadzie przez przypadek udało się skompetować unikalne rozpórki [przód Wiechers, tył prawdopodobnie też oraz dół custom]. Adaptując nowe lampy - białe przednie kierunkowskazy zostały zmienione na seryjne - [taki JDM fan jestem ], oraz założone zostały oryginalne postojówki US w kierunki. Plus nowy akumulator.
Tak wyglądał silniczek po delikatnym umyciu
Zmieniony grill oraz pomalowany znaczek na czarno plus czerwona obwódka GTI - ze względu na brewkę, została pomalowana tylko dolna część.
Kolejno wymieniłem fotele na wersje bez przetarć, pomalowane zostały bębny w czarny połysk. Założony został nowy, przezroczysty zbiorniczek wyrównawczy, kruciec do głowicy wraz z płynem Hepu, poduszka przedniej łapy,uszczelniacz miarki oraz korek wlewu oleju. Nowy rozrząd oraz pozostałe paski i pewnie kilka innych gratów o których nie pamiętam
Przez chwilę były założone Borbet BS pomalowane na złoto:
W ostatnim czasie, udało się zakupić komplet opon Yokohama A539, chromowane szpilki do kół,
Z przodu koła poszły w negatyw 2.4 stopnia.
Ciekawsze/archiwalne zdjęcia/filmy gdzie sroka się załapała:
http://www.youtube.com/watch?v=JsxCL3CwGas
oraz ujęcia ze międzynarodowego zlotu Scirocco:
plany:
-wydech
-prosta i funkcjonalna zabudowa audio bagażnika
-dopracowanie silnika wizualnie
-pomalowanie proszkowo ramion wycieraczek
-pranie środka
-nowa chłodnica
-brak
W ferworze nabywania gratów wpadły również: kopia dokładki Je design, digifiz wraz z impulsatorem, szeroki grill od passata b2 czy alu dekiel od pseudo PG/2E i jeszcze kupa innych gratów. Gdzieś tam czekają na lepsze czasy