MK4 Variant by Showtime / 25th GTI US style
: 20 sierpnia 2011, o 14:48
Skończyłem konfigurowac autko według wszystkich założonych planów, no to sie pochwalę
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1,9 TDI 90 KM o oznaczeniu AGR
Kolor: srebrny metalic LB7Z
Przebieg przy zakupie: 189.500 km
W 2007 roku został sprowadzony z Włoch i trafił w ręce mojego znajomego, następnie ja stałem się jego właścicielem - wszystko pamiętnego dnia 31 grudnia 2008. Od tego momentu sprawuje się świetnie, bez jakichkolwiek problemów i zarzutów, a wszystko dzięki najbardziej niezawodnej turbinie KKK bez zmiennej geometrii. Olej i filtry wymieniane systematycznie co 10.000 km. Auto jeździ na najlepszym paliwie i oleju Mobil 1 Super 2000 10W40.
Jak to się zaczęło?
Od dłuższego czasu interesował mnie tylko i wyłącznie silnik TDI z racji tego, że robię dosyć duże przebiegi. Przy okazji: lubię deptać, a teraz mimo wciskania gazu do końca spalanie dochodzi maksymalnie do 7,5-8,5 l/100 km. Ekonomia pełną gębą!
Wyposażenie seryjne (BASIS):
- 4 elektryczne szyby
- centralny zamek bez sterowania pilotem
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- tylna kanapa dzielona z podłokietnikiem
- klimatyzacja manualna
- fotel kierowcy z regulacją wysokości
- wspomaganie kierownicy
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- ABS
Wszystkie dotychczasowe modyfikacje:
Silnik:
- moc seryjna (90 KM) podniesiona przez Daniela z TTC Kraków aktualnie do 120 KM i 280 Nm. Nowy zawór N75 i wyczyszczony dolot
Nadwozie:
- dokładki zderzaków (przednia na wzór GTI 25th Anniversary, tylna z wycięciem na wydech od wersji V6 i 4-Motion), listwy oraz klamki w kolorze nadwozia
- obudowy lusterek, grill przedni, znaczek oraz dach w kolorze czarnym
- zaślepki Wolfsburg Edition na przednich błotnikach
- wydech z nierdzewki (tzw. "kraniki" firmy ULTER charakterystyczne dla TDI)
- tylne szyby przyciemnione zieloną folią na wzór oryginalnie ciemnonych szyb w VAG
- słupki drzwiowe w kolorze czarnym, wyklejone folią 3M
- usunięta i zaślepiona wycieraczka tylnej klapy
- krótka antena FM
- przednia listwa zderzaka zrobiona na wzór US (gładka, czarne obrysówki)
- progi na wzór GTI 25th Anniversary
Zawieszenie i hamulce:
- zawieszenie gwintowane MTS Technik od Mapeta (tył skręcony do końca, przód zgodnie ze zdrowym rozsądkiem)
- metalowa osłona miski oleju i silnika
- dystanse z tyłu o grubości 20 mm
- 4 tarcze hamulcowe BREMBO w połączeniu z klockami TRW
- zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- pełne silentblocki wahaczy od Audi TT/S3
Koła i opony:
- alufelgi 18-calowe 7,5J - repliki z VW Golfa MK5 GTI
- nowe opony 225/40/18
Wnętrze i wyposażenie:
- fotele skórzane i podgrzewane od Skody Octavii z regulacją wysokości kierowcy i pasażera (instalacja podgrzewania foteli), regulacja lędźwiowa obu foteli
- podłokietnik przedni i tylny (w skórze)
- czerwone paski ozdobne w tapicerce drzwiowej
- zegary z 1/2 FIS IMMO2 od VW Bory/Golfa Sport Edition + manetka i instalacja do sterowania FIS
- instalacja manetki i okablowania do tempomatu
- podświetlane kratki nawiewów od VW Bory
- gałka zmiany biegów ze skórzanym mieszkiem od VW Golfa R32
- panel drzwiowy do sterowania 4 elektrycznymi szybami od VW Golfa R32
- konsola centralna wzorowana na VW Golfie R32
- podstopnica od Audi TT
- trójramienna kierownica obszyta nową skórą (w tym skórą perforowaną), wykończona czerwoną nicią
- włącznik "FUNK" na konsoli centralnej wprost z niemieckiego radiowozu (RARYTAS!)
Audio (powered by Musicar Kraków):
- jednostka sterująca Pioneer AVH-3200BT z dotykowym ekranem 6,5", DVD itp.
