@slepy
Aktualnie będzie z przodu w granicach 7*, w większości wypadków nie są potrzebne dystanse pod przegub ale u mnie przy takich kątach już tak
Następny up miał być już z rantami albo chociaż z fotami z przymiarki
No ale niestety mimo że dosyć dobrze sobie wszystko zaplanowałem to nie wszyscy trzymają terminy albo też coś spartolą...
Obecnie czekam na dystanse pod półoś które tokarz ma zrobić od 2 tyg (ciągle przekłada temrin) przez co auto mam nie jezdne i sobie nie przypasuje błotnika z S3 (trzeba to ogarnąć na aucie...) no i dalej nie wiem ile rantu na przód mam zamawiać
Czyli klasycznie nic się nie układa, wiem jednak że jak zamówię na dniach ranty to dojdą do eventu
Przez ten czas ogarnąłem sobie to co mnie wcześniej denerwowało:
- nowe tuleje poliuretanowe wahaczy przednich z S3
- pomalowana i zamontowana zwrotnica z s3
- LCA Camber - w końcu będą z przodu większe kąty
- Zmiana zwrotnic wymusiła zmianę drążków od S3 wraz z końcówkami
- wyrzeźbiłem sobie adaptery skrętu bo za nic nie dało się ustawić zbieżności - ba prostych kół
- regulowane łączniki stabi
- nowe sanki bo tamte się totalnie przetarły, prawie znikło mocowanie wahacza...
- nowa łapa skrzyni - starą przetarło i wyrwało mi gwint ze skrzyni :/
- w końcu doszły adaptery do Work'ów na które czekałem chyba z 2 miechy...
- nowy mieszek przegubu zewnętrznego prawy przód
- nowy przegub zewnętrzny lewy przód
- łożyska pod nowe zwrotnice
Na ten moment jeszcze zderzak został wygładzony i czekam na przymiarki błotnika, wtedy jak wszystko zagra to kompletuje drugi i malujemy.
Trochę roboty jest ale i tak wszystko zależy od zasranych rantów.
Pod koniec tyg myślę że wrzucę jakieś foty ulepa i zachodzących zmian
Korzystając z okazji ma ktoś propozycje albo pomysł na ciekawe śruby / szpilki na gwint m12 żeby jakoś wkomponować w Worki? Bo słabo widzę zwykłe śruby przy takim zestawieniu...