[Golf MK2] - Westmoreland Edition
: 20 lipca 2010, o 09:55
Aktualne foto:
...i oto jednak pojawia się prezentacja mojego skromnego CL'a na łamach Waszego forum... a co tam jedno więcej do odwiedzin
Autko przyjechało do PL w 2006 roku i użytkowane cały czas przez starszą osobę. Jest bezwypadkowe i zachowane w oryginale. W pierwszej wersji miało to być dla znajomego do jazdy na ryby i zakupy ale po dokładnych oględzinach stwierdziliśmy że szkoda auta w takim stanie do codziennej jazdy i tak stałem się jego właścicielem 1 maja 2009r.
Dane techniczne bazy:
MODEL: Volkswagen Golf MK2 CL
SILNIK: 1.3 NZ
MOC: Zawrotne 40KW/55PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: Seryjne stalówki z oryginalnymi dekielkami + opony Barum 155/70/13
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne)
AUDIO: kaseciak Daewoo i seryjne głośniki w desce rodzielczej
Foto po zakupie:
Aktualne dane techniczne:
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 125KW/170PS
ZAWIESZENIE: Pneumatyka zbudowana na amortyzatorach KONI z regulacją twardości (sterowanie każdym kołem z osobna), 2 kompresory Viair, butla na powietrze 20L.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 280mm z G60, tył 226mm z GTI, serwo 11" oraz pompa 22mm
KOŁA: BBS RS 16" - przód 7.5" (bębny 6.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Nankang NSII 165/45/R16 - tył 8.5" (bębny 7.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/R16
NADWOZIE: Białe z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach, zderzaki USA, front z wersji Westmoreland, lampy przednie HELLA DE wraz z soczewkami z Mercedesa w wersji Bi-Xenon (żarniki D2S 4100K), białe kierunkowskazy z wersji USA (jedyne w Polsce), lampy tylne USA biało-czerwone, biało-czerwona blenda na tylnej klapie.
WNĘTRZE: licznik z wersji USA do 160 MPH oraz MFA, manetka MFA oraz tempomat (działający), kierownica z Lupo 3L, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, tapicerka z wersji Wolfsburg Edition z fotelami RECARO z regulacją elektryczną, jasne słupki A,B,C oraz podsufitka, czarna wykładzina z długim włosiem z wersji USA i nie dzielona, miękka czarna deska rozdzielcza, konsola środkowa, tylna półka czarna z wersji USA, boczne tapicerki materiałowe na tylnych nadkolach, wykładzina materiałowa na podłodze w bagażniku
AUDIO: Jednostka sterująca SONY CDX-CA900 (ramka panelu polakierowana na biało), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, fabryczne głośniki w desce rozdzielczej, subwoofer JL Audio 25cm, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
Zmiany 2009 rok
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- koła BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50,
- Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K
- tylne lampy z wersji USA biało-czerwone
- drewniana Nardi Torino z polerowanymi ramionami
- montaż systemu audio - Sony CDX-CA900, monitor 7" w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
- na tylnej półce zamontowałem kij oraz piłeczkę do golfa
- wymiana przednich kierunków na białe i skręcenie bardziej na gwincie
- stylowe koraliki na siedzenia
- elektrycznie sterowane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- tylne szyby Siglachrom
- licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA
- 1-calowe ranty do BBS RM 012
fotki z wyjazdu na zlot do Svidnik'a na Słowacji
- na przełomie września i października montaż zawieszenia pneumatycznego Airride (sterowanie osiami)
- odnowienie listw chromowanych w uszczelkach szyb
tak wyglądały przed:
a tak po:
Sesja zdjęciowa na zawieszeniu pneumatycznym - listopad 2009
Filmik prezentujący działanie zawieszenia -
https://www.youtube.com/watch?v=7A0vjHzfiYY