- wzmacniacz 2-kanałowy GROUND ZERO
- subwoofer 25 cm CLARION
- okablowanie 20 mm firmy DIETZ
- dla uniknięcia spotkań z niebieskimi: CB RADIO Midland + antenka President Florida
Samochód czeka na sesje do VW Trends i po wszystkich modach wygląda tak:
Rok produkcji: 2000
Silnik: 1,9 TDI 90 KM o oznaczeniu AGR
Kolor: srebrny metalic LB7Z
Przebieg przy zakupie: 189.500 km
W 2007 roku został sprowadzony z Włoch i trafił w ręce mojego znajomego, następnie ja stałem się jego właścicielem - wszystko pamiętnego dnia 31 grudnia 2008. Od tego momentu sprawuje się świetnie, bez jakichkolwiek problemów i zarzutów, a wszystko dzięki najbardziej niezawodnej turbinie KKK bez zmiennej geometrii. Olej i filtry wymieniane systematycznie co 10.000 km. Auto jeździ na najlepszym paliwie i oleju Mobil 1 Super 2000 10W40.
Jak to się zaczęło?
Od dłuższego czasu interesował mnie tylko i wyłącznie silnik TDI z racji tego, że robię dosyć duże przebiegi. Przy okazji: lubię deptać, a teraz mimo wciskania gazu do końca spalanie dochodzi maksymalnie do 7,5-8,5 l/100 km. Ekonomia pełną gębą!
Wyposażenie seryjne (BASIS):
- 4 elektryczne szyby
- centralny zamek bez sterowania pilotem
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
- tylna kanapa dzielona z podłokietnikiem
- klimatyzacja manualna
- fotel kierowcy z regulacją wysokości
- wspomaganie kierownicy
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- ABS
Wszystkie dotychczasowe modyfikacje:
Silnik:
- moc seryjna (90 KM) podniesiona przez Daniela z TTC Kraków aktualnie do 120 KM i 280 Nm. Nowy zawór N75 i wyczyszczony dolot
Nadwozie:
- dokładki zderzaków (przednia na wzór GTI 25th Anniversary, tylna z wycięciem na wydech od wersji V6 i 4-Motion), listwy oraz klamki w kolorze nadwozia
- obudowy lusterek, grill przedni, znaczek oraz dach w kolorze czarnym
- zaślepki Wolfsburg Edition na przednich błotnikach
- wydech z nierdzewki (tzw. "kraniki" firmy ULTER charakterystyczne dla TDI)
- tylne szyby przyciemnione zieloną folią na wzór oryginalnie ciemnonych szyb w VAG
- słupki drzwiowe w kolorze czarnym, wyklejone folią 3M
- usunięta i zaślepiona wycieraczka tylnej klapy
- krótka antena FM
- przednia listwa zderzaka zrobiona na wzór US (gładka, czarne obrysówki)
- progi na wzór GTI 25th Anniversary
Zawieszenie i hamulce:
- zawieszenie gwintowane MTS Technik od Mapeta (tył skręcony do końca, przód zgodnie ze zdrowym rozsądkiem)
- metalowa osłona miski oleju i silnika
- dystanse z tyłu o grubości 20 mm
- 4 tarcze hamulcowe BREMBO w połączeniu z klockami TRW
- zaciski hamulcowe w kolorze czerwonym
- pełne silentblocki wahaczy od Audi TT/S3
Koła i opony:
- alufelgi 18-calowe 7,5J - repliki z VW Golfa MK5 GTI
- nowe opony 225/40/18
Wnętrze i wyposażenie:
- fotele skórzane i podgrzewane od Skody Octavii z regulacją wysokości kierowcy i pasażera (instalacja podgrzewania foteli), regulacja lędźwiowa obu foteli
- podłokietnik przedni i tylny (w skórze)
- czerwone paski ozdobne w tapicerce drzwiowej
- zegary z 1/2 FIS IMMO2 od VW Bory/Golfa Sport Edition + manetka i instalacja do sterowania FIS
- instalacja manetki i okablowania do tempomatu
- podświetlane kratki nawiewów od VW Bory
- gałka zmiany biegów ze skórzanym mieszkiem od VW Golfa R32
- panel drzwiowy do sterowania 4 elektrycznymi szybami od VW Golfa R32
- konsola centralna wzorowana na VW Golfie R32
- podstopnica od Audi TT
- trójramienna kierownica obszyta nową skórą (w tym skórą perforowaną), wykończona czerwoną nicią
- włącznik "FUNK" na konsoli centralnej wprost z niemieckiego radiowozu (RARYTAS!)
Audio (powered by Musicar Kraków):
- jednostka sterująca Pioneer AVH-3200BT z dotykowym ekranem 6,5", DVD itp.
- wzmacniacz 2-kanałowy GROUND ZERO
- subwoofer 25 cm CLARION
- okablowanie 20 mm firmy DIETZ
- dla uniknięcia spotkań z niebieskimi: CB RADIO Midland + antenka President Florida
Samochód czeka na sesje do VW Trends i po wszystkich modach wygląda tak: