Kopciuszek
: 18 sierpnia 2019, o 14:51
Kopciuszek, czyli Corrado po swapie (kiedyś 2.0 16v), aktualnie 1.9 TDI po delikatnych modach
Co zostało zrobione:
- SWAP na 1.9 TDI z Audi A3(alh)
- Wymiana rozrządu
- Wałek od SDI
-Pompa hybryda
- Wtryski 260 od ProfiTurbo
- Turbo Mercedes GTB2056V od Turbospawa
- Centralny IC od Renault
- Sprzęgło obite kevlarem
- Wypiaskowane i malowane proszkowo zawieszenie
- Poliuretan w zawieszeniu
- Regeneracja zacisków, malowanie proszkowe, nowe tarcze i klocki (przód 280mm)
- Zawieszenie gwintowane Ta Technix
- Z przodu cambery
- Rozpórka górna + dolna wahaczy
- Osłona miski olejowej od Bensona
- Szpulki RH ZW3 4x9.5 cala plus dystanse
Auto kupiłem już na takim setupie. Następnie zostały poprawione pewne niedociągnięcia po swapie + strojenie. Odpycha się całkiem żwawo, ale póki co nie ma żadnego wykresu z hamowni. W tym momencie jest garażowane, a wyjeżdża w słoneczne dni. Do pełni szczęścia brakuje polerki lakieru, jak i dokupienia kilku oryginalnych elementów (ach te ceny części do Corrado).
Co zostało zrobione:
- SWAP na 1.9 TDI z Audi A3(alh)
- Wymiana rozrządu
- Wałek od SDI
-Pompa hybryda
- Wtryski 260 od ProfiTurbo
- Turbo Mercedes GTB2056V od Turbospawa
- Centralny IC od Renault
- Sprzęgło obite kevlarem
- Wypiaskowane i malowane proszkowo zawieszenie
- Poliuretan w zawieszeniu
- Regeneracja zacisków, malowanie proszkowe, nowe tarcze i klocki (przód 280mm)
- Zawieszenie gwintowane Ta Technix
- Z przodu cambery
- Rozpórka górna + dolna wahaczy
- Osłona miski olejowej od Bensona
- Szpulki RH ZW3 4x9.5 cala plus dystanse
Auto kupiłem już na takim setupie. Następnie zostały poprawione pewne niedociągnięcia po swapie + strojenie. Odpycha się całkiem żwawo, ale póki co nie ma żadnego wykresu z hamowni. W tym momencie jest garażowane, a wyjeżdża w słoneczne dni. Do pełni szczęścia brakuje polerki lakieru, jak i dokupienia kilku oryginalnych elementów (ach te ceny części do Corrado).