Strona 1 z 28

[mk4 GTI] VW Golf IV 1.8 GTI Turbo.

: 6 stycznia 2010, o 15:38
autor: kyfy
Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkę zaniedbana seria. Prace nad autem trwają od września 2007 z różnymi przerwami.

MODEL: mk4 3D GTI Exclusive

SILNIK: 1.8T ARZ

MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm

KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z



MODY POD MASKĄ

obecny setup to : turbosprężarka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wałki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przepływka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,świece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, tłumik końcowy custom, końcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.

Obrazek


Zakupione auto legitymowało się mocą 194PS, program był robiony w Niemczech. Ta moc na chwilę wystarczyła i zapadła decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Udało mi się zakupić hybrydę z wirnikami RS6. Montaż nowego turbo wymusił także instalację FMIC, wtrysków 380cc, zmianę dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3".
Tu auto legitymowało się mocą 280KM.

Ciągle było mało , nadszedł czas na ATP GTRS Eliminator - tu było ~313KM. Ale że ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszedł czas na :


Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japonię :

Obrazek

tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.





ZAWIESZENIE

Auto przyjechało na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarczało, ale po wsadzeniu większej suszarki , podczas przyspieszania z autem działy się dziwne rzeczy. Nadszedł czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia :
gwint KW V1 Inox Line , skręcony praktycznie na max. Większa gleba wymusiła montaż stabilizatora przedniego firmy FK oraz łączników stabilizatora FK - seryjny tarł o półośki, stabilizator tył NEUSPEED.

Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. różn. EDS, regul napędu ASR, ukł. stab. ESP

UKLAD HAMULCOWY

Zaciski 4 tłoczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , tył z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.

KOŁA

Lato :

BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19

Zima :

BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19



NADWOZIE OEM+

- karbonowa maska,
- karbonowe obudowy lusterek,
- karbonowy daszek na tyle,
- pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki),
- reflektory z wersji 25 Jahre,
- znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre
- zderzaki w kolorze nadwozia,
- lampy z tyłu Hella R32 US,
- blendy kierunków Wolfsburg Edition,
- listwy drzwi w kolorze,
- przebudowana klapa: usunięta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre.
- małe lusterko kierowcy z wersji japońskiej. Obecnie jest zachowana symetria.

WNĘTRZE

- kierownica R32,
- dekory R32,
- kratki R32,
- zegary i lampka z PASSATA W8,
- fotele i kanapa RECARO,
- gałka zmiany biegów z wersji 25 Jahre
- kremowa podsufitka,
- podstopnica oraz pedały Audi TT,
- elektryczne szyby i lusterka,
- turbotimer Autogauge,


AUDIO

W zasadzie brak :) Brzęczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez głośniki PYLE.



FOTY


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



BBS CH :



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Foty ze starego albumu :) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 15:44
autor: MŁODY
No witamy serdecznie :D to mk4 miażdży co tu dużo pisać jest pieknie

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 15:48
autor: DanielG60
przekocur :D :)

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 15:50
autor: matash
poezja panie :D nie pochwaliles sie chyba nowymi kolami?

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 15:56
autor: kyfy
matash pisze:poezja panie :D nie pochwaliles sie chyba nowymi kolami?


Proszę bardzo :

LM po polerce rancików :

Obrazek Obrazek

8.5x19" , 225/35/19

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 16:24
autor: ttygrys5
Gratz ,Golfik prezentuje się wyśmienicie :P
Pod maską widzę ,że grube mody poszły :)

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 17:03
autor: saduwa
no jedna z moich ulubionych mk4 8-)
nowe fele fajne 8-)
a co robisz z plsami?

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 18:53
autor: kyfy
saduwa pisze:no jedna z moich ulubionych mk4 8-)
nowe fele fajne 8-)
a co robisz z plsami?


PLSy na gumie 215/40/17 będą na zloty , BBS na codzień :mrgreen:

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 18:55
autor: Maciek
Piękna czwóreczka :) Tylko pozazdrościć takiej furki :)

Re: [mk4 GTI] powered by K03S on Big Turbo Setup

: 6 stycznia 2010, o 20:25
autor: szkodnik
Ta 4 to mistrzostwo ! kolejne zacne auto ;)