Polo 86C2F 1.4D steilheck FOX
: 16 sierpnia 2015, o 15:52
Stan na maj 2016:
MODEL: POLO 86C2F FOX 1992r.
SILNIK: 1.4d
MOC: 48KM
ZAWIESZENIE:- 60/40 Amorki MTS + sprężyny SuperSport
KOŁA: BBS RM 012 6,5jx15
NADWOZIE: w kolorze LA1N
WNĘTRZE: z Polo w wersji GENESIS
Od początku:
Polóweczka w moich rekach od września 2013 roku. Kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem (padła głowica). Za niebotyczną sumę 350zł zakupiłem na złomie silnik z całym osprzętem. Wymiana zajęła dwa dni (jeden dzień przekładania, drugi próby uruchomienia silnika z kompletnie zapowietrzonym układem paliwowym i wtryskowym) Po miesiącu padła uszczelka pod głowicą ale kupiłem za 80 złotych nową i odpukać zrobiłem na niej dotychczas przeszło 20tyś. km ..
We wrześniu 2013 Polo wyglądało tak:
Na dzień dobry wyleciała "tjuningowa" końcówka wydechu. Bo nijak nie pasowała do polówki.
Po kilku miesiącach przyszła pora na pierwsze alufegi: Vial Mesh 6jx13 ET33. + Uniroyal Rainexpert 155/70r13 (oponki świetnie się trzymały mokrych nawierzchni)
W sierpniu 2014 przyszła pora na nowe alufelgi BBS RZ 6jx15 et45 z oponami 175/50.
Wrzesień 2014:
W końcu zacząłem coś z zawieszeniem. Na dzień dobry siadły na przód sprężyny supersport -60. Na tył gwint ta-technix z Polo 6n.
Grudzień 2014
Nareszcie przyszło to na co czekałem od samego początku. Znalazły się fundusze na remont blacharski polóweczki. :yahoo:
Zdobyłem całe wnętrze z genesis w dobrym stanie.
Zacząłem stopniowo rozbierać wóz na drobne.
Zaraz po pomalowaniu:
Po wstępnym złożeniu w całość:
Marzec 2015 BBS RA 6jx15 ET35
W między czasie dopieszczanie detali jak listwy boczne zderzaki spasowanie elementów itp.
Zmiana koła na VW Sebringi.
Polo 2 tygodnie temu zaliczyło dzwona :/
Udało się nową klapę pomalować:
W końcu udało się upolować upragnione koła: BBS RM 012.
Tak prezentują się po renowancji:
Rotory pomalowane w kolor BMW B09
Ranty proszkowo w imitację chromu. Nie było czasu na zrobienie polerki.
VAG Inwazja 2015 Stary Sącz
MODEL: POLO 86C2F FOX 1992r.
SILNIK: 1.4d
MOC: 48KM
ZAWIESZENIE:- 60/40 Amorki MTS + sprężyny SuperSport
KOŁA: BBS RM 012 6,5jx15
NADWOZIE: w kolorze LA1N
WNĘTRZE: z Polo w wersji GENESIS
Od początku:
Polóweczka w moich rekach od września 2013 roku. Kupiłem ją z uszkodzonym silnikiem (padła głowica). Za niebotyczną sumę 350zł zakupiłem na złomie silnik z całym osprzętem. Wymiana zajęła dwa dni (jeden dzień przekładania, drugi próby uruchomienia silnika z kompletnie zapowietrzonym układem paliwowym i wtryskowym) Po miesiącu padła uszczelka pod głowicą ale kupiłem za 80 złotych nową i odpukać zrobiłem na niej dotychczas przeszło 20tyś. km ..
We wrześniu 2013 Polo wyglądało tak:
Na dzień dobry wyleciała "tjuningowa" końcówka wydechu. Bo nijak nie pasowała do polówki.
Po kilku miesiącach przyszła pora na pierwsze alufegi: Vial Mesh 6jx13 ET33. + Uniroyal Rainexpert 155/70r13 (oponki świetnie się trzymały mokrych nawierzchni)
W sierpniu 2014 przyszła pora na nowe alufelgi BBS RZ 6jx15 et45 z oponami 175/50.
Wrzesień 2014:
W końcu zacząłem coś z zawieszeniem. Na dzień dobry siadły na przód sprężyny supersport -60. Na tył gwint ta-technix z Polo 6n.
Grudzień 2014
Nareszcie przyszło to na co czekałem od samego początku. Znalazły się fundusze na remont blacharski polóweczki. :yahoo:
Zdobyłem całe wnętrze z genesis w dobrym stanie.
Zacząłem stopniowo rozbierać wóz na drobne.
Zaraz po pomalowaniu:
Po wstępnym złożeniu w całość:
Marzec 2015 BBS RA 6jx15 ET35
W między czasie dopieszczanie detali jak listwy boczne zderzaki spasowanie elementów itp.
Zmiana koła na VW Sebringi.
Polo 2 tygodnie temu zaliczyło dzwona :/
Udało się nową klapę pomalować:
W końcu udało się upolować upragnione koła: BBS RM 012.
Tak prezentują się po renowancji:
Rotory pomalowane w kolor BMW B09
Ranty proszkowo w imitację chromu. Nie było czasu na zrobienie polerki.
VAG Inwazja 2015 Stary Sącz