Polo 86c Coupe
: 24 stycznia 2017, o 11:16
Obrazek do miniaturki:
MODEL: POLO 86C CL 1987r.
SILNIK: było 1.3 MH potem 1.4 ABD teraz 1.6 ABU
MOC: było 55KM jest 60KM
ZAWIESZENIE:- 70/60 KIT MTS
NADWOZIE: było w kolorze L97A jest LH8Z
W listopadzie 2015 roku zakupiłem za kwotę 990 PLN takie oto polo:
Była chwilowa jazda na BBS RM:
Luty 2016 Wpadła nowa instalacja LPG.
Porównanie z prawidłowo położoną 86c
Letni setup:
.
Lato 2016 śmierć Polo i reaktywacja. Padł silnik. Polo dostało 1.4 ABD z golfa 3 i skrzynie 5 biegową.
Wpadł licznik z obrotomierzem:
Październik 2016:
Rozpoczął się remont blacharki: nowy przedni pas, progi, tylne błotniki z golf mk1. Podłoga ma jedną dziurę po stronie pasażera. Oczywiście dziura pod akumulatorem to standard. Jednak w tym przypadku jest tragiczna.
Przednie podszybie można powiedzieć, że jest w idealnym stanie:
Tył też całkiem przyzwioty:
Przedniego pasa już nie ma:
Progów też:
To będzie wstawiane:
Grudzień 2016:
Przymiarka 8j et 15:
Druga strona już się spawa:
Przedni pas na swoim miejscu:
Z tyłu trzeba jednak wycinać kawałki pasa:
Styczeń 2017:
Spód oczyszczony z syfu i jakiejś pseudokonserwacji która odeszła bez problemu za pomocą szpachelki.
Do tego składają się też nowe hamulce i po zaspawaniu wszystkich ubytków w podłodze pójdzie nowa konserwacja.
MODEL: POLO 86C CL 1987r.
SILNIK: było 1.3 MH potem 1.4 ABD teraz 1.6 ABU
MOC: było 55KM jest 60KM
ZAWIESZENIE:- 70/60 KIT MTS
NADWOZIE: było w kolorze L97A jest LH8Z
W listopadzie 2015 roku zakupiłem za kwotę 990 PLN takie oto polo:
Była chwilowa jazda na BBS RM:
Luty 2016 Wpadła nowa instalacja LPG.
Porównanie z prawidłowo położoną 86c
Letni setup:
.
Lato 2016 śmierć Polo i reaktywacja. Padł silnik. Polo dostało 1.4 ABD z golfa 3 i skrzynie 5 biegową.
Wpadł licznik z obrotomierzem:
Październik 2016:
Rozpoczął się remont blacharki: nowy przedni pas, progi, tylne błotniki z golf mk1. Podłoga ma jedną dziurę po stronie pasażera. Oczywiście dziura pod akumulatorem to standard. Jednak w tym przypadku jest tragiczna.
Przednie podszybie można powiedzieć, że jest w idealnym stanie:
Tył też całkiem przyzwioty:
Przedniego pasa już nie ma:
Progów też:
To będzie wstawiane:
Grudzień 2016:
Przymiarka 8j et 15:
Druga strona już się spawa:
Przedni pas na swoim miejscu:
Z tyłu trzeba jednak wycinać kawałki pasa:
Styczeń 2017:
Spód oczyszczony z syfu i jakiejś pseudokonserwacji która odeszła bez problemu za pomocą szpachelki.
Do tego składają się też nowe hamulce i po zaspawaniu wszystkich ubytków w podłodze pójdzie nowa konserwacja.