Zmiany 2010 rok
- rozbiórka RM'ów w celu odświeżenia polerki rantów oraz zmiany koloru
jak tylko zrobiło się sucho to autko znów wyjechało na drogi z tymczasowymi felgi ponieważ RM'y jeszcze nie zostały skończone
- wąskie zderzaki USA z chromami i po odświeżeniu zagościły na aucie
- BBS RM z 1.0" rantami i białymi bębno-rotorami
- pierwsze wyróżnienie dla projektu... Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu - UstronióVWka
kilka fotek zaraz po powrocie z Ustronia:
Zmiany 2011 rok
- srebrne dekielki do BBS RM
- białe kierunkowskazy przednie w wersji USA - jedyne w Polsce
- mieszek oraz gałka zmiany biegów z Golf MK4
- lusterko ze sticker bomb
- budowa od podstaw nowego zawieszenia pneumatycznego na amortyzatorach KONI z regulacją twardości, zabudowa bagażnika
filmik pokazujący pracę zawieszenia po przeróbkach
https://www.youtube.com/watch?v=h4R7DdNy5Wg
ZLOT: VAG INWAZJA - wyróżnienie za kompleksowe zmiany
- Sesja zdjęciowa 2011
- brązowe wnętrze
- sesja
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
Zmiany 2012 rok
- BBS RS 6.5" jako baza do dalszych działań - docelowo 7.0" z rotorem od zewnątrz
przymiarki
budowa: przetoczenie rotorów, 120 złotych śrubek, nowe śruby centralne, pomalowane na biało (L90E) rotory
- osłona do maski przeciw wszelkiego rodzaju liściom i innych syfom
- znaczek starego typu do Westmorelanda
- składany kluczyk
- pilot 9 przyciskowy AVS
- moduł komfortowych kierunkowskazów (jak w najnowszych VAG'ach i nie tylko)
- elektrozawory do sterowania każdym amortyzatorem z osobna
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu, 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne, 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
- sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z ekranu dotykowego CAR-PC
- sesja zdjęciowa
- zamek z kluczykiem do schowka oryginał USA
- belki wzmacniające do drzwi
Zmiany 2013 rok
- BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotory 0.25", ranty 1.5")
ZLOT: VAG EVENT
ZLOT: DUB IT!
ZLOT: TUNING SHOW BARDEJOV - 4 miejsce w Show&Shine
i filmik od kolegi ze Słowacji
https://www.youtube.com/watch?v=ZDX5m1WePNQ
ZLOT: VAG INWAZJA - 2 miejsce w Air oraz 3 w kategorii Cult
- wyróżnienie CAR OF THE WEEK - driiive.com
Zmiany 2014 rok
- odbudowa i montaż silnika 1.8 8V RV z wersji USA
- wyciąganie silnika 1.3 i przygotowanie komory
- lakierowanie komory silnika
- montaż "nowego" silnika
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce - Najładniejsza komora silnika, 1 miejsce - Najszybsze zawieszenie pneumatyczne
- światła do jazdy dziennej tzw DRL Instalacja wg własnego projektu ale wygląda jak oryginalna (przekaźnik wraz z bezpiecznikiem umiejscowiony w skrzynce bezpiecznikowej jako dodatkowy moduł)
- oryginalna instalacja do głośników oraz radia ze sterowaniem intensywności podświetlenia panelu
ZLOT: VII Tarnowski Zlot Tuningowy
Zmiany 2015 roku
- nowy Fisher CD Box
- wskaźnik ciśnień w układzie pneumatycznym
- BBS RS R16
ZLOT - Pogoria Treffen 2015
ZLOT - Bardejov 2015
Tak przedstawia się historia powstawania mojego VW, oczywiście to nie koniec prac bo planów jest jeszcze sporo a co z tego uda się zrealizować to czas pokaże...
...i oto jednak pojawia się prezentacja mojego skromnego CL'a na łamach Waszego forum... a co tam jedno więcej do odwiedzin
Autko przyjechało do PL w 2006 roku i użytkowane cały czas przez starszą osobę. Jest bezwypadkowe i zachowane w oryginale. W pierwszej wersji miało to być dla znajomego do jazdy na ryby i zakupy ale po dokładnych oględzinach stwierdziliśmy że szkoda auta w takim stanie do codziennej jazdy i tak stałem się jego właścicielem 1 maja 2009r.
