Strona 10 z 29

Re: el dorrado

: 26 marca 2012, o 20:04
autor: marcin
od ostatniej aktualizacji coś tam poszło to przodu :)

dorwałem zaciski od audi dwutłoczkowe- girling 60 i razem z zaciskami aluminiowymi od golfa 4
czy tam audi poszły do piaskowania i malowania proszkowego
Obrazek

tu porównanie z zaciskami od g60
Obrazek

będą na dniach zregenerowane- mam juz kupione zestawy
oprócz tego leżały już długi czas przewody w stalowym oplocie goodridge i czekały na swoją kolej razem z nimi będa kładzione
wszystkie przewody od nowa ;)
Obrazek

ale do rzeczy
blok został za tulejowany a wał poszedł do szlifu
później zostały umyte chemią(blok myłem 3 razy tele syfu było :D ) oklejone i wymalowane
Obrazek
ObrazekObrazek

głowica przeszła gruby remont,zostało wymienione wszystko popychacze,zawory cała hydraulika oraz obrobione kanały hmm dość
mocno 8-)
ObrazekObrazekObrazekObrazek
do głowicy wskoczył wałek asymetryczny schricka 268/276+regulowane kółko
Obrazek
uszczelka pod głowicą jest victor reinz natomiast cała reszta erlinga
Obrazek
foty części które zostały kupione
ObrazekObrazek
dwa oleje oraz dwa filtry , pierwszy aby silnik odpalił a drugi już na "dotarcie"
ObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek

tu juz gotowy słupek
Obrazek

myśle,że nastepny aktual jak motor bedzie gadał :roll:

Re: el dorrado

: 26 marca 2012, o 20:07
autor: matash
zawsze jest ciekawie w tym temacie jak zapodasz aktuala, gratki ziomek za zapal!

Re: el dorrado

: 26 marca 2012, o 20:12
autor: Sebastian
Uwielbiam ten projekt !!

Re: el dorrado

: 26 marca 2012, o 22:26
autor: 8_-Misiek-_8
Też lubię tego typu projekty :D Pomalutku, bez pośpiechu i bez druciarstwa :D Będę uważnie śledził postępy :D

Re: el dorrado

: 27 marca 2012, o 09:02
autor: dracula
idziesz po bandzie, widze ze moc tez nie bedzie seryjna, ile celujesz na tych gratach co masz,
kompresor po rozwiercie rs masz ?
jakie koło na kompresor?

Re: el dorrado

: 27 marca 2012, o 11:07
autor: sniper
Szykuje się kolejny gruby coras, oby tak dalej :D

Re: el dorrado

: 27 marca 2012, o 16:04
autor: marcin
dzięki chłopaki za miłe słowa,z zapałem bywa różnie ale to chyba jak u każdego ;)
co do mocy się okaże...jak to mówią "hamownia prawde ci powie"
z tych gratów osiągają troche ponad 200km a jak będzie zobaczymy(Apsik na kole 68 miał np:234km)
kompresor jeszcze nie rozwiercony ale zrobi się ;) kólko 70 mm
generalnie mam 4 kompresory z czego jeden jest "das ideals" i na seryjnym kole
bez rozwiertu dmuchał 0,8
a z kolejnych trzech myśle złożyć jeden dobry,rozwiercić go maksymalnie i dać jakies bardziej hardkrowe
koło typu 65mm ale wtedy musze kupić zestaw do regeneracji a to kolejne koszta niestety ;)

Re: el dorrado

: 28 marca 2012, o 08:24
autor: dracula
moorcin pisze:z tych gratów osiągają troche ponad 200km a jak będzie zobaczymy(Apsik na kole 68 miał np:234km)


lubię to
tak dalej, jak poskładasz musowo muszę sie z tobą przejechać

Re: el dorrado

: 17 kwietnia 2012, o 22:45
autor: matash
jakies postepy? wyjedziesz na rozpoczecie?

Re: el dorrado

: 18 kwietnia 2012, o 22:02
autor: marcin
silnik jest w komorze ale pare rzeczy jeszcze trzeba ogarnąć
kolektor wydechowy jest dłuższy o 5 cm,przy okazji wyrzuci sie katalizator taki był plan ale myślałem,że zrobi sie to później
trzymaja wtryski bo trzeba je sprawdzić przed włożeniem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
alternator bedzie chwilowo troche szpecił bo nie jest wypolerowany ani wymalowany jak sie odpali parcha to za jakiś czas wymienię łożyska i wymaluje na czarno
czy będe na rozpoczęciu?byc pewnie będe ale czy correm to nie wiem,nie zależy mi tym bardziej,że lakier każdy wie jaki jest.
pozdro