Strona 1 z 3

[Golf mk2] by Paweł, 1.6 diesel, 91'

: 14 października 2012, o 15:17
autor: pawel33ns
Obrazek

Siema samochód, który chciałbym Wam przedstawić jest to Volkswagen Golf MKII. Na początku był on z fabrycznym silnikiem wolnossącym 1.6 diesel, rocznik 1991. Wziąłem go już kilka ładnych lat temu od swojego taty i na samym początku nie było co do niego jakiś większych planów. Miał to być samochód służący wprost do codziennej jazdy, dojazdu do szkoły i na studia. Jakiś czas później około 2008 roku zaczęliśmy robić w nim pierwsze modyfikacje do których skłonił mnie mój kuzyn będący pasjonatem grupy VAG-a. Zaraził mnie również swoją pasją. Od tego czasu samochód zmieniał swój wygląd począwszy od standardowego wąskiego zderzaka przez zderzak szeroki kończąc na powrocie do wąskiego z listwą chrom i tak już chyba pozostanie.
W samochodzie zrobiona została:
- cała blacharka samochodu wraz z konserwacją,
- położony nowy biały kolor lakieru z palety forda, który zamienił fabryczny kolor alpine white,
- zawieszenie fabryczne zamienione na zawieszenie gwintowane KW Variant II z regulacją twardości i wysokości,
- usunięte i zaspawane wszystkie dziury po bocznych listwach drzwiowych a w ich miejsce czarna kalkomania z Golfa GTI MKI,
- w miejsce standardowych przednich reflektorów włożone zostały reflektory Wesem z krzyżem,
- grill przedni z wąskim żebrem,
- reflektory tylne red &white,
- wąski zderzak z chromowaną listwą przód i tył,
- pomarańczowe kierunki w zderzaki przednim,
- znaczki GT w błotniku,
- kierownica sportowa drewniana,
- hamulec: tarcza przód 280 mm z passata G60, belka z GTI, zacisk tylny z Golfa MKIV,
- fotele recaro z Golfa mk III obszyte częściowo skórą,
- skórzana tapicerka boczna drzwi,
- biała podsufitka,
- uniwersalne elektryczne szyby,
- oryginalne wspomaganie kierownicy,
- oryginalny centralny zamek,
- alufelgi Azev A 17” wypiaskowane i wymalowane w półmat, opona 185/35/17,
- zabudowa w kole zapasowym z żywicy a na to z góry płyta wiórowa obita materiałem, głośnik JBL osłonięty wypolerowanym rantem BBS RM, wszystko to przykręcone śrubkami do obudowy,
- wzmacniacz Blaupunkt GTA4,
- głośniki w przednich boczkach drzwi,
- wymieniona jednostka napędowa z 1.6 diesel na 1.8 T,
- wyczyszczona i wymalowana w biały kolor komora silnika, clean look,
- wysprzęgliki od Golfa III GTI,
- chłodnica z Golfa III,
- układ ciśnieniowy z małym zbiorniczkiem,
- zamontowano dławiki wyrównujące hamowanie,
- fabryczny DV bez blow off,
- wózek, sanki, wachacze wypiaskowane i wymalowane,
- wydech z nierdzewki 2,5 cala na 2 przelotowych wydechach,

golfik z szerokim zderzakiem :mrgreen:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

przed wizytą u lakiernika :twisted:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

po malowaniu na stalówkach i wpadły wąskie zderzaki z listwą chrom :D
Obrazek
Obrazek

ARTEC 17"
Obrazek

Foty bagażnika:
Obrazek

Recaro z mkIII w środku
Obrazek
Obrazek

Smoor 17"
Obrazek
Obrazek

Obecnie AZEV A 17"
Obrazek
Obrazek

Obecne foty Golfika
Obrazek

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 15:33
autor: rico782
no golfik juz jakis potencjal ma,i o wiele lepiej na waskim zdesiu .Pozdro i 3mam kciuki w modzeniu :)

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 15:36
autor: 8_-Misiek-_8
Pierwsze fotki wzbudziły u mnie niepokój... Ale na ostatnich jest bardzo przyjemnie :) Na artecach ładnie wygląda, ale czekam na twoje koło :) Wszystko fajnie ładnie, ale najlepszy z tego wszystkiego masz avatar :lol:

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 17:39
autor: danielS2
widziany na wieś party w Tarnowie i daje rade

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 18:29
autor: dracula
no w koncu jest.
trzymam rękę nad tym projektem wiec powinno iść w dobrym kierunku
a gdzie foto bagażnika - bo to najfajniej nam wyszło

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 18:38
autor: matash
widac ze caly czas do przodu i bardzo duzo pracy wlozone, odciemnilbym przednie lampy i zmienil tyl na red/white lub jarmarki

jakie kolo ma byc?

Re: [Golf mk2]

: 14 października 2012, o 21:43
autor: pawel33ns
koło w najbliższej przyszłości będzie Borbet T 15" bo takie felgi posiadam, środek chciałem zrobić w nich czarny, ewentualnie jeśli się po polerce uda sprzedać to będę myślał nad czymś innym bo w tym momencie moje fundusze nie pozwalają na coś lepszego, a jak już $ pozwoli to planuje raczej coś skręcanego 16" ewentualnie może te Artec-i zostaną, zobaczymy co czas pokaże na przyszły sezon :roll:

Re: [Golf mk2]

: 15 października 2012, o 03:08
autor: Marcin_MK2_8V
hamulec przód to raczej 239mm nie 226mm, 226mm to średnica tylnej tarczy ;)

Re: [Golf mk2]

: 15 października 2012, o 10:34
autor: dracula
tak hamulce sa tak jak marcin pisze
ale juz czekaja w szopie po pasacie g60 na przód
wnętrze recaro z mk3 z czerwonymi akcentami czeka na przerobienie szyn pod mk2

Re: [Golf mk2]

: 15 października 2012, o 16:42
autor: Kaspoll1988
Ja bym go zostawił na artec-ach.