Corrado 16v+
: 12 stycznia 2010, o 22:05
Aktual i uzupelnienie tematu bo nie wszyscy z forum sledza vwzone a jeszcze mniej forum Corrado. Oto pelna historia mojego auta, a zaczelo sie wszystko od 2005 roku...moj brat sprowadzil Corrado 2.0 16v...auto zostalo szybko sprzedane ale zdazylem pojezdzic i zachorowac na swoje wlasne...

Zakup Kwiecien 2006 , rocznik 1993, nowy model,zagazowany (koniecznie takiego szukalem), kolor Violet Touch Pearl Effect, od 2001 roku w Polsce, przede mna wlascicielkami byly 2 kobiety-jedna w niemczech i druga w pl, od strony techniczej mialo wiele niedomagan, ale wizualnie prezentowalo sie dobrze i wygladalo na bezwypadkowe (z przodu widac bylo jedynei slady lekkiej stluczki- popekany zderzak,lekko wgiety pas przedni)


Out wydech i naklejki, dystanse 20mm na strone, biale kierunki w blotniki:


Kupilem za 200zł gwint Patec do regeneracji, ktora wyszla chyba z 800, no ale wtedy nikt nie slyszal o Technixie czy MTS, no i pierwsza gleba:





Nie umialem na tym jezdzic wtedy, zawias wydawal sie max betonem
i tylko sie wkurwialem
w pewnym momencie skonczyla sie kasa, nie bylo chwilowo roboty i sprzedalem gwint i wrocielm do serii.
Udalo sie podlapac spowrotem robote w dni wolne od studiow, zapadla decyzja o malowaniu auta - bylo pelno rys, ruda zaczela atakowac spod listew, uszkodzony przedni zderzak itp - zostalo to zrobione w 2 etapach - po jakichs 3 miesiacach zostaly domalowane chyba 3 elementy - na szczescie lakiernik dobry i wyszlo identycznie
trzyma sie w miare do tej pory
tu niestety fotki z prac przepadly
wyrzucilem folie z szyb


zawsze chcialem miec skore, pokazala sie jakas na allegro za 300zł to lyknalem ale byla masakra i po 2 tygodniach wyleciala:

Przyszly felgi Barracuda, wtedy spelnienie marzen:




Przymiarki grilla Riegera, oczywiscie nie mial zostal chromowany
:

Jedyny dobry mod z tamtego okresu to wyrzucenie z auta instalacji LPG, zaczelo sie bladzenie




za jakis czas springi KW i rozporka:

wtedy bylo mega nisko

grill FK bez znaczka:

Jakos nie pasowal mi ten wyglad auta i nie bylem z tego zadowolony, zaczely sie zmiany w inna strone, mysle ze dobra
najpierw stary front

Raid HP

Komplecik do swapa na digi:


doszly do tego jeszcze: walek z KR, kolektor ssacy rowniez z KR, listwa paliwowa AK Racing z Niemiec, regulator cisnienia paliwa F1Z, kolektor 4-2-1 TA Technix, stozek Supersporta
Wiosna 2008, czas grubszych zakupow, gwint KW V1, nowka z Niemiec, cieszylem sie jak dziecko, oponki Kumho Ecsta:


auto usiadlo:

waska dokladka, wtedy jeszcze kilometr nad ziemia:

SCP w dobrym towarzystwie - mk1 Davwida i Polo Albiego:

Wykres i pod maska po modach:


Postanowilem isc grubo, Porsche C2 4x 9j




Przyszedl najgrubszy kolektor ssacy z KR czyli fi 50mm:

Blenda US, mala rejestracja:

Pojawila sie idea zakupu Scirocco mk1, C2 poszly pod mlotek, sytuacja znow przerosla mnie finansowo, Corr stal na Estorilach przez dluzszy czas i nie moglem na niego patrzec. Jak wiadomo w trakcie remontu Sciro poddalem sie, buda poszla do Joziego, ja kupilem tanio zastepcze felgi na pewien czas - Schmidt VN Line 16x9j, dolozylem dystans 2cm na tyl i bylo calkiem ok


