BlackMk3 by Kola
: 17 stycznia 2011, o 01:02
MODEL: Volkswagen Golf Mk3
SILNIK: AAZ++
MOC:
seryjnie 75KM 150Nm
było 110KM 220Nm (hamowane 30 lipca '11)
aktualnie troche wiecej... :bajer:
MODY POD MASKĄ:
Boostpin 1.6TD z podkładką
Ciśnienie doładowania max 2 bary (K14)
Bogatsza dawka wtrysku
Usunięty katalizator
Intercooler z 1z
Nowa uszczelka pod głowicą
Nowe zawory
Nowe końcówki wtrysków
Kąt wtrysku opóźniony do 0.8
ZAWIESZENIE:
Gwintowane MTS
Stabilizator
UKŁAD HAMULCOWY:
Nawiercane tarcze hamulcowe
KOŁA: BBS Moda Sports 16" 7.5J ET35 , opony Marangoni Zeta 195/40
NADWOZIE: GTI XX Jahre czyli:
Projektory
Szeroki hokej
grill GTI
czerwony znaczek w grilu GTI
czarne blendy halogenów
dymione kierunkowskazy FER
kierunkowskazy boczne smoked
lifty maski
BRA
szerokie listwy boczne GTI z czerwonym emblematem GTI
sierpy
listwy progowe GTI
halogeny Hella full smoked
znaczek GOLF_GTI na pasie tylnim
czarne emblematy VW na klapie bagażnika i w grilu
Hella Black Magic / Hella Crazy Colours HomeMade
czerwony pasek XX Jahre
naklejka Wheel-whores.com na zderzaku
zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono
polerowana ori końcówka wydechu z Passata B3
gleba (jeszcze ~4cm gwintu zostały)
WNĘTRZE:
Półkubełkowe podgrzewane fotele i kanapa GTI 20 Jahre
Kierownica Raid Dino 320mm
Skrócony lewarek o połowe
Wskaźnik doładowania AutoGauge w słupku
Grzanie przednich foteli
Gałka zmiany biegów XX Jahre
Czarne słupki
Czarna podsufitka
AUDIO:
Radio ALPINE 9853R
Pioneer 165mm
2x Tweetery Hertz DT16 80W
Wzmacniacz Blaupunkt GTA460 800W
2x JBL GTO937 300W 110RMS
Subwoofer JBL CS1214 1000W 275RMS
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Prawie wszystko co sie dało, zrobione własnoręcznie. Golf był sprowadzony w 2009 roku z Austrii w stanie seryjnym w wersji GL czyli bez szału.
PLANY:
Zmiana turbiny na większą - Garrett T3
Zmiana hebli na 280
SILNIK: AAZ++
MOC:
seryjnie 75KM 150Nm
było 110KM 220Nm (hamowane 30 lipca '11)
aktualnie troche wiecej... :bajer:
MODY POD MASKĄ:
Boostpin 1.6TD z podkładką
Ciśnienie doładowania max 2 bary (K14)
Bogatsza dawka wtrysku
Usunięty katalizator
Intercooler z 1z
Nowa uszczelka pod głowicą
Nowe zawory
Nowe końcówki wtrysków
Kąt wtrysku opóźniony do 0.8
ZAWIESZENIE:
Gwintowane MTS
Stabilizator
UKŁAD HAMULCOWY:
Nawiercane tarcze hamulcowe
KOŁA: BBS Moda Sports 16" 7.5J ET35 , opony Marangoni Zeta 195/40
NADWOZIE: GTI XX Jahre czyli:
Projektory
Szeroki hokej
grill GTI
czerwony znaczek w grilu GTI
czarne blendy halogenów
dymione kierunkowskazy FER
kierunkowskazy boczne smoked
lifty maski
BRA
szerokie listwy boczne GTI z czerwonym emblematem GTI
sierpy
listwy progowe GTI
halogeny Hella full smoked
znaczek GOLF_GTI na pasie tylnim
czarne emblematy VW na klapie bagażnika i w grilu
Hella Black Magic / Hella Crazy Colours HomeMade
czerwony pasek XX Jahre
naklejka Wheel-whores.com na zderzaku
zaciski hamulcowe pomalowane na czerwono
polerowana ori końcówka wydechu z Passata B3
gleba (jeszcze ~4cm gwintu zostały)
WNĘTRZE:
Półkubełkowe podgrzewane fotele i kanapa GTI 20 Jahre
Kierownica Raid Dino 320mm
Skrócony lewarek o połowe
Wskaźnik doładowania AutoGauge w słupku
Grzanie przednich foteli
Gałka zmiany biegów XX Jahre
Czarne słupki
Czarna podsufitka
AUDIO:
Radio ALPINE 9853R
Pioneer 165mm
2x Tweetery Hertz DT16 80W
Wzmacniacz Blaupunkt GTA460 800W
2x JBL GTO937 300W 110RMS
Subwoofer JBL CS1214 1000W 275RMS
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Prawie wszystko co sie dało, zrobione własnoręcznie. Golf był sprowadzony w 2009 roku z Austrii w stanie seryjnym w wersji GL czyli bez szału.
PLANY:
Zmiana turbiny na większą - Garrett T3
Zmiana hebli na 280