Dane techniczne bazy:
MODEL: Volkswagen Golf MK2 CL
SILNIK: 1.3 NZ
MOC: Zawrotne 40KW/55PS
ZAWIESZENIE: Seryjne
UKŁAD HAMULCOWY: Seria (przód tarcze 239mm a tył bębny)
KOŁA: Seryjne stalówki z oryginalnymi dekielkami + opony Barum 155/70/13
NADWOZIE: Białe 3D z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach
WNĘTRZE: Typowe dla wersji CL (czarne)
AUDIO: kaseciak Daewoo i seryjne głośniki w desce rodzielczej
Foto po zakupie:
Aktualne dane techniczne:
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 125KW/170PS
ZAWIESZENIE: Pneumatyka zbudowana na amortyzatorach KONI z regulacją twardości (sterowanie każdym kołem z osobna), 2 kompresory Viair, butla na powietrze 20L.
UKŁAD HAMULCOWY: Przód 280mm z G60, tył 226mm z GTI, serwo 11" oraz pompa 22mm
KOŁA: BBS RS 16" - przód 7.5" (bębny 6.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Nankang NSII 165/45/R16 - tył 8.5" (bębny 7.0", rotor 0.5", ranty 1.0") + opony Dunlop SP Sport 9000 195/40/R16
NADWOZIE: Białe z ozdobnymi paseczkami na bokach, niefabryczny szyberdach, zderzaki USA, front z wersji Westmoreland, lampy przednie HELLA DE wraz z soczewkami z Mercedesa w wersji Bi-Xenon (żarniki D2S 4100K), białe kierunkowskazy z wersji USA (jedyne w Polsce), lampy tylne USA biało-czerwone, biało-czerwona blenda na tylnej klapie.
WNĘTRZE: licznik z wersji USA do 160 MPH oraz MFA, manetka MFA oraz tempomat (działający), kierownica z Lupo 3L, elektrycznie sterowane szyby, centralny zamek, tapicerka z wersji Wolfsburg Edition z fotelami RECARO z regulacją elektryczną, jasne słupki A,B,C oraz podsufitka, czarna wykładzina z długim włosiem z wersji USA i nie dzielona, miękka czarna deska rozdzielcza, konsola środkowa, tylna półka czarna z wersji USA, boczne tapicerki materiałowe na tylnych nadkolach, wykładzina materiałowa na podłodze w bagażniku
AUDIO: Jednostka sterująca SONY CDX-CA900 (ramka panelu polakierowana na biało), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, fabryczne głośniki w desce rozdzielczej, subwoofer JL Audio 25cm, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
Zmiany 2009 rok
- zawieszenie gwintowane KW Variant 2,
- koła BBS RM 012 z oponami Nankang NS2 165/50,
- Westmoreland front (oryginalna atrapa made in USA) + światła Hella DE z soczewkami Bi-Xenon oraz żarnikami 4300K
- tylne lampy z wersji USA biało-czerwone
- drewniana Nardi Torino z polerowanymi ramionami
- montaż systemu audio - Sony CDX-CA900, monitor 7" w konsoli środkowej, jednostka centralna PC (Intel BLKD201GLY2 Celeron 220 + 512MB DDRII + HDD 250GB), głośniki Hertz ESK 130 w drzwiach, subwoofer Pioneer TS-W306DVX, wzmacniacz Alpine MRV-F540, kabel zasilający 50mm2 czysta miedź
- na tylnej półce zamontowałem kij oraz piłeczkę do golfa
- wymiana przednich kierunków na białe i skręcenie bardziej na gwincie
- stylowe koraliki na siedzenia
- elektrycznie sterowane lusterka
- elektrycznie sterowane szyby
- tylne szyby Siglachrom
- licznik z GTI USA wyskalowany w milach i z MFA
- 1-calowe ranty do BBS RM 012
fotki z wyjazdu na zlot do Svidnik'a na Słowacji
- na przełomie września i października montaż zawieszenia pneumatycznego Airride (sterowanie osiami)
- odnowienie listw chromowanych w uszczelkach szyb
tak wyglądały przed:
a tak po:
Sesja zdjęciowa na zawieszeniu pneumatycznym - listopad 2009