W tym miejscu zaczyna sie historia vagmalopolska.pl a reszta historii auta jest opisana na pozniejszych stronach
Skrot:

---->>>>

---->>>>

---->>>>

---->>>>



Zakup Kwiecien 2006 , rocznik 1993, nowy model,zagazowany (koniecznie takiego szukalem), kolor Violet Touch Pearl Effect, od 2001 roku w Polsce, przede mna wlascicielkami byly 2 kobiety-jedna w niemczech i druga w pl, od strony techniczej mialo wiele niedomagan, ale wizualnie prezentowalo sie dobrze i wygladalo na bezwypadkowe (z przodu widac bylo jedynei slady lekkiej stluczki- popekany zderzak,lekko wgiety pas przedni)


Out wydech i naklejki, dystanse 20mm na strone, biale kierunki w blotniki:


Kupilem za 200zł gwint Patec do regeneracji, ktora wyszla chyba z 800, no ale wtedy nikt nie slyszal o Technixie czy MTS, no i pierwsza gleba:





Nie umialem na tym jezdzic wtedy, zawias wydawal sie max betonem



Udalo sie podlapac spowrotem robote w dni wolne od studiow, zapadla decyzja o malowaniu auta - bylo pelno rys, ruda zaczela atakowac spod listew, uszkodzony przedni zderzak itp - zostalo to zrobione w 2 etapach - po jakichs 3 miesiacach zostaly domalowane chyba 3 elementy - na szczescie lakiernik dobry i wyszlo identycznie





zawsze chcialem miec skore, pokazala sie jakas na allegro za 300zł to lyknalem ale byla masakra i po 2 tygodniach wyleciala:

Przyszly felgi Barracuda, wtedy spelnienie marzen:




Przymiarki grilla Riegera, oczywiscie nie mial zostal chromowany


Jedyny dobry mod z tamtego okresu to wyrzucenie z auta instalacji LPG, zaczelo sie bladzenie







za jakis czas springi KW i rozporka:

wtedy bylo mega nisko


grill FK bez znaczka:

Jakos nie pasowal mi ten wyglad auta i nie bylem z tego zadowolony, zaczely sie zmiany w inna strone, mysle ze dobra


Raid HP

Komplecik do swapa na digi:


doszly do tego jeszcze: walek z KR, kolektor ssacy rowniez z KR, listwa paliwowa AK Racing z Niemiec, regulator cisnienia paliwa F1Z, kolektor 4-2-1 TA Technix, stozek Supersporta
Wiosna 2008, czas grubszych zakupow, gwint KW V1, nowka z Niemiec, cieszylem sie jak dziecko, oponki Kumho Ecsta:


auto usiadlo:

waska dokladka, wtedy jeszcze kilometr nad ziemia:

SCP w dobrym towarzystwie - mk1 Davwida i Polo Albiego:

Wykres i pod maska po modach:


Postanowilem isc grubo, Porsche C2 4x 9j







Przyszedl najgrubszy kolektor ssacy z KR czyli fi 50mm:

Blenda US, mala rejestracja:

Pojawila sie idea zakupu Scirocco mk1, C2 poszly pod mlotek, sytuacja znow przerosla mnie finansowo, Corr stal na Estorilach przez dluzszy czas i nie moglem na niego patrzec. Jak wiadomo w trakcie remontu Sciro poddalem sie, buda poszla do Joziego, ja kupilem tanio zastepcze felgi na pewien czas - Schmidt VN Line 16x9j, dolozylem dystans 2cm na tyl i bylo calkiem ok



W tym miejscu zaczyna sie historia vagmalopolska.pl a reszta historii auta jest opisana na pozniejszych stronach



Skrot:

---->>>>

---->>>>

---->>>>

---->>>>

