Strona 8 z 12

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 14 sierpnia 2010, o 15:32
autor: chester
DanielG60 pisze:a jak dla mnie to ta soczewka i gładkie szkło słabo pasuje do wąskiego zderzaka i ori frontu ;) jak ma być klasycznie to wrzuć ori lampki, bo sie troszke miszmasz robi :)

nie.. soczewka zostaje..
zresztą kubły i alusy też.. nie opisuje go jako GERMAN czy CULT więc zestawienie elementów to kwestia gustu,
a front kupiony wczoraj dopiero założyłem i nie wiem czy tak będzie wyglądał finalnie..

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 14 sierpnia 2010, o 17:08
autor: DanielG60
Twój cyrk i Twoje małpy ;)

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 14 sierpnia 2010, o 17:34
autor: MŁODY
no jak dla mnie tez lipa troche to ze nie idziesz na culta czy germana nie znaczy ze niema to do siebie pasowac narazie to tak jakby dac z przodu smoked a z tyłu clear lub lexusy czyli niezbyt ale dobrze ze grill zniknał :D

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 26 sierpnia 2010, o 13:11
autor: chester
-czerwona ramka na grilu
-założony gwint
Obrazek[/url

będę szukał szerokiej dokładki GTi ale już ciężko o takie fanty..
jeśli nie znajdę to wiem kto taką ma...
:lol:

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 26 sierpnia 2010, o 13:46
autor: matash
misie podoba

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 26 sierpnia 2010, o 14:06
autor: stryj16
mnie też się podoba :D

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 26 sierpnia 2010, o 16:49
autor: Sebastian
Mi tez :P

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 27 sierpnia 2010, o 02:21
autor: ttygrys5
hehehe fajnie siedzi :)

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 28 września 2010, o 18:02
autor: chester
golf chwilowo miał AŁA w postaci rozsypanego wewnętrznego przegubu lewej półosi..
w skrzyni we wgłebieniu tej flanszy do której dokręca się przegub zauważyłem otarcia które zdążył zrobić.
powiedzcie, obniżenie samochodu ma wpływ na prace tych przegubów prawda? pracują pod innym kontem i zwłaszcza przy skręcie mają większe obciążenie niż standardowo..

Re: [mk2 EURO NCAP crash test car] by Chester

: 28 września 2010, o 18:44
autor: MŁODY
przeguby na glebie szybciej sie zużywają tak samo jesli koła sa w negatywie...