Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester
: 27 stycznia 2011, o 09:27
ostatnimi czasy golf dawał mi popalić.. silnik co chwile odmawiał posłuszeństwa więc zapadła decyzja że czas na zmiany i SWAP w golfie!
wczorajszy nabytek
Seat Toledo GT 92' z silnikiem 2.0 8v
silnik i skrzynia pracują bardzo ładnie, sprzęgło nie ślizga
na wstępie zrobię
-rozrząd
-wąż odmy i kable WN okaleczone przez kuny
-uszczelkę pod klawiaturą
-paski klinowe
-olej i filtry
z tego co czytałem toledo jest na płycie z mk2 więc przynajmniej teoretycznie większych problemów nie powinno być przy swapie. co do silnika nie jestem pewien, ale to chyba 2e prawda?
zastanawiam się co mi "siądzie" a co ewentualnie będe musiał dokupić? jakies sugestie?
czy siądą mi manetki gdybym chciał przerzucić MFA?
jaki licznik dokupić, żeby obrotek śmigał i MFA?
czy tylna belka jest p&p, czy moze tylko z mk2 podejdzie?
wiele niewiadomych ale myśle że powoli uda się ogarnąć temat..
wczorajszy nabytek
Seat Toledo GT 92' z silnikiem 2.0 8v
silnik i skrzynia pracują bardzo ładnie, sprzęgło nie ślizga
na wstępie zrobię
-rozrząd
-wąż odmy i kable WN okaleczone przez kuny
-uszczelkę pod klawiaturą
-paski klinowe
-olej i filtry
z tego co czytałem toledo jest na płycie z mk2 więc przynajmniej teoretycznie większych problemów nie powinno być przy swapie. co do silnika nie jestem pewien, ale to chyba 2e prawda?
zastanawiam się co mi "siądzie" a co ewentualnie będe musiał dokupić? jakies sugestie?
czy siądą mi manetki gdybym chciał przerzucić MFA?
jaki licznik dokupić, żeby obrotek śmigał i MFA?
czy tylna belka jest p&p, czy moze tylko z mk2 podejdzie?
wiele niewiadomych ale myśle że powoli uda się ogarnąć temat..