[mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

Awatar użytkownika
chester

Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e
GaduGadu: 1158674
Lokalizacja: Wadowice

ostatnimi czasy golf dawał mi popalić.. silnik co chwile odmawiał posłuszeństwa więc zapadła decyzja że czas na zmiany i SWAP w golfie!
wczorajszy nabytek

Seat Toledo GT 92' z silnikiem 2.0 8v

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

silnik i skrzynia pracują bardzo ładnie, sprzęgło nie ślizga
na wstępie zrobię
-rozrząd
-wąż odmy i kable WN okaleczone przez kuny
-uszczelkę pod klawiaturą
-paski klinowe
-olej i filtry
z tego co czytałem toledo jest na płycie z mk2 więc przynajmniej teoretycznie większych problemów nie powinno być przy swapie. co do silnika nie jestem pewien, ale to chyba 2e prawda?
zastanawiam się co mi "siądzie" a co ewentualnie będe musiał dokupić? jakies sugestie?

czy siądą mi manetki gdybym chciał przerzucić MFA?
jaki licznik dokupić, żeby obrotek śmigał i MFA?
czy tylna belka jest p&p, czy moze tylko z mk2 podejdzie?

wiele niewiadomych ale myśle że powoli uda się ogarnąć temat..
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Właśnie się zastanawiałem gdzie cię wcięło a tu proszę taka niespodzianka ;)

Działaj, działaj ze swapem :)
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

no dobra niespodzianka, powodzenia w swapowaniu i oby do wiosny
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

jak tam czesiu dzialasz cos czy dalej toledziakiem popierdalasz?
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
chester

Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e
GaduGadu: 1158674
Lokalizacja: Wadowice

swap ogarnięty kilka dni temu..
all spasowało, silnik odpalał na 3s i gasnął a teraz stracił iskrę i muszę jeszcze sprawdzić czy cewka nie padła
myślę że na dniach już wyjadę nim z garażu
Awatar użytkownika
Jacek

Moderator
Posty: 1502
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 22:54
Auto: Golf mk2 GTI
GaduGadu: 6067193
Lokalizacja: Kraków

Co tak po cichaczu robiłeś ten swap??

Golfik z tym silnikiem powinien ładnie chodzić :)
Mam nadzieję że go ogarniesz i wpadniesz na rozpoczęcie...
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

jakas fotorelacje prosimy CZesiu ;)
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
chester

Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e
GaduGadu: 1158674
Lokalizacja: Wadowice

i tak oto golf żyje!
pali, jeździ, zapierdala ;]
Obrazek

wszystko poszło by pięknie ładnie gdyby elektronika nie dała mi popalić, ale już all ogarnięte..
założyłem cewkę BERU, kable NGK i jutro ogarnę też świece.
wymienię przewody podciśnieniowe bo są niebogate i podokręcam all

w następnej kolejności biorę się za wymianę hebli
na przód muszę dokupić tarcze 256mm, a jeśli belkaz tolda mi też spasuje, to z tyłu pozbędę się bębnów i też zawita tarcza
oczywiście pompa hamulcowa wtedy tez z toledo

powoli będę ogarniał ale ciesze się że już silnik gada ;]
Awatar użytkownika
matash

Administrator
Posty: 2285
Rejestracja: 5 stycznia 2010, o 09:55
GaduGadu: 1575204
Lokalizacja: Kalwaria Z.

musisz mnie przewiezc przy nastepnym spotkaniu ;) gratki za ogarniecie swapa
tuning muss sein!

Wake up the voiceless! Wake up the revolution!
Awatar użytkownika
chester

Forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 8 stycznia 2010, o 00:23
Auto: Jetta A2 Coupe
2.0 8V 2e
GaduGadu: 1158674
Lokalizacja: Wadowice

matash pisze:musisz mnie przewiezc przy nastepnym spotkaniu ;) gratki za ogarniecie swapa

przewiozę :D
za gratki dzięki - sam jestem w szoku że to ogarnąłem :shock:
dzisiaj złożyłem golfa na zwrotnicach z tolda i heblach wentylowanych 256mm - nareszcie sensowna skuteczność hamowania..
jutro zajrzę co słychać na tylnej belce..
Zablokowany