Golf MK2 '87
: 24 marca 2017, o 23:46
Witajcie. Nadszedł czas pokazać moje poczynania nad nowym projektem Volkswagena Golfa Mk2 z 1987r.
Przez rok posiadałem Corrado, spełniłem swoje marzenie, "odszczurzyłem" je, wachałem się czy zostawać z nim na dłużej lecz moje wątpliwości rozwiał młody fan Corrado i zaoferował zakup mimo że go nigdzie nie wystawiałem na sprzedaż.
Tak wyglądał dzień po zakupie a tak tydzień przed sprzedażą
Stwierdziłem wtedy, że będę szukał wyłącznie Golfa Mk1 lub w ewentualności "złotej dwójki" Pooglądałem sześć egezemplarzy MK1 lecz w większośći nie były warte zakupu, jedną już prawie kupiłem lecz zniechęciła mnie gruba konserwacja a pod nią zakitowane mocowania wachaczy.
Odpuściłem przez zimę lecz w lutym trafił się Golf Mk2, napaliłem się i kupiłem go w dniu wystawienia ogłoszenia.
Teraz trochę informacji o samochodzie:
MARKA: Volkswagen
MODEL: Golf mk2 GTD 1987
LAKIER: LA7V POLAR SILBER
SILNIK:1.9 TD AAZ
MODY POD MASKA: Intercooler z Mastera, boost pin, turbo k14, większa dawka, doładowanie 0.9, chłodnica z dwoma wiatrakami od VR6, akumulator przeniesiony do bagażnika
ZAWIESZENIE: GWINT MTS, żółte tuleje poliuretanowe w zawszeniu, rozporka przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY: przód 256 wentylowane, tył tarcze
WNĘTRZE: Półkubełki GTD, drewniana kierownica RAID
AUDIO: nisko budżetowe, nie jestem fanem tego typu w starociach
NADWOZIE: wąskie zderzaki, przedni zderzak zrobiony na US, klamki chromowane z mk1, blenda na tylnej klapie, centralny zamek, faltdach
KOŁA: FONDMETAL 15" 7j et13 ,opony 165/45/15 Nankang
Aktualnie Golf przechodzi remont blacharki, na koniec po wyspawaniu niektórych elementów i zabezpieczeniu przejdzie gruntowną konserwację.
Pas tylny był zrobiony na gładko, lecz postanowiłem wrócić częściowo do oryginału i wstawić tam oryginalny otwór na wydech.
W międzyczasie zbieram fanty
07.05.2017 Prace nad Golfem są zaawansowane, blacharka poszła mocno do przodu, zostały odbudowane elementy mocowania baku, odbudowane prawe nadkole, progi są wyciągne i oczyszczane ze zbędnej szpachli, elementy spawane przez poprzedników są wycinane i wstawiane na nowo. Została wyciągnięta belka tylna, która przejdzie również remont.
Kolejny etap po dokończeniu podłogi to ściągniecie błotników przednich, tam rownież zostaną oczyszone kielichy. Na koniec wszystkich prac konserwacja profili zamkniętych oraz konserwacja barankiem gdy podkłady wyschną. Następnie na progi oraz pas przedni i tylny zostanie położony nowy lakier. Jestem zadowolony z efektów, najmniejsze detale i szczegóły zostają bardzo dobrze odtwarzane przez mojego blacharza, nie jest to praca robiona na szybko
W kolejnym aktualu pokażę co udało mi się zakupić do wnętrza Golfa oraz grill przedni na przymiarkę.
24.05.2017 Czas na mały aktual tego co udało mi się do tej pory uzbierać do elementów wnętrza, które będzie czarno brązowe:
Brązowe dywany, boczki, półka, parapety, kierownica MK1 GTI, imitacja klaksonu wykonana z żywicy, popielniczka, do której zaadaptowałem zegar od doładowania turbiny, grill przedni na 4 lampy (tymczasowo na przymiarkę) oraz klimatyczną walizkę do bagażnika.