Filmik prezentujący działanie zawieszenia -
https://www.youtube.com/watch?v=7A0vjHzfiYY
Zmiany 2010 rok
- rozbiórka RM'ów w celu odświeżenia polerki rantów oraz zmiany koloru
jak tylko zrobiło się sucho to autko znów wyjechało na drogi z tymczasowymi felgi ponieważ RM'y jeszcze nie zostały skończone
- wąskie zderzaki USA z chromami i po odświeżeniu zagościły na aucie
- BBS RM z 1.0" rantami i białymi bębno-rotorami
- pierwsze wyróżnienie dla projektu... Top 5 Najładniejsze Auto Zlotu - UstronióVWka
kilka fotek zaraz po powrocie z Ustronia:
Zmiany 2011 rok
- srebrne dekielki do BBS RM
- białe kierunkowskazy przednie w wersji USA - jedyne w Polsce
- mieszek oraz gałka zmiany biegów z Golf MK4
- lusterko ze sticker bomb
- budowa od podstaw nowego zawieszenia pneumatycznego na amortyzatorach KONI z regulacją twardości, zabudowa bagażnika
filmik pokazujący pracę zawieszenia po przeróbkach
https://www.youtube.com/watch?v=h4R7DdNy5Wg
ZLOT: VAG INWAZJA - wyróżnienie za kompleksowe zmiany
- Sesja zdjęciowa 2011
- brązowe wnętrze
- sesja
- oryginalne pasy z wersji US + kontrolka
- brzęczyk niewyłączonych świateł
- centralny zamek
Zmiany 2012 rok
- BBS RS 6.5" jako baza do dalszych działań - docelowo 7.0" z rotorem od zewnątrz
przymiarki
budowa: przetoczenie rotorów, 120 złotych śrubek, nowe śruby centralne, pomalowane na biało (L90E) rotory
- osłona do maski przeciw wszelkiego rodzaju liściom i innych syfom
- znaczek starego typu do Westmorelanda
- składany kluczyk
- pilot 9 przyciskowy AVS
- moduł komfortowych kierunkowskazów (jak w najnowszych VAG'ach i nie tylko)
- elektrozawory do sterowania każdym amortyzatorem z osobna
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce w konkurencji na najładniejsze koło zlotu, 2 miejsce w konkurencji na najszybsze zawieszenie pneumatyczne, 2 miejsce w konkurencji na najładniejsze auto zlotu w kategorii Cult
- sterowanie zawieszeniem pneumatycznym z ekranu dotykowego CAR-PC
- sesja zdjęciowa
- zamek z kluczykiem do schowka oryginał USA
- belki wzmacniające do drzwi
Zmiany 2013 rok
- BBS RS 7.25" (bębny 5.5", rotory 0.25", ranty 1.5")
ZLOT: VAG EVENT
ZLOT: DUB IT!
ZLOT: TUNING SHOW BARDEJOV - 4 miejsce w Show&Shine
i filmik od kolegi ze Słowacji
https://www.youtube.com/watch?v=ZDX5m1WePNQ
ZLOT: VAG INWAZJA - 2 miejsce w Air oraz 3 w kategorii Cult
- wyróżnienie CAR OF THE WEEK - driiive.com
Zmiany 2014 rok
- odbudowa i montaż silnika 1.8 8V RV z wersji USA
- wyciąganie silnika 1.3 i przygotowanie komory
- lakierowanie komory silnika
- montaż "nowego" silnika
ZLOT: VAG INWAZJA - 1 miejsce - Najładniejsza komora silnika, 1 miejsce - Najszybsze zawieszenie pneumatyczne
- światła do jazdy dziennej tzw DRL Instalacja wg własnego projektu ale wygląda jak oryginalna (przekaźnik wraz z bezpiecznikiem umiejscowiony w skrzynce bezpiecznikowej jako dodatkowy moduł)
- oryginalna instalacja do głośników oraz radia ze sterowaniem intensywności podświetlenia panelu
ZLOT: VII Tarnowski Zlot Tuningowy
Zmiany 2015 roku
- nowy Fisher CD Box
- wskaźnik ciśnień w układzie pneumatycznym
- BBS RS R16
ZLOT - Pogoria Treffen 2015
ZLOT - Bardejov 2015
Tak przedstawia się historia powstawania mojego VW, oczywiście to nie koniec prac bo planów jest jeszcze sporo a co z tego uda się zrealizować to czas pokaże...