[MK6] 1,2 TSI 105 KM City Line 2012 / MY2013
Dzisiaj klejenie progów, a tymczasem...
Panowie z Ultera zrobili kawal dobrej roboty! Byłem w szoku jak zobaczyłem i usłyszałem efekty ich pracy :panna: :pub:
http://www.youtube.com/watch?v=TteHU2qHqj0&feature=youtu.be
Progi zalozone
Fotorelacja z dedykacją dla kolegów z hameryki - vwvortex, ktorzy przez 2 lata kminili jak zamontowac progi z GTI bez wiercenia
Potrzebujemy:
- zmywacz silikonowy BOLL lub jakiś odtłuszczacz
- taśmę dwustronną (użyłem firmy NORTON - ponoć the best)
Tasma jest bardzo cienka, wiec do przyklejenia progow musialem zrobic 40 plasterkow (sklejone z 4 warstw tasmy) - grubosc 1 plasterka jakies 3 mm
Kazdy plasterek przyklejamy do progow w miejscu otworów na wkrety - przed klejeniem nalezy odtluscic progi.
Tak wyglada gotowy do przyklejenia próg
Teraz idziemy do auta zeby sie pod nie polozyc i zdemontowac takie oto gumowe zaslepki. Liczac od przodu samochodu demontujemy pierwszą i trzecią z nich, a nastepnie odkrecamy srubke przy tylnym kole - rowniez pod progiem.
Na miejsce zaslepek zakladamy uchwyty montazowe i po wlozeniu klinujemy je tym plastikowym "kołkiem"
Teraz odtluszczamy nasz prog mikrofibra i zmywaczem, a nastepnie przykrecamy prog do uchwytow montazowych (2x) i do wykreconej wczesniej srubki przy tylnym kole - prog nam sobie "zwisa"
Odklejamy nasze papierki na tasmie dwustronnej i przyklejamy prog do auta - na koniec przylapujac calosc na tasmie delfince, i zostawiamy do rana
A na nastepny dzien cieszymy sie progami z GTI
Panowie z Ultera zrobili kawal dobrej roboty! Byłem w szoku jak zobaczyłem i usłyszałem efekty ich pracy :panna: :pub:
http://www.youtube.com/watch?v=TteHU2qHqj0&feature=youtu.be
Progi zalozone
Fotorelacja z dedykacją dla kolegów z hameryki - vwvortex, ktorzy przez 2 lata kminili jak zamontowac progi z GTI bez wiercenia
Potrzebujemy:
- zmywacz silikonowy BOLL lub jakiś odtłuszczacz
- taśmę dwustronną (użyłem firmy NORTON - ponoć the best)
Tasma jest bardzo cienka, wiec do przyklejenia progow musialem zrobic 40 plasterkow (sklejone z 4 warstw tasmy) - grubosc 1 plasterka jakies 3 mm
Kazdy plasterek przyklejamy do progow w miejscu otworów na wkrety - przed klejeniem nalezy odtluscic progi.
Tak wyglada gotowy do przyklejenia próg
Teraz idziemy do auta zeby sie pod nie polozyc i zdemontowac takie oto gumowe zaslepki. Liczac od przodu samochodu demontujemy pierwszą i trzecią z nich, a nastepnie odkrecamy srubke przy tylnym kole - rowniez pod progiem.
Na miejsce zaslepek zakladamy uchwyty montazowe i po wlozeniu klinujemy je tym plastikowym "kołkiem"
Teraz odtluszczamy nasz prog mikrofibra i zmywaczem, a nastepnie przykrecamy prog do uchwytow montazowych (2x) i do wykreconej wczesniej srubki przy tylnym kole - prog nam sobie "zwisa"
Odklejamy nasze papierki na tasmie dwustronnej i przyklejamy prog do auta - na koniec przylapujac calosc na tasmie delfince, i zostawiamy do rana
A na nastepny dzien cieszymy sie progami z GTI
Fuck the zima!
Co do kół na wiosne... bedzie 205/40/18 bo kola mają ET mniejsze niz powinno byc i beda wystawac jakies 5-6 mm za obrys auta wiec delikatny naciag sie przyda zeby uniknąć przycierki
Z zewnatrz wszystko co chciałem jest ogarniete (jesli chodzi o pakiet GTI)
Na środek potrzeba min. 10k z tego co liczylem wiec na spokojnie - powolutku :kac:
W planach:
- RNS 510 z bluetoothem i kamerką cofania w znaczku tylnych
- zabudowa bagaznika w ściance (VIBE + wzmacniacz 4-kanalowy i z przodu zestaw odseparowany VIBE)
- czarny sufit z GTI
- fotele i tapicerki drzwiowe z GTI (skóra lub kratka, zaleznie od budżetu)
- kierownica multifunkcyjna z GTI + tempomat
- doswietlanie zakretow i leaving home
Co do kół na wiosne... bedzie 205/40/18 bo kola mają ET mniejsze niz powinno byc i beda wystawac jakies 5-6 mm za obrys auta wiec delikatny naciag sie przyda zeby uniknąć przycierki
Z zewnatrz wszystko co chciałem jest ogarniete (jesli chodzi o pakiet GTI)
Na środek potrzeba min. 10k z tego co liczylem wiec na spokojnie - powolutku :kac:
W planach:
- RNS 510 z bluetoothem i kamerką cofania w znaczku tylnych
- zabudowa bagaznika w ściance (VIBE + wzmacniacz 4-kanalowy i z przodu zestaw odseparowany VIBE)
- czarny sufit z GTI
- fotele i tapicerki drzwiowe z GTI (skóra lub kratka, zaleznie od budżetu)
- kierownica multifunkcyjna z GTI + tempomat
- doswietlanie zakretow i leaving home
- mariuszg91fabia
- Posty: 210
- Rejestracja: 21 października 2012, o 17:16
Trzeba przyznać ze kawał dobrej roboty :) i efekty nieziemskie byle tak dalej !!!
Fabka--------->>>>> http://vagmalopolska.reinfoserwis.ovh/v ... php?t=1034
mariuszg91fabia pisze:Trzeba przyznać ze kawał dobrej roboty :) i efekty nieziemskie byle tak dalej !!!
Dzieki
Tryb MODE is ON
W czwartek kolejna paczka trafi w moje rączki
-
- Posty: 652
- Rejestracja: 24 października 2011, o 16:10
- Auto: Seat Toledo 1M TDI
- GaduGadu: 2668278
- Lokalizacja: Czechówka
No zajefajne lampki, pewnie trzeba będzie rozpruć całą klapę i chyba tylny słupek by wiązkę poprowadzić do nich.
Wpinasz kostki - adaptery i wszystko plug&play
To są lampiony z GTI/R20 wiec nie ma mowy o jakimś robieniu instalacji do tego czy cos a sama wymiana lamp w MK6 to 30 min
To są lampiony z GTI/R20 wiec nie ma mowy o jakimś robieniu instalacji do tego czy cos a sama wymiana lamp w MK6 to 30 min
- mariuszg91fabia
- Posty: 210
- Rejestracja: 21 października 2012, o 17:16
Oj bedzie co ogladac na rozpoczeciu Vaga którego doczekać się nie mogę
Ps. Powiedz mi w której części Kr mieszkasz bo nie wiem czy nie widziałem twojego czarnego maleństwa
Ps. Powiedz mi w której części Kr mieszkasz bo nie wiem czy nie widziałem twojego czarnego maleństwa
Fabka--------->>>>> http://vagmalopolska.reinfoserwis.ovh/v ... php?t=1034
Okolice salwatora i księcia józefa ale duuuzo jezdze po miescie