TOLEDO 1M AHF by Kaspoll1988
: 26 listopada 2011, o 17:05
Witam wszystkich;) To moje autko
DANE TECHNICZNE:
Seat Toledo 1M 1,9TI AHF wersja signo
Rok produkcji 99 model 2 tysiące z jasnym welurem w środku.
Wyposarzenie: komplet elektryka z składanymi elektrycznie lusterkami, klimatronik, ABS, centralka.
Nagłośnienie seryjne + radyjko ///ALPIENE
Tak się prezentowało na początku.
Po roku posiadania , przyszedł czas na małe mody. Kolega jako reklamę zrobił mały projekt końcówek wydechu z polerowanej stali nierdzewnej i tak to wyszło:
Po małej stłuczce postanowiłem odświeżyć autko:
W końcu przyszedł czas na wypranie środka
Na początku autko jeździło na seryjnym miękkim zawieszeniu dzięki czemu udało sie 3 razy zostawić w różnych okolicznościach misę na asfalcie
Potem założyłem springi od Leona TS 1,9ARL, Efekt był taki ze było twardziej ale mijał się z zamierzonym, tył ładnie siadł przód zostałe ( arl z 6 skrzynią ma inną mase z przodu niż zwykłe 1,9 i niestety tak sie stało jak sie stało.)
Dzięki koledze 8_-Misiek-_8 udało mi sie kupić od też tutejszego forumowicza sprężynki H&R -35 przód i tył i amorki przód BILSTEIN B4 z czego jestem mega zadowolony bo prowadzi się autko świetnie!
A tak się prezentuje na dzień dzisiejszy.
Pewnie zapytacie albo będziecie mówić abym gwint założył, Niestety nie te warunki mieszkalne i pokaże dlaczego springi były ostateczną opcją
20111126555.jpg
Tolek był też na przymiarce kół od autka kolegi z forum Bora 4Motion "UMCIA UMCIA" by 8_-Misiek-_8
I tak się prezentował na jego 18' co wy o tym sądzicie?
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ
- ułożenie przodu aby szpary nie straszyły,
- doprowadzenie stanu mechanicznego do perfekcji
- ori 15' zostają na zimę a na lato koniecznie jakaś ładna 17' felga z lekkim naciągiem ( pomysł jest na polerowaną parabole z audi TT )
- zmiana kluczyka na scyzoryk i podłączenie funkcji domykania szyb z kluczyka.
- i najważniejsze pociecha z Samochodu!!
DANE TECHNICZNE:
Seat Toledo 1M 1,9TI AHF wersja signo
Rok produkcji 99 model 2 tysiące z jasnym welurem w środku.
Wyposarzenie: komplet elektryka z składanymi elektrycznie lusterkami, klimatronik, ABS, centralka.
Nagłośnienie seryjne + radyjko ///ALPIENE
Tak się prezentowało na początku.
Po roku posiadania , przyszedł czas na małe mody. Kolega jako reklamę zrobił mały projekt końcówek wydechu z polerowanej stali nierdzewnej i tak to wyszło:
Po małej stłuczce postanowiłem odświeżyć autko:
W końcu przyszedł czas na wypranie środka
Na początku autko jeździło na seryjnym miękkim zawieszeniu dzięki czemu udało sie 3 razy zostawić w różnych okolicznościach misę na asfalcie
Potem założyłem springi od Leona TS 1,9ARL, Efekt był taki ze było twardziej ale mijał się z zamierzonym, tył ładnie siadł przód zostałe ( arl z 6 skrzynią ma inną mase z przodu niż zwykłe 1,9 i niestety tak sie stało jak sie stało.)
Dzięki koledze 8_-Misiek-_8 udało mi sie kupić od też tutejszego forumowicza sprężynki H&R -35 przód i tył i amorki przód BILSTEIN B4 z czego jestem mega zadowolony bo prowadzi się autko świetnie!
A tak się prezentuje na dzień dzisiejszy.
Pewnie zapytacie albo będziecie mówić abym gwint założył, Niestety nie te warunki mieszkalne i pokaże dlaczego springi były ostateczną opcją
20111126555.jpg
Tolek był też na przymiarce kół od autka kolegi z forum Bora 4Motion "UMCIA UMCIA" by 8_-Misiek-_8
I tak się prezentował na jego 18' co wy o tym sądzicie?
PLANY NA PRZYSZŁOŚĆ
- ułożenie przodu aby szpary nie straszyły,
- doprowadzenie stanu mechanicznego do perfekcji
- ori 15' zostają na zimę a na lato koniecznie jakaś ładna 17' felga z lekkim naciągiem ( pomysł jest na polerowaną parabole z audi TT )
- zmiana kluczyka na scyzoryk i podłączenie funkcji domykania szyb z kluczyka.
- i najważniejsze pociecha z Samochodu!!