vw corrado G60 by DanielG60 :D :D :D
: 6 stycznia 2010, o 02:48
Siema
Postaram się Wam troszke opisać moje oczko w głowie Jest nim vw corrado rocznik 1990 z silnikiem 1,8 PG G60 (złą sławą owiane )
tak wyglądał w momencie zakupu (sierpień 2007):
Na pierwszy ogień poszły do wymiany oleje, filtry, rozrząd, świece(bosch platin WR6 DPO), kable(Beru), tuleje belki tylniej...
Regeneracją kompresora zajął się Daro z Zawiercia (serdecznie polecam)
oto zestaw do regeneracji(łożyska, simmery, listwy, pasek zębaty, smar klubber):
pod maske zamiast seryjnego filtra powietrza wjechała wkładka K&N
grill bez znaczka rieger (ori z niemcowni):
kółka do corraska schmidt revolution modern line 4x8J:
po jakimś czasie kupiłem też oponki 195/50/15 toyo:
dywaniki:
w lato 2008 auto zostało oddane do malowania
w przednich lampach pomalowałem częściowo odbłyśniki na czarno( tzw. smoked )na tył wleciały lampki firmy dectane ::)
wpadły też springi -40 FK, BRA (którą odkupiłem od matasha), wymieniłem przeguby, łożyska, wąż układu chłodzenia, wąż łączący odme z rurą powrotu do G i pare dupereli typu maskownica głośnika(była pęknieta), panel sterowania nawiewem, włącznik świateł mijania itd (nie chce mi się wypisywać więcej, bo troche tego było)
corras prezentował się mniej więcej tak:
później kupiłem zawieszenie gwintowane firmy weitec z regulacją twardości:
jeden tylni amorek niestety uległ uszkodzeniu (nie będe tego komentował, kto ma wiedzieć to wie)
i na tył wjechał TA Technix:
pare fotek parcha:
wosk i szampon (trzeba dbać o lakier):
w między czasie zacząłem robić sobie porządki pod maską
wypolerowałem kolektor:
pokrywe zaworów:
pomalowałem zbiorniczek na płyn do wspomagania kierownicy na czarny mat:
G też:
pare obejm poszło w chrom:
tak by to wyglądało:
przyszła pora na altek:
przy okazji wymieniłem w nim łożyska:
nowy zbiorniczek wyrównawczy i korek:
korek wlewu oleju chrom (z ebaya):
zbiorniczek na płyn do spryskiwacza (nietypowy biały):
węże podciśnienia:
rozpórka (pomalowana w czarny mat):
pokrywa na aku z nierdzewki:
tak by się to wszystko prezentowało:
dodatkowy zegar boost VDO z zestawem montażowym z USA :
postanowiłem zamontować go sobie w kratce nawiewu z lewej strony:
tak to wygląda:
to by było narazie na tyle
szału ni ma jak to się mówi
będe na bieżąco informował o dalszych modyfikacjach
pzdr
Postaram się Wam troszke opisać moje oczko w głowie Jest nim vw corrado rocznik 1990 z silnikiem 1,8 PG G60 (złą sławą owiane )
tak wyglądał w momencie zakupu (sierpień 2007):
Na pierwszy ogień poszły do wymiany oleje, filtry, rozrząd, świece(bosch platin WR6 DPO), kable(Beru), tuleje belki tylniej...
Regeneracją kompresora zajął się Daro z Zawiercia (serdecznie polecam)
oto zestaw do regeneracji(łożyska, simmery, listwy, pasek zębaty, smar klubber):
pod maske zamiast seryjnego filtra powietrza wjechała wkładka K&N
grill bez znaczka rieger (ori z niemcowni):
kółka do corraska schmidt revolution modern line 4x8J:
po jakimś czasie kupiłem też oponki 195/50/15 toyo:
dywaniki:
w lato 2008 auto zostało oddane do malowania
w przednich lampach pomalowałem częściowo odbłyśniki na czarno( tzw. smoked )na tył wleciały lampki firmy dectane ::)
wpadły też springi -40 FK, BRA (którą odkupiłem od matasha), wymieniłem przeguby, łożyska, wąż układu chłodzenia, wąż łączący odme z rurą powrotu do G i pare dupereli typu maskownica głośnika(była pęknieta), panel sterowania nawiewem, włącznik świateł mijania itd (nie chce mi się wypisywać więcej, bo troche tego było)
corras prezentował się mniej więcej tak:
później kupiłem zawieszenie gwintowane firmy weitec z regulacją twardości:
jeden tylni amorek niestety uległ uszkodzeniu (nie będe tego komentował, kto ma wiedzieć to wie)
i na tył wjechał TA Technix:
pare fotek parcha:
wosk i szampon (trzeba dbać o lakier):
w między czasie zacząłem robić sobie porządki pod maską
wypolerowałem kolektor:
pokrywe zaworów:
pomalowałem zbiorniczek na płyn do wspomagania kierownicy na czarny mat:
G też:
pare obejm poszło w chrom:
tak by to wyglądało:
przyszła pora na altek:
przy okazji wymieniłem w nim łożyska:
nowy zbiorniczek wyrównawczy i korek:
korek wlewu oleju chrom (z ebaya):
zbiorniczek na płyn do spryskiwacza (nietypowy biały):
węże podciśnienia:
rozpórka (pomalowana w czarny mat):
pokrywa na aku z nierdzewki:
tak by się to wszystko prezentowało:
dodatkowy zegar boost VDO z zestawem montażowym z USA :
postanowiłem zamontować go sobie w kratce nawiewu z lewej strony:
tak to wygląda:
to by było narazie na tyle
szału ni ma jak to się mówi
będe na bieżąco informował o dalszych modyfikacjach
pzdr