[Golf mk2] by Paweł, 1.6 diesel, 91'
: 14 października 2012, o 15:17
Siema samochód, który chciałbym Wam przedstawić jest to Volkswagen Golf MKII. Na początku był on z fabrycznym silnikiem wolnossącym 1.6 diesel, rocznik 1991. Wziąłem go już kilka ładnych lat temu od swojego taty i na samym początku nie było co do niego jakiś większych planów. Miał to być samochód służący wprost do codziennej jazdy, dojazdu do szkoły i na studia. Jakiś czas później około 2008 roku zaczęliśmy robić w nim pierwsze modyfikacje do których skłonił mnie mój kuzyn będący pasjonatem grupy VAG-a. Zaraził mnie również swoją pasją. Od tego czasu samochód zmieniał swój wygląd począwszy od standardowego wąskiego zderzaka przez zderzak szeroki kończąc na powrocie do wąskiego z listwą chrom i tak już chyba pozostanie.
W samochodzie zrobiona została:
- cała blacharka samochodu wraz z konserwacją,
- położony nowy biały kolor lakieru z palety forda, który zamienił fabryczny kolor alpine white,
- zawieszenie fabryczne zamienione na zawieszenie gwintowane KW Variant II z regulacją twardości i wysokości,
- usunięte i zaspawane wszystkie dziury po bocznych listwach drzwiowych a w ich miejsce czarna kalkomania z Golfa GTI MKI,
- w miejsce standardowych przednich reflektorów włożone zostały reflektory Wesem z krzyżem,
- grill przedni z wąskim żebrem,
- reflektory tylne red &white,
- wąski zderzak z chromowaną listwą przód i tył,
- pomarańczowe kierunki w zderzaki przednim,
- znaczki GT w błotniku,
- kierownica sportowa drewniana,
- hamulec: tarcza przód 280 mm z passata G60, belka z GTI, zacisk tylny z Golfa MKIV,
- fotele recaro z Golfa mk III obszyte częściowo skórą,
- skórzana tapicerka boczna drzwi,
- biała podsufitka,
- uniwersalne elektryczne szyby,
- oryginalne wspomaganie kierownicy,
- oryginalny centralny zamek,
- alufelgi Azev A 17” wypiaskowane i wymalowane w półmat, opona 185/35/17,
- zabudowa w kole zapasowym z żywicy a na to z góry płyta wiórowa obita materiałem, głośnik JBL osłonięty wypolerowanym rantem BBS RM, wszystko to przykręcone śrubkami do obudowy,
- wzmacniacz Blaupunkt GTA4,
- głośniki w przednich boczkach drzwi,
- wymieniona jednostka napędowa z 1.6 diesel na 1.8 T,
- wyczyszczona i wymalowana w biały kolor komora silnika, clean look,
- wysprzęgliki od Golfa III GTI,
- chłodnica z Golfa III,
- układ ciśnieniowy z małym zbiorniczkiem,
- zamontowano dławiki wyrównujące hamowanie,
- fabryczny DV bez blow off,
- wózek, sanki, wachacze wypiaskowane i wymalowane,
- wydech z nierdzewki 2,5 cala na 2 przelotowych wydechach,
golfik z szerokim zderzakiem
przed wizytą u lakiernika
po malowaniu na stalówkach i wpadły wąskie zderzaki z listwą chrom
ARTEC 17"
Foty bagażnika:
Recaro z mkIII w środku
Smoor 17"
Obecnie AZEV A 17"
Obecne foty Golfika