Golf przechodzi teraz etap konserwacji podwozia
Przez rok posiadałem Corrado, spełniłem swoje marzenie, "odszczurzyłem" je, wachałem się czy zostawać z nim na dłużej lecz moje wątpliwości rozwiał młody fan Corrado i zaoferował zakup mimo że go nigdzie nie wystawiałem na sprzedaż.
Tak wyglądał dzień po zakupie a tak tydzień przed sprzedażą
Stwierdziłem wtedy, że będę szukał wyłącznie Golfa Mk1 lub w ewentualności "złotej dwójki" Pooglądałem sześć egezemplarzy MK1 lecz w większośći nie były warte zakupu, jedną już prawie kupiłem lecz zniechęciła mnie gruba konserwacja a pod nią zakitowane mocowania wachaczy.
Odpuściłem przez zimę lecz w lutym trafił się Golf Mk2, napaliłem się i kupiłem go w dniu wystawienia ogłoszenia.
Teraz trochę informacji o samochodzie:
MARKA: Volkswagen
MODEL: Golf mk2 GTD 1987
LAKIER: LA7V POLAR SILBER
SILNIK:1.9 TD AAZ
MODY POD MASKA: Intercooler z Mastera, boost pin, turbo k14, większa dawka, doładowanie 0.9, chłodnica z dwoma wiatrakami od VR6, akumulator przeniesiony do bagażnika
ZAWIESZENIE: GWINT MTS, żółte tuleje poliuretanowe w zawszeniu, rozporka przód i tył
UKŁAD HAMULCOWY: przód 256 wentylowane, tył tarcze
WNĘTRZE: Półkubełki GTD, drewniana kierownica RAID
AUDIO: nisko budżetowe, nie jestem fanem tego typu w starociach
NADWOZIE: wąskie zderzaki, przedni zderzak zrobiony na US, klamki chromowane z mk1, blenda na tylnej klapie, centralny zamek, faltdach
KOŁA: FONDMETAL 15" 7j et13 ,opony 165/45/15 Nankang
Aktualnie Golf przechodzi remont blacharki, na koniec po wyspawaniu niektórych elementów i zabezpieczeniu przejdzie gruntowną konserwację.
Pas tylny był zrobiony na gładko, lecz postanowiłem wrócić częściowo do oryginału i wstawić tam oryginalny otwór na wydech.
W międzyczasie zbieram fanty
07.05.2017 Prace nad Golfem są zaawansowane, blacharka poszła mocno do przodu, zostały odbudowane elementy mocowania baku, odbudowane prawe nadkole, progi są wyciągne i oczyszczane ze zbędnej szpachli, elementy spawane przez poprzedników są wycinane i wstawiane na nowo. Została wyciągnięta belka tylna, która przejdzie również remont.
Kolejny etap po dokończeniu podłogi to ściągniecie błotników przednich, tam rownież zostaną oczyszone kielichy. Na koniec wszystkich prac konserwacja profili zamkniętych oraz konserwacja barankiem gdy podkłady wyschną. Następnie na progi oraz pas przedni i tylny zostanie położony nowy lakier. Jestem zadowolony z efektów, najmniejsze detale i szczegóły zostają bardzo dobrze odtwarzane przez mojego blacharza, nie jest to praca robiona na szybko
W kolejnym aktualu pokażę co udało mi się zakupić do wnętrza Golfa oraz grill przedni na przymiarkę.
24.05.2017 Czas na mały aktual tego co udało mi się do tej pory uzbierać do elementów wnętrza, które będzie czarno brązowe:
Brązowe dywany, boczki, półka, parapety, kierownica MK1 GTI, imitacja klaksonu wykonana z żywicy, popielniczka, do której zaadaptowałem zegar od doładowania turbiny, grill przedni na 4 lampy (tymczasowo na przymiarkę) oraz klimatyczną walizkę do bagażnika.
Golf przechodzi teraz etap konserwacji podwozia